kubryn Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 witam wszystkich mam pytanie czy istnieje jakis sposob(obnizenie iglicy czy jak) na zmniejszenie spalania paliwa?problem dotyczy motocykla cbr f2, poniewaz przy spokojnej jezdzie(obroty do 5 tys.)i predkosc 100,120 km, pali mi 6 l, co jest nietypowe poniewaz wiem ze wiele innych cbr f2(pytalem sie) przy takiej jezdzie pali po 5l i tak mysle co tu by mozna bylo zobic ale slyszalem ze poprzez takie grzebanie w silniku mozna tylko jeszcze pogorszyc sprawe. Ostatnio zmienialem wartosc zubozenia mieszanki(metoda prob i bledow) bo myslalem ze moze to cos zmieni lecz niestety nic to nie pomoglo(spalanie takie same)a za to z motocyklem zaczely sie dziac dziwne rzeczy i chyba powroce do ostatniego ustawienia. Dodam ze filtr powietrza jest nowka, moto po regulacji itp.pzdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusdr Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 Wątpię czy uda się komuś dać ci dobrą radę na zmniejszenie spalania. Jeżeli jeździsz spokojnie i delikatnie operujesz manetką to nic więcej nie możesz zrobić. :icon_twisted: u mnie moto przez jakiś czas paliło o 1l więcej na 100km niż zawsze, a spowodowane to było tym że na stacji paliw na 20l oszukiwali sk...ny o około 1,5l :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d8-vid Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 Moze to nie wina gaznika tylko silnika. Chodzi mi o brak kompresji (nieszczelne pierscienie itp.) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajoss Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 moim zdaniem to lepiej nic nie kręć bo możesz tylko zrobić gorzej...będzie wtedy palić jeszcze więcej a straci na mocy...jak mocno chcesz to opuść iglicę niżej o jeden ząbek jeżeli posiadasz takową regulację... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubryn Opublikowano 9 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 Moze to nie wina gaznika tylko silnika. Chodzi mi o brak kompresji (nieszczelne pierscienie itp.) wykluczam te sprawy poniewaz byloby to takze zwiazane z slaba moca silnika itp. a moto pieknie sie zbiera , wkreca i nie ma zadnych tego typu problemow. Kiedys nawet silowalem sie z braszki f3(98 r. i 13 000przebieg!!!)i moja f2 w niczym mu nie ustepowala(94r., 37000przebiegu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d8-vid Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 A co z zaworami dolotowymi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 jedyne co mi do glowy przychodzi to zalozenie mniejszych dysz glownych, ale to straci na mocy i reki nie dam uciac, azeby dalo sie potem taki gaznik dobrze wyregulowac...pzdr:) z drugiej strony wez po duwage to, ze ja mam NS1 80ccm, ktora na setke przy dosc ostrej jezdzie wciaga spokojnie ze 7 litrow:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomassoo Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 Najlepiej kup skuter on ma spalanie około 1,5/ 100 :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Psh Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 moze masz jakies nieseryjne dysze albo jakies inne turbodżety, tlumik przelot?swiece masz w dobrym kolorze? przerwa na elektrodzie? moze cos stawia opor, kola sie kreca bez oporow?cisnienie w gumach? wazysz 150kg ;P ? ..moze poprostu oddaj gazniki do regulacji..nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubryn Opublikowano 9 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 z drugiej strony wez po duwage to, ze ja mam NS1 80ccm, ktora na setke przy dosc ostrej jezdzie wciaga spokojnie ze 7 litrow:Pwspolczuje..... moze masz jakies nieseryjne dysze albo jakies inne turbodżety, tlumik przelot?swiece masz w dobrym kolorze? przerwa na elektrodzie? moze cos stawia opor, kola sie kreca bez oporow?cisnienie w gumach? wazysz 150kg ;P ? ..moze poprostu oddaj gazniki do regulacji..nie wiem co do dyszy nie wiem, tlumik oryginalny, swiece nie patrzylem,oprow zadnych nie ma cisnienie po 3 w kazdym kole, waze .....60 kilo :rolleyes: dzieki w kazdym badz razie za rady chlopakico do skutera to nie o tym zawsze marzylem hehehehehe :icon_twisted: z drugiej strony wiem ze 6 litrow to nie jest az tak duzo ale nie moge sie pogodzic z tym ze inne f2 pala o litr mniej i to mnie najbardziej wkurwi.... z drugiej strony moto stalo 2 lata w Niemczech i kolo nie spuszczal paliwa z niej i tam ten syf sie zrobil ze do teraz mi sie cos zapycha i wogole( a jescze nie sprawdzalem ile spali z odkrecaniem...az strach pomyslec)ale jak to mowia jak sie ma taki motocykl to trzeba miec na PALIWO :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 A ja poradzę tak, zalej lepszej wachy. Ja pod zalaniu na pusty zbiornik V Powera. NA paliwie za 20zł robiłem o 10 km więcej niż na paliwie tańszym za tą samą kwotę. Poprostu paliwo czystsze i nie chrzczone to mniej manetke trzeba odkręcać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubryn Opublikowano 9 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 hmmmmm ..... nie wiem czy wrato bo jak sobie policze roznice miedzy 95 a tym v power cenowa a roznica na 100 to 10 km to czy jest sens?zawsze moge sprobowac ile u mnie bedzie wynosic roznica i czy w ogole bedzie?a v power u mnie nie ma jedyne co moge zalac to na Orlenie VERVE... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki_YZF Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 pocieszę Cię że mój sprzęt potrafi opierdolić 11 litrów na 100km jak mu ostro daję po dupie więc ciesz się że pali ci 6 i nie marudź bo cebra tak ma palić i już.pozdro :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Psh Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 (edytowane) ale tu dalej jest cos nie tak.skoro sprzet masz po regulacjach itp. ja sie dzisiaj dowiedzialem ze jezdzilem z niedokreconymi gaznikami (nie bylo wogle srub na gumach ktore nachodza na krocce) i filtr powietrza wyglada jak lep na muchy. uzyskalem na takim 'zestawie', jak juz wspominalem spalanie 4.5l /100.szukaj przyczyny z pomoca jakiegos fachowca bo jakby nie patrzec to nie jest prawidlowe spalanie. chyba ze u mnie po wymianie filtra i dokreceniu gazniorow spalanie wzrosnie hmm to dam znac jakby co.pozdro Edytowane 9 Maja 2006 przez Psh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubryn Opublikowano 9 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 no wlasnie cos jest nie tak tylko co??? tym bardziej ze Ty piszesz o spalaniu 4,5 na 100!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.