Skocz do zawartości

Farmer

Forumowicze
  • Postów

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Farmer

  • Urodziny 05/23/1984

Informacje profilowe

  • Lubię
    motocykle, muzyka
  • Skąd
    Kraków

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha xv 700 Virago

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2061200
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Farmer

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. To ujawnie się i ja ;] Pisze wszędzie Kraków bo tam jestem większą część roku ale w wakacje jestem na lubelszczyźnie ;-)
  2. Miałem podobny problem w Virago. Um mnie było tak że na nowych świecach chodziła tak jak trzeba ale po kilku lub kilkunastu kilometrach zaczynał przerywać tylni gar. Po godzinie jazdy tył prawie nie pracował. Wiedziałem że źle sa wyregulowane gaźniki. Zaprowadziłem motocykl do serwisu i mechanik to wyregulował ale powiedział, że przepuszcza gdzieś kranik (nie widać tego z zewnątrz) i lewe paliwo dosteje się do podciśnienia i zalewa powoli tylni cylinder aż całkiem świece zasmoli, dlatego po pewnym czasie przestaje działać. Czasami było tak że przy niższych prędkościach nie chodził a załapywał powyżej 130km/h jak potrzebował więcej paliwa. Gość powiedział, ze z początku też nie wiedział co jest bo na jego przyrzadach chodziło wszystko idealnie a jak podczepił bak i złożył wszystko to motocykl "pływał" na wolnych obrotach. Także proponuje sprawdzić regulacje gaźnika ;-)
  3. Jak na moje oko to poprostu jak nie ma osłony to silnik dostaje za dużo powietrza, skład mieszanki się wtedy zmienia i dlatego silnik nie pracuje tak jak powinien :-) Osłona zawsze w jakiś tam sposób hamuje swobodny dolot powietrza.
  4. No tak tylko że to było zrobione jakiś czas temu i ten motocykl wtedy jeszcze nie był mój tylko kumpla a on jakoś nie palił się z reklamacją. I właśnie mniej więcej od tamtego czasu są te problemy z jednym garem dlatego podejrzewam a nie przesądzam że to przez złe ustawienie. A poza tymi niedomaganiami, które opisałem wcześniej to pali mi teraz za dużo na trasie, bo ponad 8l/100km a powinien tak 5-6 bo kiedyś sprawdzaliśmy. Stąd twierdze, że to gaźniki bo oczywiście tego na 100% też pewien nie jestem. Mam nadzieje że nie zasysa mi oleju przez nieszczelne pierścienie... ;-)
  5. Mam takie gaźniki a na temat synchronizacji, hmm, teoretycznie wiem co i jak ale praktycznie tego nie robiłem więc można powiedzieć że niewiele wiem :-) No ale muszę cos zrobić bo tak jak jest to się nie da jeździć, nie dość że jeden gar prawie nie pali to wydaje majątek na paliwo :-)
  6. No właśnie, dziś doszedłem do tego że to jednak przez gaźniki, jeden dostaje za dużo paliwa i go zalewa przez to. Musze je podregulować, myślę jak...;-) A zaznaczam że były regulowane w serwisie yamahy w Krakowie, jak widać nie wyszło im to ;-)
  7. Witam, mam takie pytanie, czy ktoś wie jak wyregulować skład mieszanki w motocyklu Yamaha Virago ?? Zaznaczam ze nie mam żadnych wakuometrów itp. Miałem kiedyś MZ to tam było prosto, iglica była ponacinana, wystarczyła zmiana jej położenia i po kłopocie a tutaj trochę inaczej to wygląda. Odpiszcie coś bo jutro chce się za to zabrać :-) Pozdrawiam ;-)
  8. Witam. Mam "mały" problem z moją virago 700. Nie pali mi tylni cylinder. Jednak jak założe nową świece (obojętnie jakiej firmy - na każdej jest to samo) to silnik zapala normalnie ale po kilkunastu sekundach zaczyna mi ten cylinder przerywać, dymić aż w końcu po dłuższym czasie przestaje chodzić w ogóle. Jak wyciągnę świece to jest cała mokra i nie ma iskry. Zmieniam świece na nową i znowu zapala bez problemu i tak w kółko. Gaźniki były wyregulowane w serwisie więc je raczej wykluczam. Fajki były zmieniane. Podejrzewam kable WN ale to tylko podejrzenia, no a nie chce jej prowadzić do serwisu bo tam swoje wezmą za diagnozę zapewne ;/ Kable z cewkami tez trochę kosztują więc w ciemno nie chce tak wymieniać części po kolei. Może ktoś ma jakieś cenne uwagi ?? :-) Pozdrawiam :-)
  9. Sie macie ludzie. Widze że jakieś serwisówki tu się rozdaje :-) To może znajdzie się coś do Yamahy xv 700 virago z 1984 roku? Mam jakąś serwisówkę ale w języku angielskim, jakby było coś w polskim to byłbym zainteresowany :-) E-mail to [email protected] P.S. Po stosunku mówi siostra do brata: jesteś lepszy od ojca. Wiem mama mi mówiła... ;-)
  10. Farmer

