Skocz do zawartości

!!!!PILNE!!!!!kilka pytań do FachMan'ów od MZ


Pastor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Chciałem się zapytać:

-czy możliwe że od ciągłego kopania( dość silnego) kopniak omyka i tzreba troche kołem pokręcić, żeby załapał, natomiast na biegu kopniak kręci kołem. Czy naprawa tego jest kosztowna? Aha gdy kopię i nie załapuje to tak samo jak na sprzęgle.

-czy tłumik od ETZ250 można założyć do 251? Chodzi mi oto że ten 250 jest dłuższy i czy nie bedzie inaczej silnik chodził. Jeszcze jedno co sądzicie o tym tłumiku http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=...82+wys%C5%82any

 

Pozdro!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kombinuj nic z tłumikami!W 250 ma być od 250,a w 251 od 251.Nie zakładaj żadnych sportowych i tym podobnych wynalazków.Ja kupiłem 251 z sportowym wydechem i wymieniłem na orginalny od 251.Jakiś powód musiałem mieć :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez mi tak kickstarter przepuszczal w 251 ale zdarzalo sie to bardzo zadko nic z tym nie robilem, ale ja myslalem ze to sprzeglo sie skleja

Nie zmieniaj wydechu podobnie jak cylindra 251 z 250 zmieniali tam kanaly wylotowe zeby w 251 upchnac krotsze kolanko, wydaje mi sie tez ze oba kolanka wychodza z cylindra pod innymi katami

:D

Moto Psycho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powracając do tłumika od 251.Ja maiałem bardzo zmasakrowany.Wyczyściłem go,wgniecenia napawałem i zeszlifowałem.Następnie kupiłem lakier wyokotemperaturowy czarny mat(600 stopni).Wyszło całkiem ładnie.Jak zrobie fotki to wrzucę.

 

Oki o to fotki:

http://img258.imageshack.us/img258/8972/35yp.jpg

http://img258.imageshack.us/img258/1034/24mm.jpg

http://img398.imageshack.us/img398/8338/16lj3.jpg

 

Trochę przykurzony,a przy stopce od buta trochę przybrudzony.Powiem tyle że był powgniecany w kilku miejscach.

Edytowane przez shalashaska
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do kopniaka to byc moze masz wyłamane zeby na zebatkach i dlatego kopniak przpuszcza.

a co do tłumika, to ja mam w swojej 250 tłumik z 251, tak juz było jak ja kupiłem,i spalanie oscyluje w okolicach 5l/100km,v-max to koło 130km/h,i silnk ładnie wkreca sie na obroty. a poniewaz ładnie wyglada to nie myslałem o zmianie na orginalny od 250.

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powracając do tłumika od 251.Ja maiałem bardzo zmasakrowany.Wyczyściłem go,wgniecenia napawałem i zeszlifowałem.Następnie kupiłem lakier wyokotemperaturowy czarny mat(600 stopni).Wyszło całkiem ładnie.Jak zrobie fotki to wrzucę.

 

Oki o to fotki:

http://img258.imageshack.us/img258/8972/35yp.jpg

http://img258.imageshack.us/img258/1034/24mm.jpg

http://img398.imageshack.us/img398/8338/16lj3.jpg

 

Trochę przykurzony,a przy stopce od buta trochę przybrudzony.Powiem tyle że był powgniecany w kilku miejscach.

 

Całkiem ciekawie to wygląda :icon_twisted:

 

 

co do kopniaka to byc moze masz wyłamane zeby na zebatkach i dlatego kopniak przpuszcza.

a co do tłumika, to ja mam w swojej 250 tłumik z 251, tak juz było jak ja kupiłem,i spalanie oscyluje w okolicach 5l/100km,v-max to koło 130km/h,i silnk ładnie wkreca sie na obroty. a poniewaz ładnie wyglada to nie myslałem o zmianie na orginalny od 250.

 

pzdr.

 

Silnikowi na pewno taki stan rzeczy nie służy. Było o tym wielkorotnie pisane na forum ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...