dylon Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 wiecie może czym się różni regulator z 6-cioma wyjściami a 5-cioma, przy moin vn-15 jest 6 wyjść i chyba mam popsuty a widziałem na allegro jakiś uniwersalny tylko że ma 5 wyjść(nie wiem czy będezie pasił) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 (edytowane) Schemat elektryczny mojej cb pokazuje: - trzy żółte kabelki - zasilanie z alternatora (energia pobierana z alternatora) - czerwony kabelek - zasilanie instalacji (+) motocykla (energia pobierana jest z regulatora) i poprzez bezpiecznik 30A ladowane jest aku - zielony kabelek - masa (-) polączona z pośrednio z masą szustego kabelka brak, nie wiem jak jest w twoim motocylku ale wydaje mi sie ze wiecej kabli nie potrzeba, chyba ze masz alternator nieznanego mi typu. Edytowane 19 Maja 2006 przez Tuzmen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_o Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 (edytowane) wiecie może czym się różni regulator z 6-cioma wyjściami a 5-cioma, przy moin vn-15 jest 6 wyjść i chyba mam popsuty a widziałem na allegro jakiś uniwersalny tylko że ma 5 wyjść(nie wiem czy będezie pasił) Czy masz na myśli ten regulator ?http://www.republika.pl/reg_mot/ W moim orginalnym też wychodziło 6 kabelków. Elektryk który go montował stwierdził, że to nie przeszkadza, podłączył i jest ok. Pozdr. Edytowane 19 Maja 2006 przez bodek_o Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 czasami regulator ma dwa przewody plusowe-jeden idzie do aku, a drugi przez stacyjke do odbiornikow, ale to ten sam styk tylko rozgaleziony, czyli piecioprzewodowy regulator nie bedzie problemem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylon Opublikowano 20 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Czy masz na myśli ten regulator ?http://www.republika.pl/reg_mot/ W moim orginalnym też wychodziło 6 kabelków. Elektryk który go montował stwierdził, że to nie przeszkadza, podłączył i jest ok. Pozdr.właśnie o tym regulatorze mówie, czyli można go śmiało kupować i rakładać? czasami regulator ma dwa przewody plusowe-jeden idzie do aku, a drugi przez stacyjke do odbiornikow, ale to ten sam styk tylko rozgaleziony, czyli piecioprzewodowy regulator nie bedzie problememczyli przewód który idzie do stacyjki nie musze podłączać do reglera z 5 wyjściami? co mam z nim zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 podlaczyc go do plusa aku-po drodze z pewnoscia jest jeszcze skrzynka bezpiecznikow wiec bedzie ok wszystko to pod warunkiem ze w VN-15 masz pradnice pradu zmiennego samowzbudna (z magnesem trwalym) bo ten regulator z allegro jest zrobiony wylacznie do tego typu pradnic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylon Opublikowano 20 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 podlaczyc go do plusa aku-po drodze z pewnoscia jest jeszcze skrzynka bezpiecznikow wiec bedzie ok wszystko to pod warunkiem ze w VN-15 masz pradnice pradu zmiennego samowzbudna (z magnesem trwalym) bo ten regulator z allegro jest zrobiony wylacznie do tego typu pradnictak tam jest taka prądnica,(jeszcze jedno pytanko)bo w tym właśnie 6 kabelku jest dopiero prąd jak włącze zapłon,więc chyba nie jest on połączony razem z tym kablem co idzie do aku, ze schematu widać że po właczeni zapłony docodzi tym kabelkiem pąd do reglera, ale jak go odłącze to nic sie nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 pewny nie jestem ale mozliwe ze oryginalnie w reglerze jest cos w rodzaju przekaznika tyrystorowego ktory laczy akumulator z reglerem dopiero po wlaczeniu stacyjki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Nie ten kabel jest odpowiedzialny za ograniczenie pradowe w tym reglerze ( oryginalnym ). Bez niego otrzymalem ladowanie w porywach do 25V, dobrze ze bateria wytrzymala. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_o Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 właśnie o tym regulatorze mówie, czyli można go śmiało kupować i rakładać?czyli przewód który idzie do stacyjki nie musze podłączać do reglera z 5 wyjściami? co mam z nim zrobić Ja mam go od miesiąca i jest ok.Pamiętaj tylko o jednej rzeczy. Jak go zamontujesz i ustawisz prąd łądowania to nie zabezpieczaj od razu śruby regulacyjnej, tak jak jest podane w instrukcji. Pojeździj trochę, 500km, sprawdź ponownie i dopiero wtedy zabezpiecz. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.