Wietrzanin Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 panowie bardzo prosze o kilka waznych dla mnie informacji mainowicie:ile pali na wtrysku cbr f4i?,jakie paliwo sie powinno lac do tego typu cbr ?,czy w kazdej cbrf4i jest postojowka ?,i jak u was swieci swiatlo mijania(krotkie ktory reflektor?)prawy czy lewy ,noj czy w kazdej cbr przy 4 tys jest takie brzeczenie (mowia zer to lancuch rozrzadu?) ,po ilu latach sie wymienia przwewody hamulcowe i ile kosztuja stalowe nowe?,noj czy idzie ustawic swiatlo drogowe ??czy klocki hamulcowe orginalne sa firmy nissin czy brembo????na jak dlugo starczy oponka dunlop qualifier ile km sie na niej przejedzie bez palenia gumyczy zna ktos kogos ktos prtzedaje wszystkei czesci uzywane do cbr f4i????dzieki z gory wszystkim za odpowiedzi bede zadowolony jezeli na nie wszystkie uzyskam wyczerpujacej odpowiedzi pzdr i zapraszam kolegow do podkarpacia do Bóbrki na wycioeczke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoal Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 - Pb95- nie wiem czy w kazdej ale w mojej tak mam, ze slychac lancuszek- stalowe np lucas okolo 200-250zł- nissin- ja mam micheliny pilot sport- tej samej klasy co qualifierki i po przejechaniu 2000km nie widac sladu zurzycia- nie pale gumy, nie gumuje- wszystkie czesci znajdziesz na allegroco do reszty pytan to nie wiem bo mam F4... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy Kubi Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Światło mijania jest chyba prawe, ale głowy nie dam.Regulują się oba krzyżakiem przez otwory w czarnej osłonie od tyłu.Postojówka w sensie żaróweczki jest na środku między oczami. Natomiast w wersjach bez włącznika świateł (jakoś od 2003) nie można jednakże włączyć samej postojówki. Włącza się razem ze światłem mijania po zapłonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enZo Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 panowie bardzo prosze o kilka waznych dla mnie informacji mainowicie:ile pali na wtrysku cbr f4i?,jakie paliwo sie powinno lac do tego typu cbr ?,czy w kazdej cbrf4i jest postojowka ?,i jak u was swieci swiatlo mijania(krotkie ktory reflektor?)prawy czy lewy ,noj czy w kazdej cbr przy 4 tys jest takie brzeczenie (mowia zer to lancuch rozrzadu?) ,po ilu latach sie wymienia przwewody hamulcowe i ile kosztuja stalowe nowe?,noj czy idzie ustawic swiatlo drogowe ??czy klocki hamulcowe orginalne sa firmy nissin czy brembo????na jak dlugo starczy oponka dunlop qualifier ile km sie na niej przejedzie bez palenia gumyczy zna ktos kogos ktos prtzedaje wszystkei czesci uzywane do cbr f4i????dzieki z gory wszystkim za odpowiedzi bede zadowolony jezeli na nie wszystkie uzyskam wyczerpujacej odpowiedzi pzdr i zapraszam kolegow do podkarpacia do Bóbrki na wycioeczke 1. Spalanie - jedziesz jak dupa 5,5l, jak beton - 7 l, jak kozak - 10 a nawet 11 l :bigrazz: :P 2. Paliwo - była już o tym niejedna dyskusja, ja zalewam 98. Dlaczego? Bo przy stopniu sprężania 12:1 ryzyko wystąpienia spalania stukowego jest duże przy zbyt małej liczbie oktanowej. 3. Jest w każdej pomiędzy lampami, tyle że od 2002 nie ma włącznika świateł tyko się palą automatycznie po przekręceniu kluczyka. 4. Mijania jak masz wersję na europę ma świecić prawy, Angole mają lewy. 5. Brzęczenie przy 4-5 tys obrotów wskazuję na wymianę napinacza łańcuszka rozrządu, typowy objaw i wada fabryczna. jest już napinacz 6 generacji z oznaczeniem 14520-MBW-J23 kosztuję 270 zł, wymieniasz jak jeszcze nie jest za późno i brzęczenie ustaje na kolejne jakieś 25 tys km. Wymiana uciążliwa bo słaby dostęp ale jak się pokombinuje z przegubowym kluczem do daje rade ;) 6. Po ilu latach ? jak nie są uszkodzone, nie popękane i nie mięknie klamka podczas częstego i ostrego hamowania to nie widzę potrzeby wymiany. 7. Światło reguluję się śrubami znajdującymi sie w górnej części owiewki od strony kierownicy. 8. NISSIN 9. Qualifier w zależności od stylu jazdy starcza na jakieś 7 - 12 tys. tył oczywiście. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wietrzanin Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 dzieki kolego enzo z twojej strony uslyszalem wyczerpujacej odpowiedzi ale i tez inni pomogli dziekuje bardzo skoro jestes z okolic rzeszowa to jak bedzie pogoda moze sie spotkamy w malej (enzo???) a jaescze 1 ja mam 10 tys przejechane i juz slychac ten napinacz lancuszka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7FIODOR Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 (edytowane) ja mam 10 tys przejechane i juz slychac ten napinacz lancuszka NAPINACZA NIE SłYCHAć TYLKO łAńCUSZEK ROZRZąDU WIZYTA U KUMATEGO MECHANIKA POWINNA ZAłATWIć SPRAWE NAPINACZA JA U SIEBIE TEZ NAPINACZ ROBIłEM GOść ZROBIł ZE CICHUTKO JEST ALE NIE CHCIAł POWIEDZIEć CO :icon_twisted: Edytowane 22 Kwietnia 2008 przez 7FIODOR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 w sumie to nie chodzi o podnozek tylko o set... czyli element do ktorego mocuje sie dzwignienke zmiany biegow i podnozek...tu koleś ma sportowe sety i