    Virago 750 rok '82

    Dzięki Lunch, kiedyś w wolnej chwili jak rozbiore silnik to popatrze o co tam chodzi i może coś zmajstruje bo na razie to słysze że coś jest nie tak, czytam wszędzie że większość osób też ma z tym problemy ale osobiście wizualnie to tego jeszcze nie widzialem :-) Słyszałem że jeszcze jakieś podkładki się gdzieś wsadza. Jakbyś miał chwile i wiedział coś na ten temat to napisz pod które koła zębate to ma iść no i w ogóle coś na ten temat. ;-)
  11. Farmer

    Virago 750 rok '82

    Sie macie. Też mam owe japonskie cudo (xv 700 '84) i również mam kłopoty z rozrusznikiem. Piszecie tu o wymianie tych dwóch sprężynek. Mam takie pytanie: chodzi o wymiane tych sprężynek na nowe oryginalne czy na jakieś dorabiane o innej charakterystyce ?? Pozdrawiam :-)
  12. Miałem kiedyś MZ ETZ 251e i sprawowała się bez zarzutu. Myslę co by Ci tu doradzić, oprócz stanu ogólnego posprawdzaj dobrze silnik, moja na 4 biegu spokojnie wkręcała się do 120km/h,na 5 licznik się kończył, zobacz czy tak koło 5 tys. obrotów nie ma wyczuwalnych wibracji silnika bo czasami można trafić na lekko skrzywiony wał, (zdaża się, że ktoś mało inteligentny lub mało obeznany nieumiejętnie ściąga sprzegło), poza tym chyba nie ma jakichś wyróżniających się wad w tym motorku, ja jeździłem przez rok takim czymś i nic się nie popsuło. Acha, zobacz jeszcze stan uszczelnienia hamulca hydraulicznego, płyn czasami lubi sobie powyciekać w okolicach tłoczka przy prawej manetce, ale wtedy zakładasz na tłoczek koszulkę termokurczliwą, wkładasz w uszczelkę i już nie wycieka, ja tak zrobiłem i było wszystko w porządku :-)
  13. Też mam Junaka i niedawno kupiłem do niego alternator od Suzuki Swift, jest malutki z regulatorem, dałem za niego 70 zł. Kiedys miałem od dużego fiata ale to była wielka pomyłka, od japończyka to całkiem co innego :-) [ Dopisane: 20-06-2005, 22:55 ] A kupić to najlepiej na giełdzie motocyklowej, wtedy masz w miarę duży wybór i możesz się potargować. A teraz ja zadam pytanie: jaki gaźnik założyć zamiast pegaza bo podobno da się tak zrobić żeby jeszcze mniej palił tylko właśnie nie wiem od czego mam wepchać gaźnik.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...