zoltecek Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 chyba troche przesadzacie z tymi remontami w LC4 to nie jest EXC zeby t łoki szybko wymieniac. Jezeli sie dba o motor to nic z nim sie nie powinno dziać.Układ chłodzony cieczą jest tylko zaleta a nie wadą jak to napisał krokodyl. A co do porównania TT do LC4 to jak sie złapałem swoja 400 z TT 600 to do 3 biegu szły rowno ale od 3 to wyklepałem typka pomimo bardzo kiepskiego bierznika ktory mam na tylnym kole.A co do jeszcze awaryjnosci to chyba sprawdze ja w praniu bo chce jechac moim moto do rumunii :biggrin: wiec zobaczymy czy sie cos zepsuje czy nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 Może XR600/650 jest za bardzo hard ale wersja L ostatnio dosyć popularna na allegro mogła by być OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 A co do porównania TT do LC4 to jak sie złapałem swoja 400 z TT 600 to do 3 biegu szły rowno ale od 3 to wyklepałem typka pomimo bardzo kiepskiego bierznika ktory mam na tylnym kole. zebys mial 600ccm to bym uwiezył bo w takie cos lc4 400 nigdy nie uwieże bo miałem okazje sprawdzic jak to lata i do ttr tez mam porównanie, wiec chyba ktos poprostu nie odwijal manetki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 zebys mial 600ccm to bym uwiezył bo w takie cos lc4 400 nigdy nie uwieże bo miałem okazje sprawdzic jak to lata i do ttr tez mam porównanie, wiec chyba ktos poprostu nie odwijal manetki niestety jest tu mnstwo fantasto-pisarzy ----nie poradzisz !! wielu opisuje swoje wobrazenia albo broni sprzetu w, któren wdepnoł---nie chwale KTM chociaz mam kilka sztuk i w super stanie duzo jezdzilem z kolesiami na KTM -ach-gdyby kogos iteresowalo dlaczego mam KTM to odp.prosta super rozreklamowana firma i latwo sie to sprzedaje!!--wymagają opieki jak dziecko:) jak czytam posty swiezo dosiadajacych KTM to czuje sie jak by mnie Chinczyk jezyka polskiego uczyl:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 krokodyl to wez wymien co takiego lubi sie psuc w tych LC4?? co do tego ze pisze bajki to kazdy moze sobie myslec co chce ja wiem swoje nie bede nikogo przekonywał ze moj jest lepszy czy nie jezeli ktos jezdził TT i jezdził jakims padłem co miało napisane lc4 no to juz nie moja wina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 Witam a ja mam pytanie czy taka TTR albo LC4 da sie poskakać? albo raz do roku polatac na torze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 poskakac sie da szczegolnie LC4 bo ma zawieszenie WP ale na tor sa za ciezkie Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekJ Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 Mam LC4, i jak do tej pory używałem w zasadzie tylko na torze. Do tej pory, tzn. byłem ze 4 razy (kontuzja mnie ogranicza, niestety).Poskakać się da, i nawet nie dobija - chyba że naprawdę fatalnie skoczysz. Natomiast zauważyłem, że przez sporą wagę trzeba bardziej się napędzać, żeby skoczyć hopę, niż powiedzmy, yzf250. Mocno trzeba trzymać motor, zarówno kolanami, jak i kierownicęW zakrętach czuć masę motoru. Szczególnie czuje ją przednia opona. Mam nówkę Dunlopa na przodzie, trzymała fantastycznie. Co z tego, kiedy juz połowy kolcków po bokach nie ma. Pojeździłem na niej może 10 godzin. Myślę, że na lżejszym motorze tego problemu by nie było.Chyba że to przez crossowy bieżnik opony, i wysokie klocki. Enduro ma niższe klocki, może jest odporniejsza na walkę z taką masą (ja 95 kg +jakieś 130 motor)-nastęna będzie Michałek :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doozer Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 Jak dla mnie TTR-ka to takie hard enduro,dobre na szose,wygodne,ale i w terenie można powymiatać.Do skoków i innych szaleństw się raczej nie nadaje z powodu masy(140 kg).Za 12 tys powinieneś znaleźć coś z rocznika 2003,kiedy to montowano już elektryczny rozrusznik. Cytuj nowadeba.com.pl- tor motocross/ATV-zapraszamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 (edytowane) niestety jest tu mnstwo fantasto-pisarzy ----nie poradzisz !! wielu opisuje swoje wobrazenia albo broni sprzetu w, któren wdepnoł to chyba główna rola 4um :biggrin: jezeli ktos jezdził TT i jezdził jakims padłem co miało napisane lc4 no to juz nie moja wina no tak przecież jest tylko jedna dobra lc4 400 w Polsce :wink: nie chce sie tu wdawac w dyskusje na temat Twoich mozliwosci i umiejetnosci, tylko mówie ze ta maszyna nie daje rady z dużym silnglem z XT i tyle, z lc4 400 w terenie na swoim lajtowym dwusuwowym endurko robie co chce i nie wiadomo jakbys sis starał nie dasz rady tym nawalczyć, z lc4 620 jest juz inna bajka bo ten motocykl ma MOMENT, a TTR bliżej raczej do 600 niz 400, Edytowane 14 Czerwca 2006 przez lucas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 (edytowane) wiesz widze ze jestes z olsztyna moze kiedys po prostu sie przekonasz jak moj moto jezdzi fakt faktem ze z cwiartka to mało moto moze sobie powalczyc ale TT wazy cos ponad 140kg a moja LC4 tylko 131 pełna do tego ja waze 70kg a co do silnikow to moce deklarowane LC4 400 sa na ok 42-45KM a TT 43KM (Motocykle Świata 2000r str. 124 ,128) może dlatego moje moto było lepsze :wink: no ale jak wiadomo wielu jest tu fantastów wiec nie we wszystko mozna wieżycpozdro Edytowane 14 Czerwca 2006 przez zoltecek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 wiesz widze ze jestes z olsztyna moze kiedys po prostu sie przekonasz jak moj moto jezdzi oki przyjmuje wyzwanie ;) moce deklarowane LC4 400 sa na ok 42-45KM a TT 43KM ale sama ilosc KM to nie wszystko przecież, a jak jest z momentem w tt i 400 lc4 ;), nie bronie TT ani nie neguje TT ale fakt to fakt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 TT ma moment obrotowy 50 Nm przy 5000obr niestety nie znalazłem ile Nm ma moj KTM ale dla porównania podam moment suzuki dr 400 36Nm-7800 obr w LC4 moment tak samo jak w dr jest mniejszy lecz jest umiejscowiony wyżej przez co nie trace czasu na cczestrza zmiane biegow bo silnik nie kreci sie do max 8000 tak jak ma to miejsce w TT tylko max to ok 10000obr wyższe obroty lepiej pracuje w sumie co do tego jak to z tym momentem jest to nie jestem pewny czy to jest tak dokładnie jak przedstawiłem ale podam porownanie 2 golfow mojego 1,8 i kolegi 1,6 moj ma 90Km a kolegi ma 106KM(L.E) moj monent jest wiekszy pomimo tego golf kolegi objezdza mnie jak chce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.