kusiek Opublikowano 12 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 czesc. mam okazje kupic taki sprzet bardzo tanio i dotego z mozliwoscia zarejstrowania na motorower i chciałbym sie dowiedziec czy watro kupic go.czy blokowlai kiedys te kmxy?czy trudno go odblokowac? teraz jezdziłem mz 251 ale umnie sie niesprawdziła(mieszkam przy lesie) no i chce sobie kupic kmx z tego powodu ze znalazłem go bardzo tanio...wiec jakbyscie byli mili to napiszcie mi to co powinienem wiedziec o nim:) szukałem na forum ale nic nieznalazłem o starszych rocznikach bo pewnie sie róznia duzo od nowszych np.93...starszy rocznik pewnie jest gorszy troszke od nowszego..wiec napiscie co wiecie..zgóry dziękuje :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 12 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 Tanio >> czyli z jaką cene?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kusiek Opublikowano 12 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 2000zł niemam zbyt duzo hajsiku wiec szukam czego sstarszego i wmiare wygladajacego i majacego kopa:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 12 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 jak się wkręca spokojnie na 10-11 tyś i vmax minimum 120 to nie jest zablokowany, ja miałem z 2001 znajomy miał z 89 i różniły saię tylko kolorami , co jakieś 5-6 tyś trzeba wymienić tarcze sprzęgła, tłoczek starcza spokojnie na 25tyś pod warynkiem że był dobrze traktowany Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kusiek Opublikowano 12 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 czyli te starszne niczym sie nieróznia od nowszych?? no włąsnie neiwem czy zablokowany czy nie ale hyba nie bo jak go widizałem to miał taka wielka koste ztyłu ..jakby był zablokowany to hyba by niebyło sensu takiej wstawiac?? a wie tu ktos jak sie odblokowauje takowego kmx?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 12 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 Hehe kostki to jawidziałem na niejednej DT80 :] A co do blokady:1) Na łączeniu gaźnika z cylindrem - podkładka, uszczelka (chyba króciec cylindra ale mogę sie mylic)2) wydech cały obszukaj 3) A co do modułu to nie wiem jak jest w kmx wic sry :Dpozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 12 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 miał taka wielka koste ztyłu ..j chodzi Ci o oponę ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kusiek Opublikowano 12 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 nom o opone bo wiecie umnie to raczej niecodxzieny widok :D w mz mam 16 a tam w 125 kosta wielgachna ale niewarzne:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slo_mo Opublikowano 12 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 nom o opone bo wiecie umnie to raczej niecodxzieny widok :clap: w mz mam 16 a tam w 125 kosta wielgachna ale niewarzne:P Słodkie :icon_razz: A z tego co się orientuję to starsze KMX miały same blokady mechaniczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel Opublikowano 12 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 A jak jest z nowszymi KMX-ami 125, roczniki ok.98 / mozna je latwo odblokowac i jak jest z czesciami do tych motorkow, tarcze sprzegla co 6tys. trzeba wyminiac :icon_razz: . Jestem zainteresowany kupnem kmx za niedlugo.Pozdrawiam :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kusiek Opublikowano 12 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 blokady mechaniczne. a wiece moze jakie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 12 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 kryza na wyjściu z cylindra to raz, przegrody w dyfuzorze to dwa, blaszka w tłumiku to 3 (najlepiej przewiercić na wylot, lepiej dołem ciągnie) , można wymienić pokrywkę z większym otworem wlotu filtra (trzeba dorobić we własnym zakresie, mi zajeło 30 min), tulejka na przepustnicy, kryza w krućcu ssącym i na końcu coś w module/zapłonie że się nie wkręca na czerwone pole Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 12 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 jak się wkręca spokojnie na 10-11 tyś i vmax minimum 120 to nie jest zablokowany, ja miałem z 2001 znajomy miał z 89 i różniły saię tylko kolorami , co jakieś 5-6 tyś trzeba wymienić tarcze sprzęgła, tłoczek starcza spokojnie na 25tyś pod warynkiem że był dobrze traktowanyRóżnią sie tym ze te nowsze mją gazówki z tyłu i cylinder z nikasilem.tutaj opis blokad http://www.kmx125.de/ i klika danych o motocyklu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biba24 Opublikowano 16 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2006 Używam tego sprzętu od paru miesięcy, jeździ mi się nim całkiem fajnie.Mój był dławiony na gaźniku i blokada na module. Można to usunąć samemu.W wydechu nie grzebałem, nie bardzo wiem, za co się złapać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.