MariuszJ Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 3 stowki za caly motocykl, czy od elementu ??? :eek: A moze jeszcze aerograf robi ? :crossy: 300 zeta za cały motocykl aerografu nie robi 1200 to kosztowały poprzedniego właściciela mojego motocykla aerografy. A mi na Maciorę przemalował kumpel z pracy za 120 zł :icon_razz: . kolo sie wykosztował a Ty te cycki zamalowales :biggrin: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Witam! Wprawdzie pewne doświadczenie w jeździe Drag Starami mam, ale zawsze uruchamiane były latem i już z rozgrzanym silnikiem. Teraz mam swojego 1100 w garażu, jest zima i... kiedy uruchamiam silnik, strasznie wali w tłumik! Zimny, na ssaniu przy małym odkręceniu manetki wali jak z armaty! Teraz nie wiem, czy to normalne czy mam zacząc się martwic? Wydechy mam Cobry, czy to ma jakiś wpływ? Dzięki za pomoc w rozwiewaniu wątpliwości :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Witam! Wprawdzie pewne doświadczenie w jeździe Drag Starami mam, jol,jol :buttrock: :crossy: Spoko, jak jest zimny to bedzie Ci strzelal, wiec daj mu szanse na rozgrzanie sie :buttrock: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Witam! Wprawdzie pewne doświadczenie w jeździe Drag Starami mam, ale zawsze uruchamiane były latem i już z rozgrzanym silnikiem. Teraz mam swojego 1100 w garażu, jest zima i... kiedy uruchamiam silnik, strasznie wali w tłumik! Zimny, na ssaniu przy małym odkręceniu manetki wali jak z armaty! Teraz nie wiem, czy to normalne czy mam zacząc się martwic? Wydechy mam Cobry, czy to ma jakiś wpływ? Dzięki za pomoc w rozwiewaniu wątpliwości :notworthy: Witam. To jak go dobrze rozgzejesz to jedz do warsztatu na regulacje gazniköw. Drag 1100 rozgrzewa sie dosc szybko, wg serwisowki max 3min. na ssaniu. Podobno to przypadlosc motoröw z USA (ale nie wszystkich) , ze trzeba je do naszego "klimatu dostosowac". No i puste wydechy tez robiä swoje, a kolanko nie zölknie przypadkiem? Zresztä nawet dla samego siebie warto zrobic synchronizacje i regulacje gazniköw (serw. co 6 tys. km.). Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 hmmm ale 3 min na ssaniu i juz cieply, moj musi troche dluzej pochodzic no i jak odpale to daje mu pochodzic na ssaniu nie dodajac w ogole gazu zimnego moto nie wolno przeciez gazowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Nigdy nie grzeje motoru na postoju za długo.Moto wyprowadzam z garażu,odpalam potem ubieram kask i rękawice wsiadam na niego i ruszam.Więc całe grzanie na postoju trwa może minutę.Jadąc oczywiście delikatnie operuję gazem i w miarę rozgrzewania cofam ssanie w trakcie jazdy.Rozgrzewanie na postoju więcej szkody przynosi niż pożytku. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 No bez przesady, nie robię przygazówek kiedy silnik się rozgrzewa na ssaniu, ale nawet lakkie odkręcenie manetki powoduje strzał. Kolanko wydechu pierwszego /przedniego/ cylindra jest zażółcone na taki leciutki brązik a'la jasny miód. Z motocyklem dostałem podkładki z plastiku czy twardej gumy do regulacji gaźników. Facet rzeczywiście powiedział, że najpewniej trzeba będzie wyregulowac /używając tych podkładek/ i zsynchronizowac gaźniki. Wspominał też o regulacji z powodu klimatu. Może i o to chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Kolor przedniego kolanka taki niestety będzie,nie ma tam podwójnej ścianki.Trochę to można dopolerować,ale bedzie żółkło.Dlatego w Dragu trzeba często sprawdzać regulacje i synchro gażników. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 dokladnie, ja tez mam jak by pozłocone troszeczke w sumie to juz przestalem sie tym przejmowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawos Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Nigdy nie grzeje motoru na postoju za długo... Rozgrzewanie na postoju więcej szkody przynosi niż pożytku. Piter 1600, możesz rozwinąć swą myśl: rozgrzewanie na postoju przynosi więcej szkody niż pożytku, bo mówiąc szczerze nie bardzo wiem, co masz na myśli. :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 no dobra pewnie juz bylo ale... kto wie jak tylne kolo zdjąc :banghead: oponke musze wymienic :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polo Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 (edytowane) ja bym odkręcił zacisk hamulca , odkręcił zabezpieczenie osi , nastepnie nakrętka osi , wyjął oś , przechylił motocykl na bok i wyjął koło. Będzie potrzebna osoba do pomocy. Edytowane 23 Stycznia 2009 przez Polo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 ja bym odkręcił zacisk hamulca , odkręcił zabezpieczenie osi , nastepnie nakrętka osi , wyjął oś , przechylił motocykl na bok i wyjął koło. Będzie potrzebna osoba do pomocy. Witam.A do tego najwygodniej -jakis podnosnik centralny. Jesli tak , jak na fotkach miales sciägniety tylny blotnik to bedzie latwiej. Cztery sruby mocujäce obudowe przekladni glöwnej do ramy (Kardan) odkrecic -lewa strona. Nie wiem jakie masz wydechy , ale prawdopodobnie bedziesz musial zdjäc przynajmniej görny tlumik aby oska miala gdzie wyjsc. Kolo wysöwaj powoli i patrz jak wychodzi Wal Kardana z wieloklinu (coby nim ramy nie obic). Powodzenia Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankes1977 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 U mnie mechanik od opon zdejmowal kolo bez ruszania kardanu i wału by pozniej nie bawic sie w centrowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 dzieki za odpowiedzi, nawet znalazlem cos takiego http://yamaha-dragstar.pl/viewtopic.php?t=37 U mnie mechanik od opon zdejmowal kolo bez ruszania kardanu i wału by pozniej nie bawic sie w centrowanie. a nie wiesz moze jak to zrobic, i czy w dragu jest w ogole taka mozliwosc?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.