thefex Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 nie ma innego wyjscia.. zastanawiam sie jeszcze czy przypadkiem automatyczny dekompresator tu nie nawala.. co o tym sadzicie? Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 thefex ale jak ty mierzysz ta kompresje?? z dzialajacym dekompresatorem (bo wetdy jej nie ma wcale tylko minimalne wartosci) czy moze blokujesz go na otwartej pokrywie tak aby nie dekompresowal i sprawdzasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 ja nie mierzylem tej kompresji. mierzyli mi ja w serwisie.powiedzieli ze objawy zlej pracy silnika to nie wina gaznika, a kompresji - 4 atmosfery.. sugerowali ze to cos w gorze silnika, wiec zabralem niunie do domu i bede sam patrzyl. a co do kompresji.. to fakt!masz racje, ze trzeba dekompresator zamknąć. nie wpadlbym na to.. od jakich obrotow + - zamyka sie zawor dekompresatora? powyzej 1000 rpm na pewno juz jest zamkniety.spojrze do serwisowki jak to tam wyglada i w przyszlym tygodniu bede sie przy nim grzebal, teraz nie mam czasu. Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Zacznij od dekompresatora i jego mechanizmów. to dziwne zeby mot straciło kompresję ot tak. Jelsi dekomp. jest ok to wtedy zaglądaj dalej. Mzoe byc ze któryś zawór jest ukruszony i wtedy będzie mała kompresja. 4atm. to chyba w mojej SHL jest więcej.hehe. Powodzenia. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 umnie z dekompresatorem jest 6 jak pomiar bez gazu , a 9 przy pomiarze z gazem do polowy , oczywiscie rowniez z deko. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 (edytowane) Do tego co pisali poprzednicy to bym looknoł jeszcze na luzy zaworowe, kawa lubi sobie je skasować -> zawór podparty, nie domyka się -> ni ma komprechy także to bym sprawdzil ostatnio w el 250 takie coś widziałem. Edytowane 25 Maja 2007 przez Lucass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kx gutek Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 witam wszystkich okazało sie ze w moim skuterze nie ma kompresji iskra jest git wszystko hyla ale nie ma komprechy co moze byc nie tak ?? i jak to zrobic i ile to by kosztowało ?? DZIEX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG x] Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Ale jaki ma silnik? Czterosuw?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 no jak co oze byc pierscionki :) , pozostaje wymiana tloczka w skucie to koszt okolo 100zl bez robocizny pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kx gutek Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 ' date='28 maj 2007 - 19:54' post='922429']Ale jaki ma silnik? Czterosuw?? silnik to 4t i jest to 50 DZIEX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hapek2310 Opublikowano 29 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2019 Witam, zaczne od początku... Podczas spokojnej jazdy ok.40km r6 "przestala spokojnie działać" zaczeła gasnąć na wolnych obrotach, wkreca sie na jałowych do 8tys i zaczyna strzelać z tłumika i inny niz wcześniej dźwięk z tłumika (taki pyrczący) ,nie równo pracuje.Ale jeździ narazie. moto rozgrzane,maneta odkrecona , krece kompresję i wyszło: 1cyl.4,5bar 2cyl.4,4bar 3cyl.5,5bar 4cyl.5.4bar Macie jakies pomysły co mogło pizgnac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 29 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2019 Przy tym jak powinien mieć mknimum 10-11? Remont i pieca i czapki w szczególności. Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 29 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2019 (edytowane) Stalo sie to nagle??? Lancuch rorzadu... Edytowane 29 Września 2019 przez Croowab Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 29 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2019 (edytowane) Znaczy pękł? 😉 Niiii... Mógł przeskoczyć... Ale to maks ze dwa zęby... I wtedy by tak kompresja nie spadła... A jeżeli więcej, to by się wentyle z tłokami spotkały... I o ile lekko to jeszcze miałby szansę na odpalenie i w sumie objaw podobny jak ma... A mocniej to by nie było już co zbierać... W każdym razie to dzielenie włosa na 10 części... I wizyta w warsztacie, lub ściągnięcie choć czapki jest niezbędne... Bo tak to tylko snucie teorii i opowieści drzewa sandałowego... Edytowane 29 Września 2019 przez Rura_ Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 29 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2019 CoeKo wyrokowac... taka kompresja nie robi sie w ciagu dnia.. ale skoro nagle zaczal zle pracowac to strzelam prEskok lancucha.. i dokladnie kompresja bedzie spoko nizsza zacieranie sie odbywa sie nie rowno.. tu jest w mire rownie niska komprecha na wszystkich cylindrach Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.