Farmer Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 Witam. Mam "mały" problem z moją virago 700. Nie pali mi tylni cylinder. Jednak jak założe nową świece (obojętnie jakiej firmy - na każdej jest to samo) to silnik zapala normalnie ale po kilkunastu sekundach zaczyna mi ten cylinder przerywać, dymić aż w końcu po dłuższym czasie przestaje chodzić w ogóle. Jak wyciągnę świece to jest cała mokra i nie ma iskry. Zmieniam świece na nową i znowu zapala bez problemu i tak w kółko. Gaźniki były wyregulowane w serwisie więc je raczej wykluczam. Fajki były zmieniane. Podejrzewam kable WN ale to tylko podejrzenia, no a nie chce jej prowadzić do serwisu bo tam swoje wezmą za diagnozę zapewne ;/ Kable z cewkami tez trochę kosztują więc w ciemno nie chce tak wymieniać części po kolei. Może ktoś ma jakieś cenne uwagi ?? :-) Pozdrawiam :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 możliwe że na kablu jest gdzieś przerwa i zarzuca świece, albo jeszcze spróbuj psiknąć na kable środkiem "Super kontakt". a pożniej jeśli to nie pomoże wymień kable. Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aftys6 Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 albo świeca nie jest mokra od benzyny tylko od oleju, takiej mozliwosci tez nie mozna wykluczac ... :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtXV Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Witama synchronizacja gazników?Pozdrawiam Art Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farmer Opublikowano 10 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 (edytowane) No właśnie, dziś doszedłem do tego że to jednak przez gaźniki, jeden dostaje za dużo paliwa i go zalewa przez to. Musze je podregulować, myślę jak...;-) A zaznaczam że były regulowane w serwisie yamahy w Krakowie, jak widać nie wyszło im to ;-) Edytowane 10 Maja 2006 przez Farmer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtXV Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 Witammasz może gazniki Hitachi? i wiesz coś na temat ich synchronizacji?PozdrawiamArt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farmer Opublikowano 11 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 Mam takie gaźniki a na temat synchronizacji, hmm, teoretycznie wiem co i jak ale praktycznie tego nie robiłem więc można powiedzieć że niewiele wiem :-) No ale muszę cos zrobić bo tak jak jest to się nie da jeździć, nie dość że jeden gar prawie nie pali to wydaje majątek na paliwo :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_o Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 Mam takie gaźniki a na temat synchronizacji, hmm, teoretycznie wiem co i jak ale praktycznie tego nie robiłem więc można powiedzieć że niewiele wiem :-) No ale muszę cos zrobić bo tak jak jest to się nie da jeździć, nie dość że jeden gar prawie nie pali to wydaje majątek na paliwo :-) Jeśli serwis regulował Ci gaźniki i źle to zrobił, to masz prawo żądać ponownej regulacji i to bezpłatnie !Bo inaczej, to wyjdzie, że zapłaciłeś na coś, co nie zostało zrobione. Na Twoim miejscu wróciłbym do warsztatu i żądał prawidłowego wykonania roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 Jedyna droga do zaakceptowania to ta ktora przedstawil kolega Bodek - reklamacja.Podejrzewam ze nie jest to problem regulacji, tylko nieszczelnego zaworka iglicowego, ale to oni powinni to znalezc. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farmer Opublikowano 14 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 Jeśli serwis regulował Ci gaźniki i źle to zrobił, to masz prawo żądać ponownej regulacji i to bezpłatnie !Bo inaczej, to wyjdzie, że zapłaciłeś na coś, co nie zostało zrobione. Na Twoim miejscu wróciłbym do warsztatu i żądał prawidłowego wykonania roboty. No tak tylko że to było zrobione jakiś czas temu i ten motocykl wtedy jeszcze nie był mój tylko kumpla a on jakoś nie palił się z reklamacją. I właśnie mniej więcej od tamtego czasu są te problemy z jednym garem dlatego podejrzewam a nie przesądzam że to przez złe ustawienie. A poza tymi niedomaganiami, które opisałem wcześniej to pali mi teraz za dużo na trasie, bo ponad 8l/100km a powinien tak 5-6 bo kiedyś sprawdzaliśmy. Stąd twierdze, że to gaźniki bo oczywiście tego na 100% też pewien nie jestem. Mam nadzieje że nie zasysa mi oleju przez nieszczelne pierścienie... ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.