Skocz do zawartości

TTR or LC4


Rekomendowane odpowiedzi

chyba troche przesadzacie z tymi remontami w LC4 to nie jest EXC zeby t łoki szybko wymieniac. Jezeli sie dba o motor to nic z nim sie nie powinno dziać.Układ chłodzony cieczą jest tylko zaleta a nie wadą jak to napisał krokodyl. A co do porównania TT do LC4 to jak sie złapałem swoja 400 z TT 600 to do 3 biegu szły rowno ale od 3 to wyklepałem typka pomimo bardzo kiepskiego bierznika ktory mam na tylnym kole.

A co do jeszcze awaryjnosci to chyba sprawdze ja w praniu bo chce jechac moim moto do rumunii :biggrin: wiec zobaczymy czy sie cos zepsuje czy nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do porównania TT do LC4 to jak sie złapałem swoja 400 z TT 600 to do 3 biegu szły rowno ale od 3 to wyklepałem typka pomimo bardzo kiepskiego bierznika ktory mam na tylnym kole.

 

 

zebys mial 600ccm to bym uwiezył bo w takie cos lc4 400 nigdy nie uwieże bo miałem okazje sprawdzic jak to lata i do ttr tez mam porównanie, wiec chyba ktos poprostu nie odwijal manetki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zebys mial 600ccm to bym uwiezył bo w takie cos lc4 400 nigdy nie uwieże bo miałem okazje sprawdzic jak to lata i do ttr tez mam porównanie, wiec chyba ktos poprostu nie odwijal manetki

 

niestety jest tu mnstwo fantasto-pisarzy ----nie poradzisz !! wielu opisuje swoje wobrazenia albo broni sprzetu w, któren wdepnoł---nie chwale KTM chociaz mam kilka sztuk i w super stanie duzo jezdzilem z kolesiami na KTM -ach-gdyby kogos iteresowalo dlaczego mam KTM to odp.prosta super rozreklamowana firma i latwo sie to sprzedaje!!--wymagają opieki jak dziecko:) jak czytam posty swiezo dosiadajacych KTM to czuje sie jak by mnie Chinczyk jezyka polskiego uczyl:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krokodyl to wez wymien co takiego lubi sie psuc w tych LC4?? co do tego ze pisze bajki to kazdy moze sobie myslec co chce ja wiem swoje nie bede nikogo przekonywał ze moj jest lepszy czy nie

jezeli ktos jezdził TT i jezdził jakims padłem co miało napisane lc4 no to juz nie moja wina

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poskakac sie da szczegolnie LC4 bo ma zawieszenie WP ale na tor sa za ciezkie

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam LC4, i jak do tej pory używałem w zasadzie tylko na torze. Do tej pory, tzn. byłem ze 4 razy (kontuzja mnie ogranicza, niestety).

Poskakać się da, i nawet nie dobija - chyba że naprawdę fatalnie skoczysz. Natomiast zauważyłem, że przez sporą wagę trzeba bardziej się napędzać, żeby skoczyć hopę, niż powiedzmy, yzf250. Mocno trzeba trzymać motor, zarówno kolanami, jak i kierownicę

W zakrętach czuć masę motoru. Szczególnie czuje ją przednia opona. Mam nówkę Dunlopa na przodzie, trzymała fantastycznie. Co z tego, kiedy juz połowy kolcków po bokach nie ma. Pojeździłem na niej może 10 godzin. Myślę, że na lżejszym motorze tego problemu by nie było.

Chyba że to przez crossowy bieżnik opony, i wysokie klocki. Enduro ma niższe klocki, może jest odporniejsza na walkę z taką masą (ja 95 kg +jakieś 130 motor)-nastęna będzie Michałek :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie TTR-ka to takie hard enduro,dobre na szose,wygodne,ale i w terenie można powymiatać.Do skoków i innych szaleństw się raczej nie nadaje z powodu masy(140 kg).Za 12 tys powinieneś znaleźć coś z rocznika 2003,kiedy to montowano już elektryczny rozrusznik.

nowadeba.com.pl- tor motocross/ATV-zapraszamy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety jest tu mnstwo fantasto-pisarzy ----nie poradzisz !! wielu opisuje swoje wobrazenia albo broni sprzetu w, któren wdepnoł

 

to chyba główna rola 4um :biggrin:

 

jezeli ktos jezdził TT i jezdził jakims padłem co miało napisane lc4 no to juz nie moja wina

 

no tak przecież jest tylko jedna dobra lc4 400 w Polsce :wink:

 

nie chce sie tu wdawac w dyskusje na temat Twoich mozliwosci i umiejetnosci, tylko mówie ze ta maszyna nie daje rady z dużym silnglem z XT i tyle, z lc4 400 w terenie na swoim lajtowym dwusuwowym endurko robie co chce i nie wiadomo jakbys sis starał nie dasz rady tym nawalczyć, z lc4 620 jest juz inna bajka bo ten motocykl ma MOMENT, a TTR bliżej raczej do 600 niz 400,

Edytowane przez lucas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz widze ze jestes z olsztyna moze kiedys po prostu sie przekonasz jak moj moto jezdzi fakt faktem ze z cwiartka to mało moto moze sobie powalczyc ale TT wazy cos ponad 140kg a moja LC4 tylko 131 pełna do tego ja waze 70kg a co do silnikow to moce deklarowane LC4 400 sa na ok 42-45KM a TT 43KM (Motocykle Świata 2000r str. 124 ,128) może dlatego moje moto było lepsze :wink:

no ale jak wiadomo wielu jest tu fantastów wiec nie we wszystko mozna wieżyc

pozdro

Edytowane przez zoltecek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz widze ze jestes z olsztyna moze kiedys po prostu sie przekonasz jak moj moto jezdzi

 

oki przyjmuje wyzwanie ;)

 

moce deklarowane LC4 400 sa na ok 42-45KM a TT 43KM

 

ale sama ilosc KM to nie wszystko przecież, a jak jest z momentem w tt i 400 lc4 ;), nie bronie TT ani nie neguje TT ale fakt to fakt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TT ma moment obrotowy 50 Nm przy 5000obr niestety nie znalazłem ile Nm ma moj KTM ale dla porównania podam moment suzuki dr 400 36Nm-7800 obr w LC4 moment tak samo jak w dr jest mniejszy lecz jest umiejscowiony wyżej przez co nie trace czasu na cczestrza zmiane biegow bo silnik nie kreci sie do max 8000 tak jak ma to miejsce w TT tylko max to ok 10000obr wyższe obroty lepiej pracuje w sumie co do tego jak to z tym momentem jest to nie jestem pewny czy to jest tak dokładnie jak przedstawiłem ale podam porownanie 2 golfow mojego 1,8 i kolegi 1,6 moj ma 90Km a kolegi ma 106KM(L.E) moj monent jest wiekszy pomimo tego golf kolegi objezdza mnie jak chce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...