Skocz do zawartości

Czy Honda CBR 600 to dobry pomysl na pierwszy motor


Gość loser
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kto powiedział że gs to kiler dla mnie?, moze dla ciebie przedzej, mi ten motocykl do moich potrzeb wystarcza i szybszego nie potrzebuje trudno to pokapowac? to sie nie czepiaj niestworzonych rzeczy. Jak ktos nie ma rozumu to sie rozbije i jego sprawa, odkreci raz drugi i moze pojmie, ze nie ma zartow, a jak nie pojmie to znaczy, ze to nie zabawka dla niego. Moze i kazda moc i jej maszyna jest do opanowania, ale jedne latwiej drugie trudniej. jakbym chcial to gs'a juz bym zmienil ze 3 sezony temu na taka turystyczna cbr czy typowo sportowa 600 z pazurem albo litra tylko nie mam takiej potrzeby, kiedy chce to sobie pojezdze szybszym sprzetem, juz pomijajac to, ze rocznie motocyklem robie bardzo malo kilometrów to tym bardziej nie ma gdzie wykorzystać większej mocy.

Edytowane przez tmi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nie porownuj silnika 1200 do 600 bo koni moze maja podobna ilosc ale b12 ma potezny moment.

 

Mnie natomiast wkurza powtarzanie takich glupot ze skoro cebra jest tam pare koni slabsza niz pozostale sportowe 600-ki to od razu turystyk, a reszta to killery :banghead:.

 

P.S. Wiesz ile koni ma gsxr 600 z 2001 roku? 98! Cebra z tego samego roku ma 109 a zx6r 111. Jedynie R6 odstaje ze swoimi 120 konmi (dane wziete ze strony bikez.com wiec nie wiem na ile wiarygodne ale daja do myslenia, prawda?)

 

Cos w tym jeest ! :lalag:

 

 

ks-rider na innym forum polecałeś komuś cbr 600 zablokowana, twierdziłeś nawet że to lepsza opcja niż GS 500 może mogłbys powiedzieć coś więcej na ten temat? :crossy:

 

Zgadza sie, zdlawiaona F4 ( do 34 KM ) to zupelnie inna bajka, i na takowej mozna smialo zaczynac !

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cos w tym jeest ! :lalag:

 

 

 

 

Zgadza sie, zdlawiaona F4 ( do 34 KM ) to zupelnie inna bajka, i na takowej mozna smialo zaczynac !

 

:crossy:

 

ile kosztuje takie zdławienie i gdzie to można zrobić?

Na czym to w ogóle polega? jest to bardziej mechaniczne czy elektroniczne? czy motocykl wchodzi na pełne obroty tylko że jest słabszy czy po prostu nie da się go wkręcić do oporu... a może można to założyć samemu? Czy to nie szkodzi motocyklowi?

Edytowane przez niedzwiadek204
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. ile kosztuje takie zdławienie

2. gdzie to można zrobić?

3. Na czym to w ogóle polega?

4. jest to bardziej mechaniczne czy elektroniczne?

5. czy motocykl wchodzi na pełne obroty tylko że jest słabszy czy po prostu nie da się go wkręcić do oporu...

6. a może można to założyć samemu?

7. Czy to nie szkodzi motocyklowi?

 

1. Ca. 150,- € czesc + montaz mozna sprobowac znalesc an ebay.de

2. Zakjadalbym u autoryzowanego dealera Hondy

3. mechaniczny ogranicznik, w kazdym modelu moze byc inna czesc, dostosowywana indywidualnie do danego modelu

4. w tym przypadku bedzie mechaniczne

5. nie wchodzi na pelne obroty, nie dopuszcza do nich

6. Nie swieci garnki lepia ale jak spierd* to kicha, stac na motocykl, stac na zalozenie podejzewam, ze za 100 pln'ow zaloza.

7. nie , nie szkodzi

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...)P.S. Wiesz ile koni ma gsxr 600 z 2001 roku? 98! Cebra z tego samego roku ma 109 a zx6r 111. Jedynie R6 odstaje ze swoimi 120 konmi (dane wziete ze strony bikez.com wiec nie wiem na ile wiarygodne ale daja do myslenia, prawda?)

 

Gix ma 115.

Pzdr

Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gix ma 115.

