Pimpek Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Witam! Własnie kilka dni temu poskladalem moj silniczek z wsk. Wystawilem dzis moto na dwór. Motor zapalil elegancko na wolnych pracowal a po dodaniu gazu jakos go mulilo i gasl lub wchodzil na wysokie obroty po dodaniu gazu i po chwili gasł. Na wolnych chodzil elegancko i nieprzerwalnie. ustawialismy gaznik i nic to samo wrzucilem jedynke motor jechal ale byl slaby i nie mial mocy po wrzuceniu dwujki motor gasł simeringi sa nowe po obu stronach włozone silnik nie puszcza oleju bo zostal odtluszczony przed sklejaniem. Cylinder tlok pierscienie sa nowe hmmmm o co moze mu chodzic gaznik jest przeczyszczony i jest praktycznie nowy. P-O-M-O-Ż-E-C-I-E?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Po pierwsze sprawdzilbym zaplon, przerwe na przerywaczu i swiece, po drugie nie wiem czy masz dobrze wyregulowany gaznik, a i jeszcze sprawdzil czy aby gdzies nie ssie lewego powietrza.... :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 5 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Po pierwsze sprawdzilbym zaplon, przerwe na przerywaczu i swiece, po drugie nie wiem czy masz dobrze wyregulowany gaznik, a i jeszcze sprawdzil czy aby gdzies nie ssie lewego powietrza.... Ale gdzie moze łapać lewe powietrze jak simeringi nowe a silnik ma kompreche świeca jest nowa gazniczek ustawilismy tak jak sie tylko dalo bo moto mialo humory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuDeK Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Hehe, na kroćcu między gaźnikiem a cylindrem sprawdż czy nie łapie lewego powietrza :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 5 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Hehe, na kroćcu między gaźnikiem a cylindrem sprawdż czy nie łapie lewego powietrza Z tym jest wszystko oki kruciec wchodzi ciasno i jest szczelny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 (edytowane) ustaw poprawnie zaplon i przerwe na przerywaczu i bedzie chodzil.Tlumik nie jest zapaskudzony ? Edytowane 5 Maja 2006 przez ural_zgora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszek Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 (edytowane) Moim zdaniem jest to wina gaźnika. Coś podobnego miałem w ETZ 250 i po wymianie przepustnicy wszystko było dobrze. Jeśli masz możliwość sprawdź z innym gaźnikiem, lub ten gaźnik na innym motocylku. Edytowane 5 Maja 2006 przez zbyszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 5 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 gaznik jest oki przedtem bylo wszystko oki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marianek_spox Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 To musi być zpłon ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 pod cylindrem i glowica sucho ? :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maryanek Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Witaj! Jeżeli pracuje na wolnych obrotach, to wydaje mi się, że powodem może być regulacja gaźnika. Przyczyną może być brak powietrza (nie wchodzi na obroty, słaby), lub stan paliwa w komorze pływakowej. Może blokować się iglica zaworka, kranik jest niedrożny (częściowo), zatkany „zaworek” w korku wlewowym, zanieczyszczony filtr siatkowy w śrubie komory pływakowej, dysza zatkana, nieszczelny pływak etc. Przyczyna może tez być np. uboga mieszanka – w gaźnikach G20M2A – silniki S01-Z3A spowodowane to może być przekręceniem gazika na króćcu w lewo. Najczęściej, przy nieregularnej pracy silnika (poza zapłonem) to brudny filtr, zbyt wysoki poziom paliwa w komorze, iglica podniesiona za wysoko, za daleko wkręcona śruba wolnych. Pozdrawiam :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok16 Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 ostatnio jak tak mialem to wymienilem swiece potem znow to samo bylo to fajka dostala przebicia i jest git :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 7 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 pod cylindrem i glowica sucho ? ostatnio jak tak mialem to wymienilem swiece potem znow to samo bylo to fajka dostala przebicia i jest git tu jest wszystko wpożądku nwet filtr zdjełem :icon_exclaim: poprubuje jeszcze z zapłonem :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.