Skocz do zawartości

Jak dbać o YZ 450F?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Kupiłem Yz 450 F 2004 i prosiłbym o pomoc.

Kiedy wymieniać olej , filter , regulacja zaworów, wymiana łancuszka, tłoka, korby itp.

 

Jestem amatorem(las, pola)

Prosze o podawanie liczby motogodzin poniewaz bardzo róznie jezdze.

 

OTO ONA

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M202807

 

DZIEKI

POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej + filtr co 5h ostrej jazdy. Mysle ze jezeli nie jezdzisz super hardcorowo mozesz spokojnie przeciagnac do 10h.

 

Regulacja zaworow "podobno" powinno sie to robic czesto.. Oddaj motocykl na servis po 20h, jezeli nie bedzie roznic na zaworach to przeciagnij czas do 30h.

 

Tlok przy amatorskiej jezdzie 200h+ wiec sezon raczej przesmigasz :icon_twisted: Zawodowcy w 450 wymieniaja po okolo 100-150h, z korba jest podobnie.

 

Lancuch rozzadu: nie wielki koszt (150zł wzmacniany D.I.D), jezeli nic nie szumi nie powinienes sie martwic...

 

Ale... Najlepszym sposobem jest oddanie motocykla na warsztat, popros o sprawdzenie tych wszystkich elementow i bedziesz dokladnie wiedzial na czym jezdzisz ! Taki przeglad moze kosztowac 200-300zl a mozesz uniknac przykrej niespodzianki :icon_twisted:

 

Ps: komplet uszczelek do silnika YZ250F 350zł :|....

Pozostawie to bez komentarza...

Zycze duuzych wrazen z jazdy !!!

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dwa pytania!

 

Ile kosztuje ta regulacja zaworów i czy mozna samemu to zrobić bo w samochodzie umiem :icon_twisted:

 

A drugie co z tymi uszczelkami nie idzie ich taniej załatwić lub dorobić u kogos lub samemy 350 zł nie chodzi ulicą ;/

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście !