Spidi Opublikowano 22 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2005 lukaszzzz posżły już i do Ciebie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszzzz Opublikowano 23 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2005 dzieki :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adas7 Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 a mnie wyślesz? :( :D [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 poszły i do Ciebie adaś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adas7 Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 BIG THX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos_ Opublikowano 14 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2005 witam co myslicie o cbr 900 fireblade z pierwszych lat produkcji ale juz z nowa pojedyncza lampa na pierwsze moto ??Z gory zaznaczam ze nie chodzi mi o bicie rekordow czy jazde na kole itd. tylko o spokojna jazde na miasto i w trase??jaki jest w oddawaniu mocy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielos Opublikowano 15 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 Raczej proponowałbym wybic go sobie z głowy. Nie chodzi mi o moc, ale o ciężar i wysokość. CBR'a 900 ma bardzo wysoko umieszczone siedzenie, i jeżeli jeździec nie ma 190 cm wzrostu to powinien sobie odpuścić. Poza tym duza masa podnosi też ryzyko gleby parkingowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 15 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 Fajny motorek, nawet bardzo fajny bo trwały, całkiem ładny i przyjemny w jeździe... w sumie dosć przyjazny dla użytkownika i nawet świerzak by sobie teoretycznie z nim bez trudu poradził(bo ten silnik nie zaskakuje nagłymi zrywami mocy i ma dość spokojną charakterystyke...) ale praktyka pokazuje coś zupełnie innego dlatego rozejrzyj sie za czymś mniej ambitnym(mniejszym i wolniejszym). Będize bezpieczniej i z wielu powdów lepiej... szybciej go ogarniesz i wiele więcej sie nauczysz bomotocykl będzie Cie mniej przerastał, łatwiej będzie go wyczuć itd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos_ Opublikowano 15 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 ok dz za opinie ja mam 186 wiec nie bylo by tak zleznajomy powiedzial mi niedawno ze niewazne na czym sie jezdzi istotne jest to co sie w glowie maszalec tym nie zamierzam a moto mi sie podoba wlasnie chodzilo mi o to co spidi pisal ze jest w miare lagodny w oddawaniu mocy.bo slyszalem ze np.r6 jest dosc agresywna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 15 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 carlos wszyscy to mówią zanim kupią moto ale praktyka pokazuje że powstrzymac sie potrafi raptem kilka procent z tych mądrych i dojrząłych ludzi... mija troche czasu, zaczynają czuć sie troszke pewniej i powoli świrowac, motorek zachęca i kusi do odkręcania a umiejętności i doswiadcznie są nie wytstarczajace ciągle jeszcze i wtedy często pojawia sie problem- moment w którym przeginasz i ...see yaaa... walisz figure... bół biedy jak lekką i jesteś cły i motor da sie poskładac... gorzej jak... takze przemyśł tą decyzje 30ci razy jeszcze bo już 600tka potrafi zaskoczyć i będzie Cie przerastac jeszcze przez dłuuuuugi czas a fajer to już w ogóle motor nie do ogarnięcia przez długi czas dla kogoś bez doświadczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 15 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 spdi ma racje.duza moc w motorze korci.i ciezko ci bedzie sie powstrzymac przed odkrecanie do konca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 spdi ma racje.duza moc w motorze korci.i ciezko ci bedzie sie powstrzymac przed odkrecanie do konca. Hameryki to żeś nie odkrył... dobrze że nie mam kasy na większe moto ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 15 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 na pierwsze moto odpada.. ale to co napisał danielos to jakies bzdury... suchy cięzar starej 900 to 185 kilo czyli tyle samo co F3 !! (zalana RR-ka waży 2 kilo mniej niż zalana F2 ) a co do siedzenia to jest bardzo podobnie umieszczone jak w F2... jedyne co to szerokość motocykla.. jego zbiormnik jest ogromny!! nie przeszkada to jednak w niczym a dodatkowo działa na psyche budząc ogromny respekt ;) co do prowadzenia.. to mimo iż jestem posiadaczem SC 28 to niepowiem zawiele bo zrobiłem nim 20km i to jeszcze z 1,5 atm w przodzie (nie zarejestrowana jeszcze) natomiast latalem troszke SC 33 i powiem szczerze że nie widze rożnicy po mniedzy nią a np SRADem 600 czy nawet F2.. prowadzi sie spokojnie i łatwo jak 600.. ale i tak odradzam na poczatek... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 15 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 Nie chodzi mi o moc, ale o ciężar i wysokość. CBR'a 900 ma bardzo wysoko umieszczone siedzenie, i jeżeli jeździec nie ma 190 cm wzrostu to powinien sobie odpuścić. Bzdury Kolego wypisujesz. Blademu brakuje amorka skrętu bowiem nerwowo reaguje na wszelkie nierówności i koleiny. A czy nadaje się na 1wszy sprzęt? Nie ma prostej odpowiedzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 cebik nie denerwoj sie tak bo ci sie tahonda zatrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.