Skocz do zawartości

Dylemat i to duży


Gość mattir
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Słuchaj a na co ty się tak naprawdę nastawiasz , bo dylemat pomiędzy zx6 a cbr 600 to jedna sprawa a kupno nowej litrówki i to absolutnie sportowej to cuś z innej beczki.

Proponuję na ten sezon cbr 600 pojeździsz, poznasz zachowanie motocykla i zastanowisz się czy potrzeba ci więcej mocy i czy będziesz ją w stanie wykorzystać a wydatek jest dużo mniejszy do 20 tyś. kupisz piękne f4 dobry kask i może zostanie na jakąś skórkę + oblewanie moto ;)

Dobrze się zastanów .

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

druid kask już mam, kombinezon też prawie nówka nie śmigane ;)

A myśle że "10" do jazdy po bułki do sklepu wystarczy :bigrazz: :P

A tak poważnie to chce coś na kilka ładnych latego do pośmigania czasami po torze.A jak mam kupić coś mniejszego na rok to zastanawiam się czy jest sens. Strasznie zgrzałem się na ZX636 ale gdybym miał brać z salonu to rozpatrzyłbym jeszcze właśnie "10". Różnica w cenie jest spora ale to ma mi długo służyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie wiem. jakby sobie każdy na pierwsze moto miał kupić haye, to bym z domu nie wychodził.

 

wiec lepiej odradzać takie zakupy ;) czyz nie?

 

no jasne ze opdradzac ale nie w ten sposob " kup sobie odrazu hayabuse, w sam raz na pierwsze moto" jakis laik mogl by tego nie wziac za ironie i by sobie kupil haye ...jesli odradzac to poprostu otwarcie zeby nie kupowac takich duzych pojemnosci na poczatek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe mozna przemalowac ;p

 

ps; sorry za niezrozumienie sprawy z mojej strony, po prostu zdziwilo mnie przymierzanie sie do 600 i nagla zmiana na 1000...

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko.

Tak do końca to sam jeszcze nie wiem co wybrać i czy kupić używany czy nowy :/

Byłem prawie zdecydowany na ZX636 ale widze że chyba raczej sobie odpuszcze tego sprzęta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym napewno nie kupil nowego moto. Wyjedziesz nim z salonu i juz stracilo pare zl na wartosci.

Jak masz pieniadze to poszukaj czegos jedno lub dwuletniego :icon_razz:

CBR ma niby lepsza opinie, ale mi zx 6 r bardziej sie podoba. Znacznie bardziej...

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie lepiej wziąć motorek który Cię interesuje do jakiegos dobrego warsztatu na gruntowny przegląd przed zakupem? Tam dokładnie ocenią Ci stan techniczny itp, a 100zł w przypadku gdy chodzi o sprzęt za 20 tys to nieduży wydatek...i też odradzam Ci kupno nowego, chyba ze masz tyle kasy że kilka tysięcy zeta które po chwili stracisz nic Ci nie robi...a dużo taniej można wyrwać sprzęta w naprawdę dobrym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niby tak ale biorąc pod uwage 2-letni serwis gwarancyjny i pewność że jakiś psychol nie dosiadał wcześniej mojego moto to duża przewaga.

A podejrzewam że przez 5-6lat nie straci na wartości 50% a na tyle to ma być moto(przynajmniej w planach). Później przy sprzedaży też każdy patrzy na orginalny przebieg, na orginalne graty, serwisowanie itp.

 

WIĘCEJ OPINI POPROSZE!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kumpel ma 636 i narzeka, że niewygodna. Idzie jak dzika, ale 100km na niej i wszystko boli. Osobiście nie kupiłbym nowego motocykla. Za dużo traci na wartości i koszty utrzymania sa wyższe niż starszego motocykla (przeglądy w ASO itd.). Wolałbym właśnie taki 2-4 letni kupić, tylko trzeba być bardzo uważnym, bo z takimi łatwiej o minę.

 

popieram tez nie kupil bym nowego chyba ze bym sie nazywal gudzowaty :-)

worek pieniedzy tza miec zeby kupic i drugi worek zeby utrzymac na gwarancji itp :-)

Moto Psycho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niby tak ale biorąc pod uwage 2-letni serwis gwarancyjny i pewność że jakiś psychol nie dosiadał wcześniej mojego moto to duża przewaga.

A podejrzewam że przez 5-6lat nie straci na wartości 50% a na tyle to ma być moto(przynajmniej w planach). Później przy sprzedaży też każdy patrzy na orginalny przebieg, na orginalne graty, serwisowanie itp.

 

WIĘCEJ OPINI POPROSZE!!!!!

Straci na wartosci wiecej jak 50 %!!!

Ale co pojezdzisz przez te 5 lat, to Twoje :icon_razz:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no więc tak - jeśli wybierasz pomiędzy gruzem zx-6r a cbr-ka w dobrym stanie - bierz cbr. Jeśli stan obydwu jest dobry - nawet nie myśl o cbr jesli po głownie chodzi ci tysiąc. CBR wszystkie paramerty ma bez porównania gorsze od zx. Miałem tą szóstkę i naprawdę dobrze to jeżdziło. Co do sprzęta zx którym sobie zawracasz głowę dam ci dobrą radę - to gruz. Spalone sprzęgło po 6 tys swiadczy o tym że albo ktos nie umiał tym jeździć albo umiał i to bardzo dobrze jakiś stunter itp. Napędu nie wymienia się po 6 tys. również, chyba że ktoś z kawasaki ulepił go z modeliny :icon_razz: Moja miała 9 tys. i nic nie było do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...