inne części: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=351514163 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baqu Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 5 maja poprawka z egzaminu lecz w niedziele jadę troche przewietrzyć maszynkę hehe :biggrin: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enZo Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 dzieki kolego enzo z twojej strony uslyszalem wyczerpujacej odpowiedzi ale i tez inni pomogli dziekuje bardzo skoro jestes z okolic rzeszowa to jak bedzie pogoda moze sie spotkamy w malej (enzo???) a jaescze 1 ja mam 10 tys przejechane i juz slychac ten napinacz lancuszka A z kórego roku masz sprzęt? bo nie sądze żeby miał 10 tys przejechanem, nie sugeruj się przebiegeim tylko stanem technicznym. Jeśli chodzi o napinacz to głównym elementem który sie w nim zużywa jest sprężyna, przestaje wypychać czpień i łańcuszek rozrządu zaczyuna dzwonić. Można ją "podkręcić" ale ta operacja spowoduje uciszenie tylko na jakiś czas, pozniej znowu zacznie brzeczeć, nie ma sęsu, ja założyłem nowy i jest cisza. Z tego co wiem napinacz w CBR to jak element eksploatacyjny i wymienia sie go tak co 25-30 tys km, mi zaczoł dzwonić przy 27 tys. Kupilem przedłużkę przegubową do grzechotki 3/8 cala i wymieniłem sam bo nie ufam żadnym mechanikam :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: słaby dostęp ale jak ma się zwinne palce to da radę :biggrin: Na Małą jadę, spotaknie na parkingu w Rzeszowie przy głównej komędzie policji przy ulicy Dąbrowskiego o 8 rano, jedziemy z eskortą POLICJI :icon_mrgreen: z pierszeństwem :clap: Zapraszam. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Witam,dołączam sie do tematuCBR F4 2000r. michał Warszawaniestety obecnie siedze za biureczkiem bo jestem po glebie-gips na łapce (na szczeście nie na swoim :icon_mrgreen: )zdałem właśnie egz teoretyczny i czekam na parktyczny (kiedys trza było zrobić ten papierek) pozdro ps. czy jest ktoś z kolegów z wawy z umiejetnościa i sprzetem do regulacji i synchro?? (oczywiscie nie za darmo)-wole w dobre rece oddawać moją pszczółkęmiałem oddać do warsztatu, ale jak podjechałem i gadam z mechaniorem 15 minut a on po tym: "aha, to Honda jest??" to mi się odechciewa i troche trace zaufanie. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wietrzanin Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 panowie pewien mechanik mi powiedzial tak ze sa 2 rodzaje napinaczy hydrauliczny i mechaniczny my mamy tylko niewiem jaki z nich jest fabrycznie monrtowany ale ktorys z nich po wymianie na ten mechaniczny jest o wiele lepszy przedewszytkim niema juz berzeczenia tylko niewiem ile takie cos kosztuje jezeli ktos ma namiary chetnie skorzystam i dziekiz z gory wszystkim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7FIODOR Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 (edytowane) kolego w f4 napewno jest mechaniczny nie wiem jak w f4i ale wydaje mi się ze mechaniczny koles mi przerobił cos tam w nim i jest cisza Edytowane 24 Kwietnia 2008 przez 7FIODOR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Panowie chce nabyć CBR F4i lub F4i Sport. Przed zakupem chciałbym sie jednak zapytać o najmniejszy zewnętrzny promieni skrętu jakie zatacza przednie koło przy maksymalnym skręcie kierownicy.Po co mi to potrzebne? Mam trudne warunki garażowania i wcześniej żeby nie zarysować plastików i powyłamywać lusterek Musilem lekko przechylać moto i stad moje pytanie na temat poronienia skrętu. będę wdzięczy jeśli ktoś sie poświeci, pomierzy i poda mi ten wymiar. A ta na marginesie to czemu Honda w 2008 roku wycofała sie z produkcji CBR 600F? Chce nowy szybki ale i wygodny motocykl klasy 600 to muszę wybierać pomiędzy hornetem, CBF na których hula wiatr lub CBR 600RR która jest nastawiona na sport a nie na wygodę ani pasażera ani kierowcy... Jakby nie było pozostała niewypełniana luka w ofercie....... Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n_paula_89 Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 witam :wink: wszytskich posiadaczy f4 :icon_razz: czy jest możliwość by mi ktoś napisał jakie najlepiej opony do tej CBR zakładać? jakieś znane , polecane? i fajnie by też było gdyby były niskoprofilowe;) ułatwiło by mi to zdecydowanie jazdę po mieście przy mojej wyokości. :smile: Pozdrawiam ;) ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Panowie chce nabyć CBR F4i lub F4i Sport. Przed zakupem chciałbym sie jednak zapytać o najmniejszy zewnętrzny promieni skrętu jakie zatacza przednie koło przy maksymalnym skręcie kierownicy.Po co mi to potrzebne? Mam trudne warunki garażowania i wcześniej żeby nie zarysować plastików i powyłamywać lusterek Musilem lekko przechylać moto i stad moje pytanie na temat poronienia skrętu. będę wdzięczy jeśli ktoś sie poświeci, pomierzy i poda mi ten wymiar. Nie wiem dokładnie jaki jest ale jest duży, na parkingu CBRą skręca się jak limuzyną :) wiadomo im mniejszy motocykl tym mniejszy promień skrętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.