dżymol Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 kolega własnie zakupił bladego z '97 stani wizualny bardzo oki poprzedni włsciciel nie narzekał(też kolega) wiadomo trzeba tylko pilnowac oleju (reguralnie wymieniac) dodam tyle ze jest to jego pierwsze moto i jak narazie sobie radzi :)) wrazie jakichs pytan słuzę pomoca moga dac kontak do któregoś z nich pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazan Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 a więc tak: jestem posiadaczem CBR900RR wersja SC33, rocznik 1997 co do wad no to cóż, chyba tylko skrzynia, nie tyle ona sama co sposó użytkowania przez wielu, jak się gania na koło to dwójka leci z czasem, ja swoją kupiłem rok temu z już dobitą skrzynią, teraz właśnie ją zmieniłem i jest ok. przebieg rzędu 80tys nie jest żadnym problemem jeśli sprzęt nie był jakoś hiper katowany, jeżeli kupisz z oryginalnym przebiegiem w okolicach 50tys to tylko przeglądy, w zależnośći od jazdy w okolicach 60 do 80tys czeka cię zmiana sprzęgła motor wygodny jak na strikte ściga, jak dla mnie nie ma porównania z zx9 czy innymi spalanie całkiem zadowalające, na trasie przy prędkośći do 140km/h mieszcze się w okolicach 6l/100km, jak się dusi wiadomo więcej ale średnie z mieszanej dynamicznej jazdy miasto plus trasa wychodzi koło 7,5 prędkość max w okolicach 280 podsumowując, jak kupisz moto bez wielkiego dzwona w historii, to zwróć dokładną uwagę na skrzynie i powinno być dobrze aha jeszcze jedno rocznik 96 do 97 miał jeszcze z przody opone 16", a konkretnie 130/70 16 co mocno ogranicza pole poszukiwać opon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rad3k Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 (edytowane) Trzba wziąc poprawke ze moto jest gabarytowo duzeI to jest piękne w tym motocyklu. aha jeszcze jedno rocznik 96 do 97 miał jeszcze z przody opone 16", a konkretnie 130/70 16 co mocno ogranicza pole poszukiwać oponRocznik 98,99 też miał 16 z przodu. Dopiero 929 od 2000roku może się pochwalić 17. Edytowane 4 Marca 2008 przez rad3k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Fireblade wcale nie jest gabarytowo duza :icon_razz: Jednak pozycja na niej, wymuszajaca obejmowanie zbiornika lokciami, moze sprawic takie wrazenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazan Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 (edytowane) Fireblade wcale nie jest gabarytowo duza :buttrock: Jednak pozycja na niej, wymuszajaca obejmowanie zbiornika lokciami, moze sprawic takie wrazenie. nie będzie to fachowe zdanie bo z miarką ganiać nie będę ale tak mi się wydaje organoleptycznie, że 900 od 600 jest nieznacznie wyższa i dość szersza, ale środek cięzkości jest przyjemnie ułożony więc moto jest stabilne i wcale nie gorsze do utrzymania jak 600, jak dla mnie same plusy Edytowane 10 Marca 2008 przez kazan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 ...prawie same ;) No bo nie ma wskaznika poziomu paliwa, chocby kontrolki rezerwy. 16 z przodu, kosztem dobrego prowadzenia mamy ograniczona oferte opon na przednia felge. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazan Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 ...prawie same :buttrock: No bo nie ma wskaznika poziomu paliwa, chocby kontrolki rezerwy. 16 z przodu, kosztem dobrego prowadzenia mamy ograniczona oferte opon na przednia felge. no wskaźniczek mógłby być choć przyzwyczaiłem się że wiem już mniej więcej ile zajade no a zamiast kontrolki rezerwy starcza mi sam kranik, jak przerywa przełączam na rezerwe i wiem, że w baku spoczywają ze 3 literki a felga fakt, ciężko coś dostać z oponek, w używkach prawie nie ma szans (choć to mnie akurat nie interesuje), no ale nie jest niemożliwe, a guma na winklach się fajnie przekłada:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Czy na tym forum na prawde jest tylko dwoch uzytkownikow Fireblade'a?? :buttrock: Kurcze :smile: taki fajny motocykl, ale temat sie nie rozwija zbyt... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz302 Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Czy na tym forum na prawde jest tylko dwoch uzytkownikow Fireblade'a?? :) Kurcze :) taki fajny motocykl, ale temat sie nie rozwija zbyt... Moze nie ma o Czym dyskutować?? (śmiech) Wad maszynka nie ma no moze nieznaczne a tylko same zalety a kto nim jeździ to wie jakie to są zalety.:D A jeśli chodzi o kółeczko to ja mam w swoim 17 z F3 i jeździ też super choc nie mam porównania z oryginałem bo kupiłem moto z takim kołem ale jeszcze niezdażyło mi się wpaśc w jakieś shimmy a nawet czasem szybko jeżdze i głównie po nierównych drogach bo tylko takie są u nas :(.Aha i kurcze mam teraz właśnie problem bo niechcący uszkodziłem sobie ta felge na naszych pięknych dziórawych drogach. Pozdrawiam wszystkich użytkowników "Płonącego ostrza" albo "Płonącego zabójcy" i nietylko:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Z okazji malych zmian na Forum, odkopie moj ulubiony temtat.Moze w koncu sie rozwinie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rof Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 o dobrze zrobiłeś, ja od niedawna również jestem posiadaczem cebry. :) na chwilę obecną czeka mnie zmiana oponek i to wszystko. Jedyne co mnie zmartwiło to spalanie, czytałem że takie ach i och a 6,3 przy 120 kmh solo to nie jest jakiś super wynik. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 a 6,3 przy 120 kmh solo to nie jest jakiś super wynik. pzdr nie żartuj . moja (no fakt nie oszczędzam jej :) ) coś koło 9l /100 km a i tak temat LEKKO archeologiczny :icon_mrgreen: :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rof Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 no przy odwijaniu to nie ma co sie dziwić że łyknie 9 (mi na razie wciągnęła 7,8) ale przy 120 to liczyłem co najmniej na 5,5 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 (edytowane) no przy odwijaniu to nie ma co sie dziwić że łyknie 9 (mi na razie wciągnęła 7,8) ale przy 120 to liczyłem co najmniej na 5,5 :icon_question:Moze masz DynoJeta/Wydech wolny/Filtr sportowy? Ja to mam wszytko i ok 8-10 mi spali Hondka. Kolega nie ma nic z tych dodatkow i na trasce podobno to 5 jego 900 zejdzie. Edytowane 19 Lipca 2008 przez PiotrekRR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VARTAS Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 Moja pali od 7,5 - 9 w mieście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.