Skocz do zawartości

Ural DOHC? 1000ccm? Chłodzony cieczą?


wieczny student
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A czemu Turbinowego?? Ruscy sienie kaleczyli, bo turbina ma to do siebie ze pozostawia efekt "turbodziury", ruscy byli cwańsi i wzorem niemców zrobili Urala M-35K z zamontowanym kompresorem, który "dbał" o doładowanie w pełnym zakresie obrotów, jak to kompresor, który był napędzany mechanicznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.imz-ural.com/downloads/movies.htm na tej stronce ostatni film to własnie motocross z zaprzegami, niektóre sa po prawej a inne po lewej stronie, jest 2 zawodników jeden stoi w koszu i robi przeciwwage - zjebiscie to wyglada :) Edytowane przez kedzior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czemu Turbinowego?? Ruscy sienie kaleczyli, bo turbina ma to do siebie ze pozostawia efekt "turbodziury", ruscy byli cwańsi i wzorem niemców zrobili Urala M-35K z zamontowanym kompresorem, który "dbał" o doładowanie w pełnym zakresie obrotów, jak to kompresor, który był napędzany mechanicznie.

 

Wyskoczylem z tym silnikiem turbinowym zeby bylo smieszniej.

Jednak silnik turbinowy a silnik z doladowaniem turbosprezarkowym to dwie rozne rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale wiesz, ja z takim samym tekstem wyskoczyłem rok temu i taka konsternacja...

Ej, niemcy mieli kompresor, ruscy nie przylukali tego?? No i zacząłem szukać.

http://img425.imageshack.us/img425/1120/m35k9bj.jpg

http://img425.imageshack.us/img425/3033/dvigm359by.jpg

http://img425.imageshack.us/img425/898/nagnm35k2nr.jpg

http://img425.imageshack.us/img425/9220/pr...nagnm35k0op.jpg

http://img425.imageshack.us/img425/6798/shemnag5tz.jpg

http://img425.imageshack.us/img425/8874/smazka3gc.jpg

Jest to motocykl sportowy M-35K. I nie będe podawać wszystkich danych bo to byłoby w sumie zbędne, tylko te ważniejsze:

Masa motocykla suchego: 200,6kg

Prędkość maksymalna (z owiewką i wózkiem bocznym): 176km/h

Silnik jak zwykle (no prawie zwykle :] ): dwucylindrowy górnozaworowy boxer

Średnica cylindra: 61,7mm

Skok tłoka: 58mm

Objętość skokowa silnika: 347ccm

Stopień sprężania: 5,4:1

Moc maksymalna: 44-46km

Maksymalne obroty: 6300-6500obr./min.

A wracając do TMZ-53, to chyba kazdy chciałby, a wiecie co przypadkiem stoi obok TMZ-53 w tym muzeum?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...