Skocz do zawartości

Czy Honda CBR 600 to dobry pomysl na pierwszy motor


Gość loser
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja jestem pewny że zablokuję, możecie mi wierzyć lub nie, nie stać mnie na zmianę motocykl po 2 sezonach, jak wcześniej pisałem nie jestem pasjonatem szybkiej jazdy więc nie widzę powodu żeby jej nie blokować, będę próbował zrobić coś z rol-gazem jeśli nie pójdzie po mojej myśli to kupie to zdławienie o którym pisał ks-rider

 

Być może nie każdy ma silna wole ale ja ją posiadam... Ps nie widziałem GS 500 F z207 roku w cenie 11-12tyś a z 2005 za 8-9tyś więc po dwóch latach straciłbym na tym interesie minimum dwa koła jeżeli nawet zablokuję motocykl za 150 euro to koszt zmniejsza się z 2tys na 600zł tak więc 1400 na benzynkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem pewny że zablokuję, możecie mi wierzyć lub nie, nie stać mnie na zmianę motocykl po 2 sezonach, jak wcześniej pisałem nie jestem pasjonatem szybkiej jazdy więc nie widzę powodu żeby jej nie blokować, będę próbował zrobić coś z rol-gazem jeśli nie pójdzie po mojej myśli to kupie to zdławienie o którym pisał ks-rider

 

Być może nie każdy ma silna wole ale ja ją posiadam... Ps nie widziałem GS 500 F z207 roku w cenie 11-12tyś a z 2005 za 8-9tyś więc po dwóch latach straciłbym na tym interesie minimum dwa koła jeżeli nawet zablokuję motocykl za 150 euro to koszt zmniejsza się z 2tys na 600zł tak więc 1400 na benzynkę

 

Pierniczysz, kolego, jak potłuczony.

Jakie nie stać Cię na zmianę?

Kupujesz 500 za około 5 - 6 tys. I za dokładnie tyle samo sprzedajesz po dwóch latach.

Te motocykle zwyczajnie nie tracą na wartości.

To raz.

Dwa, po tych dwóch latach możesz dojść do wniosku, ze CBR to zły pomysł był, bo Ty chcesz np turystyka na dłuższe wypady i kupujesz DL. (Przerobione na kumplu, który ninję na start chciał. Koniecznie. I ledwo dał się przekonać na ER5.)

A tak, będziesz się bujał z cerbą, która wartość straci na 100%.

O ile dożyjesz...

 

Ale ja mam inną teorię: to nie o kasę chodzi, nie stratę wartości. To zwykłe pozerstwo. "Ha! Mam sporta, patrzcie jaki jestem twardziel!" I każdy nawet najgłupszy argument wykorzystasz, żeby tylko tego sporta (choćby i zablokowanego) kupić do lansowania się po mieście.

Fakt, iż jakiś pogląd jest szeroko rozpowszechniony, nie stanowi żadnego dowodu na to, że nie jest on całkowicie absurdalny. Jeśli weźmiemy pod uwagę, że większość ludzkości jest zwyczajnie głupia, należy oczekiwać z dużym prawdopodobieństwem, iż powszechnie panujące przekonania będą raczej idiotyczne niż rozsądne.

Bertrand Russell

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierniczysz, kolego, jak potłuczony.

Jakie nie stać Cię na zmianę?

Kupujesz 500 za około 5 - 6 tys. I za dokładnie tyle samo sprzedajesz po dwóch latach.

Te motocykle zwyczajnie nie tracą na wartości.

To raz.

Dwa, po tych dwóch latach możesz dojść do wniosku, ze CBR to zły pomysł był, bo Ty chcesz np turystyka na dłuższe wypady i kupujesz DL. (Przerobione na kumplu, który ninję na start chciał. Koniecznie. I ledwo dał się przekonać na ER5.)

A tak, będziesz się bujał z cerbą, która wartość straci na 100%.

O ile dożyjesz...

 

Ale ja mam inną teorię: to nie o kasę chodzi, nie stratę wartości. To zwykłe pozerstwo. "Ha! Mam sporta, patrzcie jaki jestem twardziel!" I każdy nawet najgłupszy argument wykorzystasz, żeby tylko tego sporta (choćby i zablokowanego) kupić do lansowania się po mieście.

