Prot Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 W dużych nie ma podejrzewam, że w małych też nie ma. Kupując lightbary otrzymałem taką kostkę do wpięcia w istniejącą kostkę w znajdującą się w lampie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Jusza, ja o tym braku uszczelki:chodzi o krążek na "szyjce" filtra czy o o-ring na pokrywkę aluminiową (tego ostatniego nawet Yamaha nie rozprowadza wraz z filtrem i - jak pisałem wcześniej - był to jeden z powodów mojego przejścia na kit zza oceanu)? Jeśli chodzi Ci o pierwszy, tę "podkładkę", to pewnie w Krakowie tak jak u nas znajdziesz warsztaty profesjonalnie dorabiające uszczelki, od najprostszych do złożonych, np. pod głowice wielotłokowych silników samochodowych. Zanieś im oryginał i po kłopocie. Czarnego o-ringu o przekroju okrągłym raczej Ci nie dorobią - ja jeszcze przed laty zamówiłem sobie garść z Larssona chyba. Ostatnie sztuki dodałem klientowi przy odsprzedaży poprzedniego motocykla (zachowałem sobie mój kit przy przesiadce na nowszego Drag Stara). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jusza Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 x.Maślak...Wiedziałem, że - kto, jak kto, ale - Ty właśnie przyjdziesz ukoić mi ból egzystencjalny.Szukam oringów pod dekiel. Nie wiem czy to był filtr Yamahy, ale gdy wiosną wymieniałem go, miał w foliowym woreczku takąż uszczelkę. Razem z nią kosztował ponad 40 zł. Dziś w sklepie ich nie mają, ale za to mają... bez oringu (sic!!!). Zupełnie jak w sklepie KLASA...Mechanik stoi na stanowisku, że podczas wymiany oleju nie zakłada się używanego oringu. On zresztą nawet używanej podkładki na śrubę spustową oleju nie zakłada. No nie wiem... wybacz to słowo: zawierzyłem mu. Nie polecał starego oringu, oleju nie wymieniłem, szukam do trzech filtrów, co je na zapas kupiłem, uszczelek, sytuacja zaczyna mnie coraz bardziej bawić, choć może to raczej obrona przed złością.Za "przytulenie do piersi" dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Okładów z piersi będziesz musiał poszukać gdzie indziej :icon_eek: , tak jak źródła uszczelek i filtrów najpewniej bedą oddzielne, zanim nie założysz kitu lub nie zmienisz maszyny po tych 3 wkładach już zakupionych... BTW: Uszczeleczki pod śrubę spustową też dorobiłem sobie za grosze w wymienionym już warsztacie i 4 rok radzę sobioe bez mechaników, czego i Tobie życzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaczek Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Ja kupiłem ostatnio filtr Champion i oring i wszystkie gumeczki są w zestawie(w Rzeszowie w firmie Grojz która handluje wszystkimi olejami do pojazdów do małego draga bez rabatu 24pln ,litra złotego mobila pełnego syntetyka 42 zety, ja po rabacie za trzy litry oleju i filtr zapłaciłem 120 zeta - myśle ,że dobra cena) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas_Ka Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Koledzy jakie powinno być ciśnienie w oponach w 650tce przy jeździe jednej osoby ?? ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukaszXVS Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Jest taka seria ładowarek niskoprądowych i "inteligentnych" - możesz praktycznie na całą zimę pozostawić bateryjkę podłączoną do nich, bo nie rozpoczną doładowywania, póki różnica potencjału na biegunach nie będzie naprawdę niska. Właściwie zawsze gdy wjeżdżam go garażu podpinam do "Optimate" (mam egzemplarz serii III) akumulator i mimo, że ma 7 lat nie zawodzi mnie. Można zamówić z katalogu Hein-Gericke i innnych, chyba że masz kontakt na jakąś hurtownię albo kumpel-elektronik zrobi Ci coś podobnego. Naprawdę warto. Nie używaj do akumulatora motocyklowego automatycznych ładowareczek do baterii samochodowych, bo szybko go wykończysz. a powiedz mi ile dales za ta ladowarke? bo chce sobie taka sprawic, najtansza cena jaka znalazlem to 200zł ( http://holan.pl/pl/product/164/293/996/Optimate_III) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TATAKIS Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Koledzy jakie powinno być ciśnienie w oponach w 650tce przy jeździe jednej osoby ?? ??Przód 