Skocz do zawartości

Posiadacze Drag Starów łączcie się


Unek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jusza, ja o tym braku uszczelki:

chodzi o krążek na "szyjce" filtra czy o o-ring na pokrywkę aluminiową (tego ostatniego nawet Yamaha nie rozprowadza wraz z filtrem i - jak pisałem wcześniej - był to jeden z powodów mojego przejścia na kit zza oceanu)? Jeśli chodzi Ci o pierwszy, tę "podkładkę", to pewnie w Krakowie tak jak u nas znajdziesz warsztaty profesjonalnie dorabiające uszczelki, od najprostszych do złożonych, np. pod głowice wielotłokowych silników samochodowych. Zanieś im oryginał i po kłopocie. Czarnego o-ringu o przekroju okrągłym raczej Ci nie dorobią - ja jeszcze przed laty zamówiłem sobie garść z Larssona chyba. Ostatnie sztuki dodałem klientowi przy odsprzedaży poprzedniego motocykla (zachowałem sobie mój kit przy przesiadce na nowszego Drag Stara).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

x.Maślak...

Wiedziałem, że - kto, jak kto, ale - Ty właśnie przyjdziesz ukoić mi ból egzystencjalny.

Szukam oringów pod dekiel. Nie wiem czy to był filtr Yamahy, ale gdy wiosną wymieniałem go, miał w foliowym woreczku takąż uszczelkę. Razem z nią kosztował ponad 40 zł. Dziś w sklepie ich nie mają, ale za to mają... bez oringu (sic!!!). Zupełnie jak w sklepie KLASA...

Mechanik stoi na stanowisku, że podczas wymiany oleju nie zakłada się używanego oringu. On zresztą nawet używanej podkładki na śrubę spustową oleju nie zakłada. No nie wiem... wybacz to słowo: zawierzyłem mu. Nie polecał starego oringu, oleju nie wymieniłem, szukam do trzech filtrów, co je na zapas kupiłem, uszczelek, sytuacja zaczyna mnie coraz bardziej bawić, choć może to raczej obrona przed złością.

Za "przytulenie do piersi" dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okładów z piersi będziesz musiał poszukać gdzie indziej :icon_eek: , tak jak źródła uszczelek i filtrów najpewniej bedą oddzielne, zanim nie założysz kitu lub nie zmienisz maszyny po tych 3 wkładach już zakupionych... BTW: Uszczeleczki pod śrubę spustową też dorobiłem sobie za grosze w wymienionym już warsztacie i 4 rok radzę sobioe bez mechaników, czego i Tobie życzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem ostatnio filtr Champion i oring i wszystkie gumeczki są w zestawie(w Rzeszowie w firmie Grojz która handluje wszystkimi olejami do pojazdów do małego draga bez rabatu 24pln ,litra złotego mobila pełnego syntetyka 42 zety, ja po rabacie za trzy litry oleju i filtr zapłaciłem 120 zeta - myśle ,że dobra cena)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest taka seria ładowarek niskoprądowych i "inteligentnych" - możesz praktycznie na całą zimę pozostawić bateryjkę podłączoną do nich, bo nie rozpoczną doładowywania, póki różnica potencjału na biegunach nie będzie naprawdę niska. Właściwie zawsze gdy wjeżdżam go garażu podpinam do "Optimate" (mam egzemplarz serii III) akumulator i mimo, że ma 7 lat nie zawodzi mnie. Można zamówić z katalogu Hein-Gericke i innnych, chyba że masz kontakt na jakąś hurtownię albo kumpel-elektronik zrobi Ci coś podobnego. Naprawdę warto. Nie używaj do akumulatora motocyklowego automatycznych ładowareczek do baterii samochodowych, bo szybko go wykończysz.

