Skocz do zawartości

Problem z gaźnikami


bread
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ludzie, Pomocy!

Dysze główne standardowe tzn 125/122,5/122,5/125

Iglice ustawione na środkowym rowku, jedynie dysze pilot air są 40 zamiast 37,5

Mieszanka właściwie ustawiona,

a motor zalewa się, ale tylko wtedy gdy ruszam z miejsca, na biegu jałowym można dodawać gazu i chodzi bez zastrzeżeń, natomiast zaczyna się zalewać gdy silnik jest obciążony i gdy się nagrzeje.

Obniżałem iglice na sam dół i to mu pomogło - przestał się zalewać, tylko dlaczego gdy powrócę na

środkowy rowek, czyli optymalny zaczyna się dziać to co opisałem??

Co to może być?

(FZR 1000 `94`)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda mi to na zapchany filtr powietrza,podobne objawy sa gdy pływak gażnika jest dziurawy albo zawór iglicowy komory pływakowej jest niesprawny.Ale to niemożliwe we wszystkich gażnikach naraz.Sprawdż filtr.Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtr powietrza mam nowy /standardowy/

cały układ sprawdziłem - szczelny,

słyszałem że taka przypadłośc występuje przy poprzecieranych iglicach,

ale moje są w stanie idealnym

Dalej zagadka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze pytanko:

Czy powodem tego zalewania może być poprzecierany rozpylacz? (chodzi mi o to coś w czym pracuje iglica), bo jak oddławiałem gaźniki to wymieniałem iglice a tamte były poprzecierane, rozpylacze pozostawiłem stare.

Czy też to może być źle ustawiony pływak??

Jeszcze raz na tą przypadłość pomaga tylko obniżenie iglic, mieszanka jest prawidłowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dysze główne standardowe tzn 125/122,5/122,5/125

Iglice ustawione na środkowym rowku, jedynie dysze pilot air są 40 zamiast 37,5

Mieszanka właściwie ustawiona,

 

 

Pewien jesteś że mieszanka jest dobrze ustawiona? Pilot jets większe o rozmiar to na ogół bardzo duża modyfikacja i niektóre motocykle mogą "zwariować" po wymianie tych dysz (i pozostawieniu reszty moto bez modyfikacji)... Masz moze oryginalne dysze? Spróbuj je włożyc i zobacz co się będzie działo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz rowniez dokladnie ( mocne okulary / szklo powiekszajace ) stozki zaworkow iglicowych - moga lekko podlewac, na tyle jednak mocno ze po rozgrzaniu moto mieszanka jest za bogata.

Oczywiscie rozpylacze rowniez sa wytarte ( jezeli iglice byly kiepskie ), moga miec zowalizowane otwory prowadzace i tez dawac za duzo benzyny do mieszanki. Przeciez zrobione sa z materialu miekszego niz iglice. Raczej wymienialbym komplet.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tymi dyszami pilot jest wszystko ok. Dostałem e w końcu manuala gdzie jest wyraźnie napisane że są #40,

do tej pory posiłkowałem się tą stronką:

http://216.37.204.202/yamaha_oem/YamahaMC....e=13&A=146&B=13

tylko niewiem czemu tam podają 37,5 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...