2,0 bar, tył 2,25 bar - do 90 KGPrzód 2,0 bar, tył 2,50 bar - od 90 kg do max obciążenia i do szybkiej jazdy w pojedynkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 ile dales za ta ladowarke? bo chce sobie taka sprawic, najtansza cena jaka znalazlem to 200zł ( http://holan.pl/pl/product/164/293/996/Optimate_III) 180, ale rzecz miała miejsce dawno temu... Człowiek, ktory skołował ją od importera już się tym nie zajmuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jusza Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 Znalazłem w Krakowie sklep z całą maścią uszczelek (w tym O-ring'ów). Ale nie znam wymiarów tych (okazuje się, że są dwa!!!), które uszczelniają dekiel filtra oleju w DragStar'ze1100Classic2004r. W "serwisówce" też nie znalazłem. Gdyby ktoś znał - proszę...A jeśli będziecie potrzebować takich O-ring'ów - służę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukaszXVS Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 (edytowane) jaka jest roznica miedzy ladowarka Optimate III a Optimate IIISP? bo zauwazylem ze w holanie za 200zł jest Optimate III a w emotosie Optimate IIISp za 224zł... http://holan.pl/pl/product/164/293/996/Optimate_III)http://www.emotos.pl/index.php?p622,ladowa...-optimate-iiisp Edytowane 30 Października 2007 przez LukaszXVS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafV Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 Witam wszystkich :icon_evil: Jestem nowicjuszem i chętnie się przyłącze do grona.Na dzień dobry mam dwa małe pytanka. Posiadam Draga 650 custom i zastanawiam się nad założeniem wysuniętych podnóżek, ewentualnie nad podłogami. Jakie są Wasze doświadczenia w tym względzie?I jeszcze jedno jak skutecznie doprowadzić szprychy do ładu? Pozdrowionka i byle do wiosny ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrpuzicki Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 cześć, w zwiazku z przygotowaniami do sezonu zimowego i dłuższego postoju w garażuma kilka pytań z tym związnych: 1. czy spuszczacie paliwo z komór pływakowych gaźnika ?jeżeli tak to w jaki sposób ? podobno jest jakiś spust .. 2. czy zalewacie cylindry łyżeczką oleju ? jakiego ? 3.czy napełniacie do pełna zbiornik paliwa ? pozdrawiam Piotrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikgar Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 ad1) ja zakręciłem kranik w drodze do domu :lalag: ad2) nie ad3) tak - aczkolwiek ostatnio spotkałem sie z opinią ze paliwo traci swoje właściwości i po zimie albo zlejemy je z baku albo będziemy sie męczyć ten jeden bak, kiedy to nasz motocykl będzie kichał i prychał :) Osobiście nic na ten temat nie wiem, to moja pierwsza zima. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jusza Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Piotrpuzicki... Zatankuj dobrej benzyny (ja znów na tę zimę zalałem bak paliwem Shell'a, 100 oktanów), zakręć kranik i albo "wypal" benzynę z gaźników (uruchom motocykl), albo nie wypalaj - sama wyparuje. Dobra jakość benzyny będzie gwarancją, że po odparowaniu nie osadzą się w gaźnikach zanieczyszczenia, a wiosną da się na niej jeździć.Cylindrów olejem nie zalewaj, raz na miesiąc odpal motocykl. Jeśli nie będziesz odpalał, pamiętaj aby wiosną, zanim wrzucisz pierwszy raz bieg, "rozkleić" sprzęgło. Po zimie okładziny w zimnym oleju przywrą do siebie i pierwsze zazębienie skrzyni skończy się gwałtownym szarpnięciem, lub zgaśnięciem motocykla. Mój sposób na to - zanim pierwszy raz wiosną zapalę motocykl, wrzucam mu bieg i delikatnie popycham. No to do wiosny... Ach! Piotrpuzicki... żebym nie zapomniał. Za tak cenne rady należy się rewanż. Jesteś z Wrocławia, ja zaś do Wrocławia wybieram się już od lat. Otóż pełniłem tam (ul. Obornicka, słynny "zmech") zaszczytną służbę wojskową, a z wiekiem nostalgia każe "wracać tam gdzie byłem już". Kiedy pokonam strach przed demonami, dam Ci znać, a Ty znajdziesz mi tani nocleg - może już wiosną??? Ach!!! Piotrpuzicki... i nie jest to zawoalowana propozycja przyjęcia mnie na nocleg - w chwilach nostalgii jestem nieznośny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.