Pastor Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Witam!Chciałem się zapytać:-czy możliwe że od ciągłego kopania( dość silnego) kopniak omyka i tzreba troche kołem pokręcić, żeby załapał, natomiast na biegu kopniak kręci kołem. Czy naprawa tego jest kosztowna? Aha gdy kopię i nie załapuje to tak samo jak na sprzęgle. -czy tłumik od ETZ250 można założyć do 251? Chodzi mi oto że ten 250 jest dłuższy i czy nie bedzie inaczej silnik chodził. Jeszcze jedno co sądzicie o tym tłumiku http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=...82+wys%C5%82any Pozdro!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitu Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 na pierwsze pytanie nie znam odpowiedzi, ale na drugie tak. Nie zakładaj tłumika od 251 do ETZ250... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario_PL Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Masz przyklejony caly dzial o MZ :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarunek Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Tu masz dużo tanich częsici do mz http://www.agmot.strefa.pl/sklep.php?s=t%B3umik&k=18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shalashaska Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Nie kombinuj nic z tłumikami!W 250 ma być od 250,a w 251 od 251.Nie zakładaj żadnych sportowych i tym podobnych wynalazków.Ja kupiłem 251 z sportowym wydechem i wymieniłem na orginalny od 251.Jakiś powód musiałem mieć :D Cytuj Forum Volvo V40 S40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 tez mi tak kickstarter przepuszczal w 251 ale zdarzalo sie to bardzo zadko nic z tym nie robilem, ale ja myslalem ze to sprzeglo sie sklejaNie zmieniaj wydechu podobnie jak cylindra 251 z 250 zmieniali tam kanaly wylotowe zeby w 251 upchnac krotsze kolanko, wydaje mi sie tez ze oba kolanka wychodza z cylindra pod innymi katami :D Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pastor Opublikowano 6 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Aha. dzięki ! akby co to jestem zainteresowany kupnem tłumika do ETZ 251 może być porsowany nawet ale nie za bardzo .Pzodro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shalashaska Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 (edytowane) Powracając do tłumika od 251.Ja maiałem bardzo zmasakrowany.Wyczyściłem go,wgniecenia napawałem i zeszlifowałem.Następnie kupiłem lakier wyokotemperaturowy czarny mat(600 stopni).Wyszło całkiem ładnie.Jak zrobie fotki to wrzucę. Oki o to fotki:http://img258.imageshack.us/img258/8972/35yp.jpghttp://img258.imageshack.us/img258/1034/24mm.jpghttp://img398.imageshack.us/img398/8338/16lj3.jpg Trochę przykurzony,a przy stopce od buta trochę przybrudzony.Powiem tyle że był powgniecany w kilku miejscach. Edytowane 7 Maja 2006 przez shalashaska Cytuj Forum Volvo V40 S40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaburas Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 co do kopniaka to byc moze masz wyłamane zeby na zebatkach i dlatego kopniak przpuszcza. a co do tłumika, to ja mam w swojej 250 tłumik z 251, tak juz było jak ja kupiłem,i spalanie oscyluje w okolicach 5l/100km,v-max to koło 130km/h,i silnk ładnie wkreca sie na obroty. a poniewaz ładnie wyglada to nie myslałem o zmianie na orginalny od 250. pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 Powracając do tłumika od 251.Ja maiałem bardzo zmasakrowany.Wyczyściłem go,wgniecenia napawałem i zeszlifowałem.Następnie kupiłem lakier wyokotemperaturowy czarny mat(600 stopni).Wyszło całkiem ładnie.Jak zrobie fotki to wrzucę. Oki o to fotki:http://img258.imageshack.us/img258/8972/35yp.jpghttp://img258.imageshack.us/img258/1034/24mm.jpghttp://img398.imageshack.us/img398/8338/16lj3.jpg Trochę przykurzony,a przy stopce od buta trochę przybrudzony.Powiem tyle że był powgniecany w kilku miejscach. Całkiem ciekawie to wygląda :icon_twisted: co do kopniaka to byc moze masz wyłamane zeby na zebatkach i dlatego kopniak przpuszcza. a co do tłumika, to ja mam w swojej 250 tłumik z 251, tak juz było jak ja kupiłem,i spalanie oscyluje w okolicach 5l/100km,v-max to koło 130km/h,i silnk ładnie wkreca sie na obroty. a poniewaz ładnie wyglada to nie myslałem o zmianie na orginalny od 250. pzdr. Silnikowi na pewno taki stan rzeczy nie służy. Było o tym wielkorotnie pisane na forum ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.