bread Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 Ludzie, Pomocy!Dysze główne standardowe tzn 125/122,5/122,5/125 Iglice ustawione na środkowym rowku, jedynie dysze pilot air są 40 zamiast 37,5Mieszanka właściwie ustawiona,a motor zalewa się, ale tylko wtedy gdy ruszam z miejsca, na biegu jałowym można dodawać gazu i chodzi bez zastrzeżeń, natomiast zaczyna się zalewać gdy silnik jest obciążony i gdy się nagrzeje.Obniżałem iglice na sam dół i to mu pomogło - przestał się zalewać, tylko dlaczego gdy powrócę naśrodkowy rowek, czyli optymalny zaczyna się dziać to co opisałem??Co to może być?(FZR 1000 `94`) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JĘDRZEJ Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 Wygląda mi to na zapchany filtr powietrza,podobne objawy sa gdy pływak gażnika jest dziurawy albo zawór iglicowy komory pływakowej jest niesprawny.Ale to niemożliwe we wszystkich gażnikach naraz.Sprawdż filtr.Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 21 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 filtr powietrza mam nowy /standardowy/cały układ sprawdziłem - szczelny,słyszałem że taka przypadłośc występuje przy poprzecieranych iglicach,ale moje są w stanie idealnymDalej zagadka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JĘDRZEJ Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 Jeżeli silnik jest zalany to znaczy ,że jest za bogata mieszanka.Opisz dokładnie jak i co się dzieje może to wcalenie na skutek zalania silnik przestaje pracować?Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 21 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 próbowałem regulować skład mieszanki, tzn odkręcałem śruby o 1 i więcej obrotu i nic to nie dało, nadal to samo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 23 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Jeszcze pytanko:Czy powodem tego zalewania może być poprzecierany rozpylacz? (chodzi mi o to coś w czym pracuje iglica), bo jak oddławiałem gaźniki to wymieniałem iglice a tamte były poprzecierane, rozpylacze pozostawiłem stare.Czy też to może być źle ustawiony pływak??Jeszcze raz na tą przypadłość pomaga tylko obniżenie iglic, mieszanka jest prawidłowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 a czy swiece po wykreceniu sa mokre?jezeli nie to wine moze ponosic czujnik podnozka - przy wlaczeniu biegu moto automatycznie gasnie Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Dysze główne standardowe tzn 125/122,5/122,5/125 Iglice ustawione na środkowym rowku, jedynie dysze pilot air są 40 zamiast 37,5Mieszanka właściwie ustawiona, Pewien jesteś że mieszanka jest dobrze ustawiona? Pilot jets większe o rozmiar to na ogół bardzo duża modyfikacja i niektóre motocykle mogą "zwariować" po wymianie tych dysz (i pozostawieniu reszty moto bez modyfikacji)... Masz moze oryginalne dysze? Spróbuj je włożyc i zobacz co się będzie działo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Sprawdz rowniez dokladnie ( mocne okulary / szklo powiekszajace ) stozki zaworkow iglicowych - moga lekko podlewac, na tyle jednak mocno ze po rozgrzaniu moto mieszanka jest za bogata.Oczywiscie rozpylacze rowniez sa wytarte ( jezeli iglice byly kiepskie ), moga miec zowalizowane otwory prowadzace i tez dawac za duzo benzyny do mieszanki. Przeciez zrobione sa z materialu miekszego niz iglice. Raczej wymienialbym komplet. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 24 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 z tymi dyszami pilot jest wszystko ok. Dostałem e w końcu manuala gdzie jest wyraźnie napisane że są #40,do tej pory posiłkowałem się tą stronką:http://216.37.204.202/yamaha_oem/YamahaMC....e=13&A=146&B=13tylko niewiem czemu tam podają 37,5 ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.