Skocz do zawartości

Silnik WSK 125


Pimpek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Własnie kilka dni temu poskladalem moj silniczek z wsk. Wystawilem dzis moto na dwór. Motor zapalil elegancko na wolnych pracowal a po dodaniu gazu jakos go mulilo i gasl lub wchodzil na wysokie obroty po dodaniu gazu i po chwili gasł. Na wolnych chodzil elegancko i nieprzerwalnie. ustawialismy gaznik i nic to samo wrzucilem jedynke motor jechal ale byl slaby i nie mial mocy po wrzuceniu dwujki motor gasł simeringi sa nowe po obu stronach włozone silnik nie puszcza oleju bo zostal odtluszczony przed sklejaniem. Cylinder tlok pierscienie sa nowe hmmmm o co moze mu chodzic gaznik jest przeczyszczony i jest praktycznie nowy.

 

 

P-O-M-O-Ż-E-C-I-E??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze sprawdzilbym zaplon, przerwe na przerywaczu i swiece, po drugie nie wiem czy masz dobrze wyregulowany gaznik, a i jeszcze sprawdzil czy aby gdzies nie ssie lewego powietrza....

:icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze sprawdzilbym zaplon, przerwe na przerywaczu i swiece, po drugie nie wiem czy masz dobrze wyregulowany gaznik, a i jeszcze sprawdzil czy aby gdzies nie ssie lewego powietrza....

 

Ale gdzie moze łapać lewe powietrze jak simeringi nowe a silnik ma kompreche świeca jest nowa gazniczek ustawilismy tak jak sie tylko dalo bo moto mialo humory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem jest to wina gaźnika. Coś podobnego miałem w ETZ 250 i po wymianie przepustnicy wszystko było dobrze. Jeśli masz możliwość sprawdź z innym gaźnikiem, lub ten gaźnik na innym motocylku.

Edytowane przez zbyszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj!

 

Jeżeli pracuje na wolnych obrotach, to wydaje mi się, że powodem może być regulacja gaźnika. Przyczyną może być brak powietrza (nie wchodzi na obroty, słaby), lub stan paliwa w komorze pływakowej. Może blokować się iglica zaworka, kranik jest niedrożny (częściowo), zatkany „zaworek” w korku wlewowym, zanieczyszczony filtr siatkowy w śrubie komory pływakowej, dysza zatkana, nieszczelny pływak etc.

Przyczyna może tez być np. uboga mieszanka – w gaźnikach G20M2A – silniki S01-Z3A spowodowane to może być przekręceniem gazika na króćcu w lewo.

 

Najczęściej, przy nieregularnej pracy silnika (poza zapłonem) to brudny filtr, zbyt wysoki poziom paliwa w komorze, iglica podniesiona za wysoko, za daleko wkręcona śruba wolnych.

 

Pozdrawiam

 

:icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pod cylindrem i glowica sucho ?

 

ostatnio jak tak mialem to wymienilem swiece potem znow to samo bylo to fajka dostala przebicia i jest git

 

tu jest wszystko wpożądku nwet filtr zdjełem :icon_exclaim: poprubuje jeszcze z zapłonem :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...