Skocz do zawartości

Jak zmniejszyc spalanie?


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich mam pytanie czy istnieje jakis sposob(obnizenie iglicy czy jak) na zmniejszenie spalania paliwa?problem dotyczy motocykla cbr f2, poniewaz przy spokojnej jezdzie(obroty do 5 tys.)i predkosc 100,120 km, pali mi 6 l, co jest nietypowe poniewaz wiem ze wiele innych cbr f2(pytalem sie) przy takiej jezdzie pali po 5l i tak mysle co tu by mozna bylo zobic ale slyszalem ze poprzez takie grzebanie w silniku mozna tylko jeszcze pogorszyc sprawe. Ostatnio zmienialem wartosc zubozenia mieszanki(metoda prob i bledow) bo myslalem ze moze to cos zmieni lecz niestety nic to nie pomoglo(spalanie takie same)a za to z motocyklem zaczely sie dziac dziwne rzeczy i chyba powroce do ostatniego ustawienia. Dodam ze filtr powietrza jest nowka, moto po regulacji itp.pzdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątpię czy uda się komuś dać ci dobrą radę na zmniejszenie spalania. Jeżeli jeździsz spokojnie i delikatnie operujesz manetką to nic więcej nie możesz zrobić. :icon_twisted:

 

 

u mnie moto przez jakiś czas paliło o 1l więcej na 100km niż zawsze, a spowodowane to było tym że na stacji paliw na 20l oszukiwali sk...ny o około 1,5l :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem to lepiej nic nie kręć bo możesz tylko zrobić gorzej...będzie wtedy palić jeszcze więcej a straci na mocy...jak mocno chcesz to opuść iglicę niżej o jeden ząbek jeżeli posiadasz takową regulację...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze to nie wina gaznika tylko silnika. Chodzi mi o brak kompresji (nieszczelne pierscienie itp.)

 

wykluczam te sprawy poniewaz byloby to takze zwiazane z slaba moca silnika itp. a moto pieknie sie zbiera , wkreca i nie ma zadnych tego typu problemow. Kiedys nawet silowalem sie z braszki f3(98 r. i 13 000przebieg!!!)i moja f2 w niczym mu nie ustepowala(94r., 37000przebiegu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedyne co mi do glowy przychodzi to zalozenie mniejszych dysz glownych, ale to straci na mocy i reki nie dam uciac, azeby dalo sie potem taki gaznik dobrze wyregulowac...

pzdr:)

 

z drugiej strony wez po duwage to, ze ja mam NS1 80ccm, ktora na setke przy dosc ostrej jezdzie wciaga spokojnie ze 7 litrow:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze masz jakies nieseryjne dysze albo jakies inne turbodżety, tlumik przelot?swiece masz w dobrym kolorze? przerwa na elektrodzie? moze cos stawia opor, kola sie kreca bez oporow?cisnienie w gumach? wazysz 150kg ;P ? ..moze poprostu oddaj gazniki do regulacji..nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

z drugiej strony wez po duwage to, ze ja mam NS1 80ccm, ktora na setke przy dosc ostrej jezdzie wciaga spokojnie ze 7 litrow:P

wspolczuje.....

 

 

moze masz jakies nieseryjne dysze albo jakies inne turbodżety, tlumik przelot?swiece masz w dobrym kolorze? przerwa na elektrodzie? moze cos stawia opor, kola sie kreca bez oporow?cisnienie w gumach? wazysz 150kg ;P ? ..moze poprostu oddaj gazniki do regulacji..nie wiem

co do dyszy nie wiem, tlumik oryginalny, swiece nie patrzylem,oprow zadnych nie ma cisnienie po 3 w kazdym kole, waze .....60 kilo :rolleyes: dzieki w kazdym badz razie za rady chlopaki

co do skutera to nie o tym zawsze marzylem hehehehehe :icon_twisted:

z drugiej strony wiem ze 6 litrow to nie jest az tak duzo ale nie moge sie pogodzic z tym ze inne f2 pala o litr mniej i to mnie najbardziej wkurwi.... z drugiej strony moto stalo 2 lata w Niemczech i kolo nie spuszczal paliwa z niej i tam ten syf sie zrobil ze do teraz mi sie cos zapycha i wogole( a jescze nie sprawdzalem ile spali z odkrecaniem...az strach pomyslec)

ale jak to mowia jak sie ma taki motocykl to trzeba miec na PALIWO :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja poradzę tak, zalej lepszej wachy. Ja pod zalaniu na pusty zbiornik V Powera. NA paliwie za 20zł robiłem o 10 km więcej niż na paliwie tańszym za tą samą kwotę. Poprostu paliwo czystsze i nie chrzczone to mniej manetke trzeba odkręcać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmmmm ..... nie wiem czy wrato bo jak sobie policze roznice miedzy 95 a tym v power cenowa a roznica na 100 to 10 km to czy jest sens?zawsze moge sprobowac ile u mnie bedzie wynosic roznica i czy w ogole bedzie?a v power u mnie nie ma jedyne co moge zalac to na Orlenie VERVE...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale tu dalej jest cos nie tak.skoro sprzet masz po regulacjach itp. ja sie dzisiaj dowiedzialem ze jezdzilem z niedokreconymi gaznikami (nie bylo wogle srub na gumach ktore nachodza na krocce) i filtr powietrza wyglada jak lep na muchy. uzyskalem na takim 'zestawie', jak juz wspominalem spalanie 4.5l /100.szukaj przyczyny z pomoca jakiegos fachowca bo jakby nie patrzec to nie jest prawidlowe spalanie. chyba ze u mnie po wymianie filtra i dokreceniu gazniorow spalanie wzrosnie hmm to dam znac jakby co.pozdro

Edytowane przez Psh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...