Skocz do zawartości

Posiadacze Drag Starów łączcie się


Unek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Do Kaliny75 i Styka.

1. Nie bójcie się przegrzania, te silniki są fenomenalne. Ich żebrowania skutecznie oddają ciepło.

Jeżdziłem wiele razy w korkach po mieście w temp. +30-36 st.C i nigdy się nie przegrzewał.

Trzeba tylko pilnować poziomu oleju.

Dragi eksploatowane są w Stanach na pustyniach w dużo wyższych temperaturach (40-45 st. C) bez problemów - wiem to od znajomych z Phoenix (Arizona).

2. Trochę większe wibracje powyżej 120km/h są normalną rzeczą. Występują w tym zakresie prędkości w większości moto z kardanem.

3. Objawów z gwizdem silnika i sprzęgła nigdy bie miałem. Może to sprawa oleju ?

 

A propos mojego postu trochę wyżej (grzanie silnika).

Po dolaniu oleju (ca 0,25l powyżej max.) katowałem Draga na różne sposoby i z testów wyszło, że grzeje się mniej. Ale na Mobila zmienie i tak. Do Castrola nigdy nie miałem zaufania. Wszystkie moje puszki przez 30 lat jeździły na Shellu i Mobilu, a w serwisach zawsze mówiono mi żebym o Castrolu nawet nie wspominał. Może jestem przewrażliwiony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

 

Wiem, że pewnie ten temat był juz poruszany, ale od niedawna mam drag stara 650 custom i generalnie zero doświadczenia. Motoor prowadzi się swietnie, ale dzwięk silnika jest trochę dziwny, tak jakby gwiżdże.

 

Pozdrawiam

 

Przeczytaj sobie ten wątek który sam rozpocząłem: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?act=ST&f=11&t=75434

Czy to o takie gwizdy chodzi? Jeśli tak to też je mam i z wielu opini wiem (także mechaników) że nie należy się tym przejmować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...]

3. Jeszcze raz wróce do wibracji bo pewnie się do nich przezwyczaję ale przy 120-130 są one niepokojace w trakcie przyspieszania ( dla mnie ) a przy wyrównianiu obrotów ( jazda ze stałą predkością ) jest o wiele lepiej.

 

Wybaczcie za być może niepotrzebne pytania, ale nie jeździłem z silnikiem Yamahy więc chce się upewnić czy to normalne odczucie kola który przesiada się z cieczy i mniejszej pojemności.

 

Co do dwóch pierwszych Twoich punktów to Ci nie odpowiem bo nie wiem, ale za to odpowiem na ten cytowany. Te wibracje dokładnie w takich zakresach prędkości jak napisałeś to normalka. Sam kiedyś się zastanawiałem, ale poczytałem forum, popytałem znajomych na dragach i się uspokoiłem. Są odczuwalne w każdym dragu 1100. Natomiast w 650, gdzieś wyczytałem, że w niższym zakresie prędkości

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

 

Wiem, że pewnie ten temat był juz poruszany, ale od niedawna mam drag stara 650 custom i generalnie zero doświadczenia. Motoor prowadzi się swietnie, ale dzwięk silnika jest trochę dziwny, tak jakby gwiżdże. Czy to normalne dla silników chłodzonych powietrzem?

Jeszcze jeden niepokojący objaw to też jakby lekki gwizd skrzyni biegów po włączeniu sprzegła, szczególnie na niższych obrotach.

Jestem przewrażliwiony, czy mam motoor do "doktora" oddać ? Oleje wymienione, więc to raczej nie powód braku smarowania.

 

Pozdrawiam

 

 

jeśli chodzi o gwizdanie silnikka to nie masię czym przejmować to chyba normalne u mnie było i u innych też słyszałem proponuję trochę podgłośnić dźwięk sprzętu ( można opróżnić wydechy w tedy nie gwiżdże a pięknie mruczy) albo jak mi ktoś kiedyś powiedział jak w autku miałem dziwne odgłosy to wystarczy podkręcić muzęi od razu wszystko jest jak należy tak więc jak za dużo słyszysz silnika to słuchawki na uszy i volume na full wszystko będzie chodziło idealnie a i gwizdów nie słychać

POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o ten "gwizd" to w Drag Starach jest on charakterystyczny i pochodzi najprawdopodobniej od rozrządu. Nie ma się czym przejmować. Zwróć uwagę, że każdy Drag Star tak właśnie"gwiżdże". Jeśli chodzi o sprzęgło - również potrafi być słyszalne, czasem nawet głośne - taki urok. Jednak sprzęgło można odrobinę wyciszyć poprzez zmianę oleju.

 

Tak jak napisał balcer2 - trzeba rozpruć wydechy i wszystkie gwizdy znikną :crossy: :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze w nich wszystko, kwestia przyzwyczajenia i dobrego ustawienia.

