BAX Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 witam chłopaki jak odblokowac cbr 1000f <sc21> 87' na 136km bo seryjnie ma 100?? jakie modyfikacje trzeba wprowadzic? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demus2 Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 A skąd wiesz że masz zablokowaną? Ja śmigam SC 24 i nie jestem pewny czy mam pełną moc. Kilka lat temu przyjechała z Niemiec i w briefie ma wpisane 74 kW ale miała już kilku właścicieli to może któryś przywrócił jej pełną moc. Udało mi się ją rozpędzić do 250 km/h i skończyłą się droga. Więcej nie próbowałem. Gdzieś kiedyś czytałem że te Hondy były dławione na wałkach rozrządu a to oznacza duże koszty przywrócenia 135 KM. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BAX Opublikowano 15 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 tesh wlasnie slyszalem ze na walkach rozrządu plus cos z gażnikami podobno,ale czy cos jeszcze??;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Innej opcji raczej nie ma. W szkoplandii mają jakieś dziwne pomysły odnośnie blokowania. Poco to kupować moto 1000 i blokować go jak by miało 600 pojemności. Podstawowe blokowanie odbywa się na zakładaniu przesłon w gaźnikach lub też nawiercaniu kolektorów ssących i zakładaniu słabszych sprężyn. Jeżeli ktoś ambitnie bawił się rozrządem w celu zblokowania to lepiej poszukaj całej głowicy razem z gaźnikami z jakiegoś rozbitka ,bo nic innego nie wymyślisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demus2 Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Ale jak poznać czy głowica jest od otwartej wersji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Ale jak poznać czy głowica jest od otwartej wersji? A pomierzyć wysokość krzywek na wałkach rozrządu i skonsultować się z porządnym serwisem HONDY.pozdro Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Ogólne info na temat blokowania:Skandynawia i Wielka Brytania... Kryzy w układzie wydechowym...Katalizatory w łączkach między przewodowych..Lub bezpośrednio w tłumikach....Przewężone średnice na kolektorach głowicowych... lub tuleje środkujące.. Niemcy Austria po Gibraltar... Kryzy w łączkach między gaźnikiem a dolotówką do cylindrów.. W wielu odmianach,zawężania,lub tuleje w gaźnikach..Zawężone całe kanały ‘’pajpasy’’ między dolotowe..Dysze paliwowe i powietrzne pod wymiarowe....Iglice i sprężyny nad przeponowe innej twardości i kształtu,przepony z twardym kołnierzem,przepony z sztuczna odmą... Szwajcaria... Zastosowano ‘’w modułach zapłonowych’’,zmienione.Rozwiedzione fazy rozrządu....Inne wałki sprężyny zaworowe, nawet przypadki pod wymiaru na gniazdach i zaworach...I niezwykle ostre rygory, co do czystości spalin... A za tym idące sondy,katalizatory to sprzężone z elektroniką motocykla... Proponuje skąbinować informator (rocznikowo-numerowo) aby ustalić pochodzenie motocykla i wtedy działać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techniacz Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 (edytowane) Zeby nie zakladac nowego tematu, postanowilem pobawic sie w archeologa. Mam pare pytan odnosnie blokowanie cbr'ek. 1. "W wielu odmianach,zawężania,lub tuleje w gaźnikach.." - w ktorym miejscu w gaznikach sa te tuleje, gdzie ich mniej wiecej szukac ? 2. "Zawężone całe kanały ‘’pajpasy’’ między dolotowe." - rozumiem chodzi tutaj o laczenia miedzy gaznikami a np airboxem lub cylindrami ? 3. http://www.larsson.pl/towar_obrazek_duzy.p...9279b391ca7a37d < czy w tych kroccach te zwezki z gory i z dolu, to jest wlasnie element blokowania, czy tak jest w oryginale, a blokowane maja jeszcze wieksze przewezenie ? 4. Czy wymiana samych dysz glownych paliwowych (bo rozumiem, ze blokada na dyszach sprowadza sie do tego, ze dawane sa mniejsze ? oraz odpowiednio w danych katalogowych dysza o rozmiarze 130, jest wieksza od takiej 128 ? czy wbrew logice jest odwrotnie ? :) ), pociaga za soba takze wymiane innych elementow ? 5. Po czym poznac, ze modul jest blokowany ? 6. Czy jest sens bawienia sie z tymi gaznikami (iglice, dysze itp), czy lepiej na allegro kupic od modelu sc21/24 za 250-300 zl uzywane, a swoje opchnac na allegro ? Pozdrawiam. Edytowane 17 Września 2009 przez Techniacz Cytuj Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imak Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Miłem cbr 1000 dual Był blokowany na wałkach w wersji zablokowanej wałek miał wysokość bodajże 35mm a w otwartej 37 mm w Serwisówce pisze jak byk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur123 Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 tesh wlasnie slyszalem ze na walkach rozrządu plus cos z gażnikami podobno,ale czy cos jeszcze??:) Mi kiedyś mechanik mówił że moja jest odblokowana bo ma wycięte takie gumy w gażniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igoor Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Po czym poznać że jest zblokowana?Mam honde cbr 1000f dual z 1994 roku, wersja USiA predkosc jaka narazie udalo mi sie osiagnąć licznikowe 260. Wersja wolna czy zdławiona? Cytuj "...Pi**dol dwulicowców, fałszywi koledzy Cieszą ryj jak Cię widzą, po czym wbiją nóż w plecy Poszukiwacze hecy, w głowach mają pusto Patrząc na gó*no w kiblu, pewnie myślą, że to lustro..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 po numerze VIN, 260 to malo na sprzeta sprzed 20 lat??? Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igoor Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 (edytowane) To na co zwrócić uwage w numerze vin?Nie mówie że mało ;-) Edytowane 23 Marca 2013 przez Igoor Cytuj "...Pi**dol dwulicowców, fałszywi koledzy Cieszą ryj jak Cię widzą, po czym wbiją nóż w plecy Poszukiwacze hecy, w głowach mają pusto Patrząc na gó*no w kiblu, pewnie myślą, że to lustro..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 nr vin podajesz dealerowi Hondy, a on prawde Ci powie Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igoor Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Ciekawe jak mi powie ze mam moto po trupie :D Cytuj "...Pi**dol dwulicowców, fałszywi koledzy Cieszą ryj jak Cię widzą, po czym wbiją nóż w plecy Poszukiwacze hecy, w głowach mają pusto Patrząc na gó*no w kiblu, pewnie myślą, że to lustro..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.