lucas Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 W mistrzostwach swiata na podium w każdej klasie tez są tylko ktm-y, a yamahy żadko. np. Stefan Evetrs, Chad Reed, Danny Smith, Antonio Cairoli, Alessio Chiodi bardzo rzadko yamaha stoi na podium ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 1 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Co sądzicie o tej WR 400 >> http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=107650150 Słyszałem ze 400 wczesnijsze mialy problem z odpalaniem i na goracym silniku też a nadotek zalewaly sie swiece dość czesto! Czy to prawda?pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 WR ma system gorącego startu ( ten zaworek od zimnego powietrza) wiec powinna dobrze palić ciepła, pozatym nie zauważyłem problemu u kolegów. Co do zalewania swiec to dzieje sie to przez nieumiejetne odpalanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 Co do zalewania swiec to dzieje sie to przez nieumiejetne odpalanieNo WRki i YZki są wybredne jeżeli chodzi o świece, bardzo łatwo załatwić świece, i podobno te nowsze swiece niby z leprzej technologi ją jeszcze bardziej czułe na zalania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 5 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 A tak przy okazji czym różni się Ymaha WR 426F od WR 450 lub 400?Tylko pojemnościa czy jest słabsze czy może cos innego?pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaRy Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 A tak przy okazji czym różni się Ymaha WR 426F od WR 450 lub 400?Tylko pojemnościa czy jest słabsze czy może cos innego?pozdr.Prawie co roku coś się zmienia w motocklach, czasami tylko detale a czasami poważniejsze rzeczy z konstrukcją ramy i silnika włącznie.Poprostu konstruktorzy cały czas pracują nad udoskonaleniem motocykla aby uzyskać większe moce, niższą wagę, lepsze zawieszenia itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 5 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 A może jakies konkrety :?: :flesje:pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
El Mariachi Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 Każdy motorek ma swoje plusy i minusy. Jak się dba o motorek to on też się nam odplaci ( jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie) powiedzenie stare ale się sprawdza. KTM wyprodukuje 100 motorków i 99 będzie chulac jak ta lala a ten jeden bedzie się ciągle psuł. I tak jest z każdą firmą nie ma rzeczy idealnych wszystko kiedys musi się psuć. A każdy ma inny styl jazdy i nie kazdy motor mu podejdzie, najlepiej to samemu przejechać się na każdym motorku i wybrac najlepszy dla niego. Może nie każdy się z tym zgodzi ale po to jest to forum:) Zgadza sie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 a gdzie jest takie miejsce gdzie mozna sie przejechac kazdym motocyklem, to chetnie sie tam wybiore Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plocho Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 A może jakies konkrety :?: mrugacz.gifpozdr. Jesli chodzi o EXC 400 to w modelach chyba od roku 04 jest naprawiona tzw. pompka przyspieszacza, czyli motocykl po gwaltownym odkreceniu manetki gazu nie zalewa sie. A ten detal naprawde potrafi zdenerwowac. Kolejna sprawa jest zawieszenie. W nowszym modelach jest ono o wiele lzejsze. Jest napewno kilka innych szczegolow jesli chodzi o silnik. Niestety nie wiem jak to wygladaja ulepszenia w WR... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 2 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 ja bym bral KTM-m wystarczy zobaczyc filmik Erzberg http://forum.motocyklistow.pl/Erzberg-t50769.html jest poprostu pomaranczowo ( wiem wiem Austria itd.. ale to chyba nie ma znaczenia) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 2 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 ja bym bral KTM-m wystarczy zobaczyc filmik Erzberg http://forum.motocyklistow.pl/Erzberg-t50769.html jest poprostu pomaranczowo ( wiem wiem Austria itd.. ale to chyba nie ma znaczenia) a moze dlatego ze KTM to organizuje?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.