Pzdr

K3 tak, ale K1 ma 98. Dlatego zastanawiają mnie trochę dane z tej strony. Ale srady 600 z różnych lat produkcji mają 103-106 koni, więc naprawdę nie ma aż takiej różnicy.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc kupuje ta Cebrę, wcześniej nie miałem pojęcia nawet o tym że można ja tak zblokować... kupie oczywiście sam jady próbnej robił nie będę, wezmę brata lub kumpla i na pewno jakiego mechanika żeby ja dokładnie przejrzeć, spróbuję przejechać się bez blokad i zobaczyć jak to wszystko wygląda wtedy podejmę decyzję co do zdławienia tego motocykla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc kupuje ta Cebrę, wcześniej nie miałem pojęcia nawet o tym że można ja tak zblokować... kupie oczywiście sam jady próbnej robił nie będę, wezmę brata lub kumpla i na pewno jakiego mechanika żeby ja dokładnie przejrzeć, spróbuję przejechać się bez blokad i zobaczyć jak to wszystko wygląda wtedy podejmę decyzję co do zdławienia tego motocykla

 

 

Pozwol, ze zgadne, po jezdzie probnej dojdziesz do wniosku, ze ja ogarniasz

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc kupuje ta Cebrę, wcześniej nie miałem pojęcia nawet o tym że można ja tak zblokować... kupie oczywiście sam jady próbnej robił nie będę, wezmę brata lub kumpla i na pewno jakiego mechanika żeby ja dokładnie przejrzeć, spróbuję przejechać się bez blokad i zobaczyć jak to wszystko wygląda wtedy podejmę decyzję co do zdławienia tego motocykla

 

A już na pewno wezmę udział w tym kursie doskonalenia :crossy: , 600zł to nie jakaś wielka kwota a nabyte umiejętności mogą kiedyś uratować życie :icon_biggrin:

 

Pozwol, ze zgadne, po jezdzie probnej dojdziesz do wniosku, ze ja ogarniasz

 

:crossy:

 

Jeżeli kupie motocykl to na pepwno nie pojadę z nim od razu do serwisu go z blokować tylko będę chciał się nim przejechać... Uwierz ze po mimo wieku nie brak mi rozsądku

 

Ten motocykl ma około 40KM przy 6tyś obrotów, czyli rady kolegów żeby nie wkręcać na początek są słuszne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli kupie motocykl to na pepwno nie pojadę z nim od razu do serwisu go z blokować tylko będę chciał się nim przejechać... Uwierz ze po mimo wieku nie brak mi rozsądku

 

Ten motocykl ma około 40KM przy 6tyś obrotów, czyli rady kolegów żeby nie wkręcać na początek są słuszne.

 

Peeeeeeeeeewnie !

 

Wyjasnisz mi jeszcze co ma rozsadek do umiejetnosci, echniki jazdy i psychomotoryki, chatni sie czegos nowego dowiem.

 

Kup, jezdzij, tylko pozniej nie placz na zadnym forum. Obys nie okaleczyl nikogo z postronnych !

 

AMEN !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najbardziej mnie smieszy w takich tematach tekst "kupuje sportowa 600 bo mi sie podoba"

a jakby ci sie VTR podobala to tez bys innego sprzeta nie kupil tylko glupie pytania zadawal czy sie nadaje na pierwszy powazny sprzet

ja od 500 zaczynalem i jak dla mnie to byla rewelacja, niedawno jako drugi sprzet kupilem fazera 600 i moge ci tylko powiedziec ze zakup 500 to byl bardzo dobry pomysl

motocykl kusi do wkrecania na wysokie obroty i pamietaj o tym bo moze akurat cie skusic w nieodpowiednim momencie, a takie silniczki ktore sie wysoko kreca szczegolnie kusza

zastanow sie co chcesz robic z tym motocyklem szpanowac pod remiza czy jezdzic ??

moja rada kupuj 500, a po 2-3 latach bedziesz juz prawdopodobnie wiedzial co cie kreci i wtedy moze sie okazac ze jednak cebra to nie jest to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tak a koncepcję aby zrobić coś z linka gazu aby nie można odkręcić gaz na max tylko do 6 tys obrotów i na przykład na następny sezon zmienić aby można odkręcić 7-8, Wydaje mi się że byłbym w stanie zrobić coś takiego :icon_rolleyes:

 

miałbym w ten sposób co w stylu że w pierwszym sezonie moc klasy 250 w drugim moc klasy 500 i ewentualnie w trzecim gdybym był gotów "przywrócił bym motocykl do ustawień fabrycznych"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...