Muma Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 A ja uważam, że lepiej kupic zadbaną 50 niż skatowaną 80 :biggrin:WitamTakie gadanie kto wie czy przypadkiem niekupisz zkatowanej 50 takie sie częściej zdarzają niż zakatowane 80 ja polecam 80 takie moje zdanie.......Pozdrawiam MUMA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Nie szlify cylindra tylko 3 gleby :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 29 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 No bo tak, jezeli jest 50 to pewnie dluzej posmiga i mamy pewnosc ze zywotnosc silnika jest wieksza, posmigamy dluzej kosztem niskiego v-max. Jezeli 80 bedzie miala full tuning, czyli wal tez to mysle ze ta sytuscja bedzie podobna jak w 50. Tylko teraz nie mamy pewnosci czy jak kupujemy 80 to nie wiemy czy ona stoi na wale orginalnym 50 czy na polini 80. Bo jezeli 80 na orginalnym 50 to za wiele km kumpel nie zrobi.... chodzi mi o to jak sprawuje sie silnik po 80... czy sa z nim jakies problemy, dotyczace walu czy korby.... Ale mysle ze wiekszosc 80 to na orginalnym wale, bo caly komplet tuningu 80 cm3(wal, tlok i cylinderek Polini wszystko) kosztuje u mnie w sklepie okolo 1500 zl, a sam cylinderek z tlokiem jakies 600-800 zaleznosci od firmy, no i przez to moze byc wiekszosc 80 na 50 wale i wtedy drastycznie spada zywotnosc silnika. I teraz nie wiem co kumpel ma kupic. Ja mu polecam Honde Ns-1. Zywotne, dobre, sprawdzone silniki, seryjnie 80 cm3(stara konstrukcja silnika majaca ponad 15 km) I pewnie taka Honda przeleci wiecej kosztem niskiego spalania 3-4l niz RS 80, bo w Hondzie 80 cm to seria a w RS 80 tuning co znacznie spada zywotnosc silnika.No ale RS 80 pewnie obleci NS-1. Nie wiem, doradzajcie panowie;) apka moze byc nawet do 4500 byle zeby byla od pewniaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeRRoRystA Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 dłużej nie pośmigasz bo to aprilia, kicz..ma troche bajeru no 80ccm w polini miałem, dyfuzor arrow, tłumik gianelli zaciski brembo, amortyzator centralny showa itd. i jechałem 115km/h raz.. po 1. żeby osiągnąć taką prędkość trzeba się pomodlić przed 2. Długa prosta 3. "Wiater" w plecy , jeśli chcesz małego ściga czego nie polecam ponieważ takie moto nie ma duszy... myśle, że wiesz o czym mówię.. i po przejechaniu 100km w jeden dzień kręgosłup się wyłącza.. jak już to rg 80 bo wygodna jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_krisss Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 bo w Hondzie 80 cm to seria a w RS 80 tuning co znacznie spada zywotnosc silnika.No ale RS 80 pewnie obleci NS-1. Nie wiem, doradzajcie panowie;) Mam pytanko? To nie było Aprili seryjnych 80cm3?? :buttrock: ?? Bo mi sie wydawało że były seryjne rs 80 bo by takiego problemu przy rejestracji na 50cm3 nie było (jak by moto było sprowadzane z zagranicy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 30 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Raczej nie bylo. Wszystkie 80 to 50 po tuningu. AM6 nie produkowal seryjnie 80, ale nie jestem pewien. Zadnej seri 80 AM6 nie widzialem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morfi Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 dłużej nie pośmigasz bo to aprilia, kicz..ma troche bajeru no 80ccm w polini miałem, dyfuzor arrow, tłumik gianelli zaciski brembo, amortyzator centralny showa itd. i jechałem 115km/h raz.. po 1. żeby osiągnąć taką prędkość trzeba się pomodlić przed 2. Długa prosta 3. "Wiater" w plecy , jeśli chcesz małego ściga czego nie polecam ponieważ takie moto nie ma duszy... myśle, że wiesz o czym mówię.. i po przejechaniu 100km w jeden dzień kręgosłup się wyłącza.. jak już to rg 80 bo wygodna jest A może niech ktoś się wypowie kto był zadowolony z Aprili 50ccm???A nie same negatywy. Jak ktoś kupuje jakies gówno to potem płacze i nie poleca jak Ty. :buttrock: Ja mam RSke 5 lat i kapitalke zrobiłem w zeszłym roku!!A silnik zatarłem z własnej winy. Mam też drugą RSke z 2001 roku i też na nią nie narzekam!Wszystkich których znam i mają RSki też nie narzekają, nagle tu sie znajdują takie osoby którym sie sypała. Ej to nie jest żadne gówno włoskie :buttrock: , może trafiliście na takie egzemplarze. Jak szanujesz sprzęt to jeździ i najlepiej od takiej oosby kupić taką właśnie RS!Polecam Ci w 100% RS 50!!! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 30 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 No dzieki, dzieki panie kolego;) Jeszcze jakies posty beda?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeRRoRystA Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 słuchaj Morfi, się nie denerwuj ponieważ ja wyrażam swoją opinie na temat tego motoroweru tak? Szanujesz sprzęt.. pewnie włożyłem w nią tyle pieniędzy i że już wystarczy.. WŁOSKA SKARBONKA i to jest moje zdanie i nie musisz sie z nim zgadzać.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GT 80 Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Włoszczyzna to tylko do zupy się nadaje :buttrock::P:P:P Jeżeli chcesz RS to polecam 80, poniewaz ma sensowniejsze osiągi niż 50.... Kumpel śmiga bodajze już 2 lata i jedyne co się posypało to sprzęgło..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-985 Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Morfi ja miałem af150 z silnikiem minarelli czyli wsumie rs i byłem zadowolony a że ktoś nażeka na Aprilie to znaczy że kupił padake i tyle .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morfi Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Morfi ja miałem af150 z silnikiem minarelli czyli wsumie rs i byłem zadowolony a że ktoś nażeka na Aprilie to znaczy że kupił padake i tyle .. Do tego samego zmierzam!!!To przez ten import z zachodu, nasprowadzjaa tego szitu tyle a potem marka nie odpowiednia sie wydaje dla kogoś(nie chodzi mi tu o TeRRoRyste). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GT 80 Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Z tego co pamiętam to TeRRorysta nie przepłacił za swoją apke.. takie są teraz skutki..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeRRoRystA Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 co racja to racja, dużo mnie nie kosztowała ale za to teraz pożera mase pieniędzy :/ mi nie przypasowała.. bo jestem rock'ersem który lubi szeroką kierownice i kawał zdrowego metalu w chromie.. :icon_twisted: zresztą każde moto to jakiś wydatek.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GT 80 Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 mi nie przypasowała.. bo jestem rock'ersem który lubi szeroką kierownice i kawał zdrowego metalu w chromie.. :icon_twisted: chcesz się zamienić??:icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.