Jesli chodzi o opony to są tu (wymiar odpowiedni) http://www.akcesoriamotocyklowe.pl/index.p...Path=2_82_83_90 a jeśli chcesz foto jak wyglądają na motorze to również moge zamieścić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam właśnie stałem się posiadaczem xvs 650 classic i mam pytanie prawdopodobnie puka mi panewka na wale [27 tys.km /2000rok] na 2 cylindrze i mimo dodawania gazu pukanie nie ustepuje i na 100proc.nie puka zawór.Czy jak wymienie olej na minerał 20w 40 to pukanie moze ustapic?.A moze ten typ tak ma mieć?Przed nim miałem virago 535 i nic mi niepukało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:icon_mrgreen: No i sie dowiedziałem moze pukac paneka ,lub prowadnica wałka rozrządu,bo jesli by klapało to byłby zawór a to puka puk puk puk .Motor był ogladany i przywieziony do polski i odpalony dopiero umnie w domu .27 TYŚ/KM i żeby panewka pukała cos mi sie to niewidzi .Podobno pukanie tulejki prowadnicy jest nagmninne w rocznikach 2000 jakis feler fabryki ale czy to prawda to niewiem. :icon_mrgreen: Ciekawy jestem ile kosztuje wał i panewki i gdzie to kupić .A i SORRY że pisze tutaj a nie w dziale mechanika ale tu jest wiecej zagladajacych do tematu,ludzi pozytywnie Dragiem zakręconych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

;) No i sie dowiedziałem moze pukac paneka ,lub prowadnica wałka rozrządu,bo jesli by klapało to byłby zawór a to puka puk puk puk .Motor był ogladany i przywieziony do polski i odpalony dopiero umnie w domu .27 TYŚ/KM i żeby panewka pukała cos mi sie to niewidzi .Podobno pukanie tulejki prowadnicy jest nagmninne w rocznikach 2000 jakis feler fabryki ale czy to prawda to niewiem. :) Ciekawy jestem ile kosztuje wał i panewki i gdzie to kupić .A i SORRY że pisze tutaj a nie w dziale mechanika ale tu jest wiecej zagladajacych do tematu,ludzi pozytywnie Dragiem zakręconych.

 

 

Po pierwsze panewki jak są wyrąbane nie pukają tylko wydają charczący dżwięk wzrastający wraz z prędkością obrotową silnika (takie ry,ry,ry).

A po drugie w której części silnika puka na dole,górze, w okolicach 1 czy 2 cylindra, czy pukanie zwiększa sie wraz z wzrostem prędkości obrotowej silnika???

Troszkę dokładniej.

Jak miałem savage wyrąbał mi się wałek rozrządu i jedna dźwigienka zaworowa pukało jak cholera!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wycieków też nigdy nie miałem ,ale jak pisze kolega czasami czuć paliwo, zauważyłem ,że jet to tylko w bardzo gorące dni. Ale przez odpowietrzenie zawsze może coś oparów przecież uciec

Mój motorek już raz leżał na trawce na boku i nie zauważyłem żadnych wycieków przy prawie pełnym zbiorniku.

Może kolega źle zamyka zbiornik. Na korku jest taka strzałeczka która ma by c skierowana w kierunku jazdy.

Wtedy się się korek ładnie zatrzaskuje. A jeżeli kolega tak zamyka zbiornik i cieknie to proponuję poprzeglądać koreczek może ma jakąś wadę fabryczną.

 

A teraz inne pytanie :

Ile wam schodzi zatankować Draga do pełna - tylko pod sam koreczek.

Ja miałem cierpliwość i zatankowałem tak dwa razy a zeszło ponad 15 minut.

Tankowanie mojego draga można podzielić na dwa etapy:

1. Napełnianie przy szybkiej prędkości pistoletu bardzo szybkie.

2. Dopełnianie- malutkimi dolewkami z czekaniem aż paliwo rozpłynie się po zbiorniku - w tym etapie schodzi cholernie długo ale zauważyłem ,że w ten sposób do zbiornika można dolać jeszcze prawie dwa litry paliwa.

Jak jest u was?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może kolega źle zamyka zbiornik. Na korku jest taka strzałeczka która ma by c skierowana w kierunku jazdy.

Wtedy się się korek ładnie zatrzaskuje. A jeżeli kolega tak zamyka zbiornik i cieknie to proponuję poprzeglądać koreczek może ma jakąś wadę fabryczną.

Nie mam pewności ale podejrzewam że wszystkie modele Star mają takie same korki, ma on od spodu trzy wypusty,dwa ruchome służące do zamykania ,trzeci -środkowy-stały, służy do ustalenia położenia korka względem wlewu.I tak naprawdę to korki nie są szczelne w 100 %.Nie powinien cieknąć,ale powinien odpowietrzać ;) Pozdrawiam.

 

Tak... Głos należał się Dymsh'y.

Dersu... Czuję, że ciskasz we mnie gromy. Z pokorą je przyjmuję. Przyznam, że nigdy dotąd nie głosowałem w tym konkursie. Nie jest to wynikiem niechęci, tudzież lekceważenia. Pewnie zbyt wiele czasu poświęcam tu na poszukiwanie konkretnych wiadomości, a zaniedbuję życie towarzyskie forum. Postaram się popracować nad poprawą...

Heh,,,nie żartuj Sobie z tymi gromami :icon_biggrin: Traktuje to jako zabawę, miałem na myśli to że tutaj jest całkiem spora grupa posiadaczy motocykli sportowych, i jeśli się skrzykną to nawet "Komar" z osłoną aerodynamiczną ma szansę na wygraną :buttrock: Pozdrawiam :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...