druid Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Słuchaj a na co ty się tak naprawdę nastawiasz , bo dylemat pomiędzy zx6 a cbr 600 to jedna sprawa a kupno nowej litrówki i to absolutnie sportowej to cuś z innej beczki. Proponuję na ten sezon cbr 600 pojeździsz, poznasz zachowanie motocykla i zastanowisz się czy potrzeba ci więcej mocy i czy będziesz ją w stanie wykorzystać a wydatek jest dużo mniejszy do 20 tyś. kupisz piękne f4 dobry kask i może zostanie na jakąś skórkę + oblewanie moto ;) Dobrze się zastanów .Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mattir Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 druid kask już mam, kombinezon też prawie nówka nie śmigane ;)A myśle że "10" do jazdy po bułki do sklepu wystarczy :bigrazz: :PA tak poważnie to chce coś na kilka ładnych latego do pośmigania czasami po torze.A jak mam kupić coś mniejszego na rok to zastanawiam się czy jest sens. Strasznie zgrzałem się na ZX636 ale gdybym miał brać z salonu to rozpatrzyłbym jeszcze właśnie "10". Różnica w cenie jest spora ale to ma mi długo służyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba86 Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 no nie wiem. jakby sobie każdy na pierwsze moto miał kupić haye, to bym z domu nie wychodził. wiec lepiej odradzać takie zakupy ;) czyz nie? no jasne ze opdradzac ale nie w ten sposob " kup sobie odrazu hayabuse, w sam raz na pierwsze moto" jakis laik mogl by tego nie wziac za ironie i by sobie kupil haye ...jesli odradzac to poprostu otwarcie zeby nie kupowac takich duzych pojemnosci na poczatek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mattir Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 foks dzięki za rade podopowiedz mi jeszcze gdzie moge kupić zieloną haye?? ;) :bigrazz: :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 hehe mozna przemalowac ;p ps; sorry za niezrozumienie sprawy z mojej strony, po prostu zdziwilo mnie przymierzanie sie do 600 i nagla zmiana na 1000... Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mattir Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Spoko.Tak do końca to sam jeszcze nie wiem co wybrać i czy kupić używany czy nowy :/Byłem prawie zdecydowany na ZX636 ale widze że chyba raczej sobie odpuszcze tego sprzęta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konował Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Ale 636 to wygląd ma, nie takie mydeliniczkowate coś jak CBR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Ja bym napewno nie kupil nowego moto. Wyjedziesz nim z salonu i juz stracilo pare zl na wartosci.Jak masz pieniadze to poszukaj czegos jedno lub dwuletniego :icon_razz:CBR ma niby lepsza opinie, ale mi zx 6 r bardziej sie podoba. Znacznie bardziej... Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d8-vid Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Na twoim miejscu kupil bym bez zastanowienia CeBRe. Nie liczy sie to co jest na zewnatrz...liczy sie to co w srodku :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micza 125 Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 A nie lepiej wziąć motorek który Cię interesuje do jakiegos dobrego warsztatu na gruntowny przegląd przed zakupem? Tam dokładnie ocenią Ci stan techniczny itp, a 100zł w przypadku gdy chodzi o sprzęt za 20 tys to nieduży wydatek...i też odradzam Ci kupno nowego, chyba ze masz tyle kasy że kilka tysięcy zeta które po chwili stracisz nic Ci nie robi...a dużo taniej można wyrwać sprzęta w naprawdę dobrym stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mattir Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 No niby tak ale biorąc pod uwage 2-letni serwis gwarancyjny i pewność że jakiś psychol nie dosiadał wcześniej mojego moto to duża przewaga.A podejrzewam że przez 5-6lat nie straci na wartości 50% a na tyle to ma być moto(przynajmniej w planach). Później przy sprzedaży też każdy patrzy na orginalny przebieg, na orginalne graty, serwisowanie itp. WIĘCEJ OPINI POPROSZE!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 kumpel ma 636 i narzeka, że niewygodna. Idzie jak dzika, ale 100km na niej i wszystko boli. Osobiście nie kupiłbym nowego motocykla. Za dużo traci na wartości i koszty utrzymania sa wyższe niż starszego motocykla (przeglądy w ASO itd.). Wolałbym właśnie taki 2-4 letni kupić, tylko trzeba być bardzo uważnym, bo z takimi łatwiej o minę. popieram tez nie kupil bym nowego chyba ze bym sie nazywal gudzowaty :-) worek pieniedzy tza miec zeby kupic i drugi worek zeby utrzymac na gwarancji itp :-) Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 No niby tak ale biorąc pod uwage 2-letni serwis gwarancyjny i pewność że jakiś psychol nie dosiadał wcześniej mojego moto to duża przewaga.A podejrzewam że przez 5-6lat nie straci na wartości 50% a na tyle to ma być moto(przynajmniej w planach). Później przy sprzedaży też każdy patrzy na orginalny przebieg, na orginalne graty, serwisowanie itp. WIĘCEJ OPINI POPROSZE!!!!!Straci na wartosci wiecej jak 50 %!!!Ale co pojezdzisz przez te 5 lat, to Twoje :icon_razz:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 jak chcesz nowy to moze lepiej kupic jakas ostatnia sztuke z poprzedniego rocznika - taka nowke salonowa co nie zeszla.zazwyczaj sa jakies 20-25%tansze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziur Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 no więc tak - jeśli wybierasz pomiędzy gruzem zx-6r a cbr-ka w dobrym stanie - bierz cbr. Jeśli stan obydwu jest dobry - nawet nie myśl o cbr jesli po głownie chodzi ci tysiąc. CBR wszystkie paramerty ma bez porównania gorsze od zx. Miałem tą szóstkę i naprawdę dobrze to jeżdziło. Co do sprzęta zx którym sobie zawracasz głowę dam ci dobrą radę - to gruz. Spalone sprzęgło po 6 tys swiadczy o tym że albo ktos nie umiał tym jeździć albo umiał i to bardzo dobrze jakiś stunter itp. Napędu nie wymienia się po 6 tys. również, chyba że ktoś z kawasaki ulepił go z modeliny :icon_razz: Moja miała 9 tys. i nic nie było do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.