Skocz do zawartości

regulator napięcia


dylon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wiecie może czym się różni regulator z 6-cioma wyjściami a 5-cioma, przy moin vn-15 jest 6 wyjść i chyba mam popsuty a widziałem na allegro jakiś uniwersalny tylko że ma 5 wyjść(nie wiem czy będezie pasił)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Schemat elektryczny mojej cb pokazuje:

- trzy żółte kabelki - zasilanie z alternatora (energia pobierana z alternatora)

- czerwony kabelek - zasilanie instalacji (+) motocykla (energia pobierana jest z regulatora) i poprzez bezpiecznik 30A ladowane jest aku

- zielony kabelek - masa (-) polączona z pośrednio z masą

 

szustego kabelka brak, nie wiem jak jest w twoim motocylku ale wydaje mi sie ze wiecej kabli nie potrzeba, chyba ze masz alternator nieznanego mi typu.

Edytowane przez Tuzmen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiecie może czym się różni regulator z 6-cioma wyjściami a 5-cioma, przy moin vn-15 jest 6 wyjść i chyba mam popsuty a widziałem na allegro jakiś uniwersalny tylko że ma 5 wyjść(nie wiem czy będezie pasił)

 

Czy masz na myśli ten regulator ?

http://www.republika.pl/reg_mot/

 

W moim orginalnym też wychodziło 6 kabelków.

Elektryk który go montował stwierdził, że to nie przeszkadza, podłączył i jest ok.

 

Pozdr.

Edytowane przez bodek_o
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy masz na myśli ten regulator ?

http://www.republika.pl/reg_mot/

 

W moim orginalnym też wychodziło 6 kabelków.

Elektryk który go montował stwierdził, że to nie przeszkadza, podłączył i jest ok.

 

Pozdr.

właśnie o tym regulatorze mówie, czyli można go śmiało kupować i rakładać?

 

 

czasami regulator ma dwa przewody plusowe-jeden idzie do aku, a drugi przez stacyjke do odbiornikow, ale to ten sam styk tylko rozgaleziony, czyli piecioprzewodowy regulator nie bedzie problemem

czyli przewód który idzie do stacyjki nie musze podłączać do reglera z 5 wyjściami? co mam z nim zrobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podlaczyc go do plusa aku-po drodze z pewnoscia jest jeszcze skrzynka bezpiecznikow wiec bedzie ok

 

wszystko to pod warunkiem ze w VN-15 masz pradnice pradu zmiennego samowzbudna (z magnesem trwalym) bo ten regulator z allegro jest zrobiony wylacznie do tego typu pradnic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podlaczyc go do plusa aku-po drodze z pewnoscia jest jeszcze skrzynka bezpiecznikow wiec bedzie ok

 

wszystko to pod warunkiem ze w VN-15 masz pradnice pradu zmiennego samowzbudna (z magnesem trwalym) bo ten regulator z allegro jest zrobiony wylacznie do tego typu pradnic

tak tam jest taka prądnica,(jeszcze jedno pytanko)bo w tym właśnie 6 kabelku jest dopiero prąd jak włącze zapłon,więc chyba nie jest on połączony razem z tym kablem co idzie do aku, ze schematu widać że po właczeni zapłony docodzi tym kabelkiem pąd do reglera, ale jak go odłącze to nic sie nie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie o tym regulatorze mówie, czyli można go śmiało kupować i rakładać?

czyli przewód który idzie do stacyjki nie musze podłączać do reglera z 5 wyjściami? co mam z nim zrobić

 

Ja mam go od miesiąca i jest ok.

Pamiętaj tylko o jednej rzeczy.

 

Jak go zamontujesz i ustawisz prąd łądowania to nie zabezpieczaj od razu śruby regulacyjnej, tak jak jest podane w instrukcji. Pojeździj trochę, 500km, sprawdź ponownie i dopiero wtedy zabezpiecz.

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...