 

 

a powiedz mi ile dales za ta ladowarke? bo chce sobie taka sprawic, najtansza cena jaka znalazlem to 200zł ( http://holan.pl/pl/product/164/293/996/Optimate_III)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile dales za ta ladowarke? bo chce sobie taka sprawic, najtansza cena jaka znalazlem to 200zł ( http://holan.pl/pl/product/164/293/996/Optimate_III)

 

180, ale rzecz miała miejsce dawno temu... Człowiek, ktory skołował ją od importera już się tym nie zajmuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem w Krakowie sklep z całą maścią uszczelek (w tym O-ring'ów). Ale nie znam wymiarów tych (okazuje się, że są dwa!!!), które uszczelniają dekiel filtra oleju w DragStar'ze1100Classic2004r. W "serwisówce" też nie znalazłem. Gdyby ktoś znał - proszę...

A jeśli będziecie potrzebować takich O-ring'ów - służę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaka jest roznica miedzy ladowarka Optimate III a Optimate IIISP? bo zauwazylem ze w holanie za 200zł jest Optimate III a w emotosie Optimate IIISp za 224zł...

 

http://holan.pl/pl/product/164/293/996/Optimate_III)

http://www.emotos.pl/index.php?p622,ladowa...-optimate-iiisp

Edytowane przez LukaszXVS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich :icon_evil:

 

Jestem nowicjuszem i chętnie się przyłącze do grona.

Na dzień dobry mam dwa małe pytanka.

 

Posiadam Draga 650 custom i zastanawiam się nad założeniem wysuniętych podnóżek, ewentualnie nad podłogami. Jakie są Wasze doświadczenia w tym względzie?

I jeszcze jedno jak skutecznie doprowadzić szprychy do ładu?

 

Pozdrowionka i byle do wiosny ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć,

 

w zwiazku z przygotowaniami do sezonu zimowego i dłuższego postoju w garażu

ma kilka pytań z tym związnych:

 

1. czy spuszczacie paliwo z komór pływakowych gaźnika ?

jeżeli tak to w jaki sposób ? podobno jest jakiś spust ..

 

2. czy zalewacie cylindry łyżeczką oleju ? jakiego ?

 

3.czy napełniacie do pełna zbiornik paliwa ?

 

 

pozdrawiam

 

Piotrek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ad1) ja zakręciłem kranik w drodze do domu :lalag:

 

ad2) nie

 

ad3) tak - aczkolwiek ostatnio spotkałem sie z opinią ze paliwo traci swoje właściwości i po zimie albo zlejemy je z baku albo będziemy sie męczyć ten jeden bak, kiedy to nasz motocykl będzie kichał i prychał :) Osobiście nic na ten temat nie wiem, to moja pierwsza zima.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrpuzicki... Zatankuj dobrej benzyny (ja znów na tę zimę zalałem bak paliwem Shell'a, 100 oktanów), zakręć kranik i albo "wypal" benzynę z gaźników (uruchom motocykl), albo nie wypalaj - sama wyparuje. Dobra jakość benzyny będzie gwarancją, że po odparowaniu nie osadzą się w gaźnikach zanieczyszczenia, a wiosną da się na niej jeździć.

Cylindrów olejem nie zalewaj, raz na miesiąc odpal motocykl. Jeśli nie będziesz odpalał, pamiętaj aby wiosną, zanim wrzucisz pierwszy raz bieg, "rozkleić" sprzęgło. Po zimie okładziny w zimnym oleju przywrą do siebie i pierwsze zazębienie skrzyni skończy się gwałtownym szarpnięciem, lub zgaśnięciem motocykla. Mój sposób na to - zanim pierwszy raz wiosną zapalę motocykl, wrzucam mu bieg i delikatnie popycham. No to do wiosny...

 

Ach! Piotrpuzicki... żebym nie zapomniał. Za tak cenne rady należy się rewanż. Jesteś z Wrocławia, ja zaś do Wrocławia wybieram się już od lat. Otóż pełniłem tam (ul. Obornicka, słynny "zmech") zaszczytną służbę wojskową, a z wiekiem nostalgia każe "wracać tam gdzie byłem już". Kiedy pokonam strach przed demonami, dam Ci znać, a Ty znajdziesz mi tani nocleg - może już wiosną???

Ach!!! Piotrpuzicki... i nie jest to zawoalowana propozycja przyjęcia mnie na nocleg - w chwilach nostalgii jestem nieznośny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...