 

Daj link do jakiegoś gs 500 f za 6 kafli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem pewny że zablokuję, możecie mi wierzyć lub nie, nie stać mnie na zmianę motocykl po 2 sezonach,

 

A skąd wiesz - prorok jesteś?

 

 

jak wcześniej pisałem nie jestem pasjonatem szybkiej jazdy więc nie widzę powodu żeby jej nie blokować, będę próbował zrobić coś z rol-gazem jeśli nie pójdzie po mojej myśli to kupie to zdławienie o którym pisał ks-rider

 

Ja też jestem pewny, że z roll-gazem Ci wyjdzie :wink: , bo to łatwiej zdemontować :banghead:

 

Być może nie każdy ma silna wole ale ja ją posiadam... Ps nie widziałem GS 500 F z207 roku w cenie 11-12tyś a z 2005 za 8-9tyś więc po dwóch latach straciłbym na tym interesie minimum dwa koła jeżeli nawet zablokuję motocykl za 150 euro to koszt zmniejsza się z 2tys na 600zł tak więc 1400 na benzynkę

 

Poraża mnie Twoja logika. To szybciutko sprawdź ile bierze pielęgniarka za opiekę nad unieruchominym pacjentem/miesięcznie i pomnóż to przez ile tam chcesz. Chyba, że ustaliłeś już to z rodzicami.

 

No tak. Ale ty masz silną wolę. Ćpałeś, piłeś od 10 lat i z tego wyszedłeś. :banghead: :banghead:

 

Oczywiście zrobisz jak zechcesz. Tylko pamiętaj, że to wszystko co napisałem wynika z troski o Twoje życie i zdrowie.

Gutta cavat lapidem, non vi, sed saepe cadendo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewentualnie jeszcze może być CBF 500 w wersji N bo S jest tragiczna ale po pierwsze jest ich mało na sprzedaż i także ciężko kupić coś zadbanego za 6 tyś

 

Ok wszystko rozumiem.. pewnie kupie jakaś CBF, kolega posiada CBF w klasie 600 i całkiem przyzwoity motocykl kupie go na dwa sezony, mam nadzieję ze wiele nie stracę na nim bo tani nie jest rok około 2006-2007..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

K3 tak, ale K1 ma 98. Dlatego zastanawiają mnie trochę dane z tej strony. Ale srady 600 z różnych lat produkcji mają 103-106 koni, więc naprawdę nie ma aż takiej różnicy.

Tam często błędy są ;) Generalnie k1-k3 mają 115. A 98 to pewnie jakaś wersja na Niemcy albo inną Szwajcarię czy też Wielką Brytanię. http://www.scigacz.pl/Suzuki,GSX-R,600,1997-2005,8211;,najmniejszy,karciciel,8781x2.html A co do tej różnicy, to już inna sprawa ;)

 

A co do tematu, to i tak pewnie kupisz cebrę ... "bo się okazja trafiła" :D

Pzdr i pochwal się zakupem ;)

Edytowane przez Techniacz

Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam często błędy są ;) Generalnie k1-k3 mają 115. A 98 to pewnie jakaś wersja na Niemcy albo inną Szwajcarię czy też Wielką Brytanię. http://www.scigacz.pl/Suzuki,GSX-R,600,1997-2005,8211;,najmniejszy,karciciel,8781x2.html A co do tej różnicy, to już inna sprawa ;)

 

A co do tematu, to i tak pewnie kupisz cebrę ... "bo się okazja trafiła" :D

Pzdr i pochwal się zakupem ;)

 

No i znów mi narobiłeś ochoty :icon_razz:

 

Wiesz jeżeli trafi mi się w takim stanie jak ta http://photos03.otomoto.pl/photos/original/M2/74/25/M2742582_1.jpg to na pewno nie przegapię okazji i koniecznie w tym malowaniu jeżeli nie to kupuje cbf ale już dajcie mi spkój bo sam już nie wiem czego chcę. Pzdr dla wszystkich i szerokości

Edytowane przez niedzwiadek204
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...