wieczny student Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 http://digilander.libero.it/cuoccimix/ENGL...-Moto(Ural).htmTo jakaś ciekawostka, czy odkryłem sobie Amerykę w konserwie :(? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 W tych wszystkich ruskich prototypach brakuje jedynie silnika turbinowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matołusz Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 A czemu Turbinowego?? Ruscy sienie kaleczyli, bo turbina ma to do siebie ze pozostawia efekt "turbodziury", ruscy byli cwańsi i wzorem niemców zrobili Urala M-35K z zamontowanym kompresorem, który "dbał" o doładowanie w pełnym zakresie obrotów, jak to kompresor, który był napędzany mechanicznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Powiem szczerze, ze niktore ich powiedzmy "prototypy" byly calkiem udane i sam chcialbym posiac takie jedno cudo, jak imitacja R75 tyle ze z dolozaworowym silnikiem.... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajoss Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 niektóre a szczególnie te nowe to fajne są...najlepsze ostatnie zdjęcie na stronie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 MOC'u, skąd wnioskujesz że TMZ-53 był udany? Jedyny egzemplarz stoi na starych opopnach Firestone na politechnice moskiewskiej chyba... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Ja nie mowie o wlasnosciach jezdnych a jedynie wizualnych.... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Mi się podobają modele sportowe a szczególnie przeznaczone do rajdów terenowych – musiała być niezła jazda takimi zaprzęgami :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedzior Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 (edytowane) http://www.imz-ural.com/downloads/movies.htm na tej stronce ostatni film to własnie motocross z zaprzegami, niektóre sa po prawej a inne po lewej stronie, jest 2 zawodników jeden stoi w koszu i robi przeciwwage - zjebiscie to wyglada :) Edytowane 29 Kwietnia 2006 przez kedzior Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 niezle chlopaki wywijaja na tych sprzetach :D widac ze jak rusek chce to potrafi.... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 A czemu Turbinowego?? Ruscy sienie kaleczyli, bo turbina ma to do siebie ze pozostawia efekt "turbodziury", ruscy byli cwańsi i wzorem niemców zrobili Urala M-35K z zamontowanym kompresorem, który "dbał" o doładowanie w pełnym zakresie obrotów, jak to kompresor, który był napędzany mechanicznie. Wyskoczylem z tym silnikiem turbinowym zeby bylo smieszniej.Jednak silnik turbinowy a silnik z doladowaniem turbosprezarkowym to dwie rozne rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matołusz Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 Ale wiesz, ja z takim samym tekstem wyskoczyłem rok temu i taka konsternacja...Ej, niemcy mieli kompresor, ruscy nie przylukali tego?? No i zacząłem szukać.http://img425.imageshack.us/img425/1120/m35k9bj.jpghttp://img425.imageshack.us/img425/3033/dvigm359by.jpghttp://img425.imageshack.us/img425/898/nagnm35k2nr.jpghttp://img425.imageshack.us/img425/9220/pr...nagnm35k0op.jpghttp://img425.imageshack.us/img425/6798/shemnag5tz.jpghttp://img425.imageshack.us/img425/8874/smazka3gc.jpg Jest to motocykl sportowy M-35K. I nie będe podawać wszystkich danych bo to byłoby w sumie zbędne, tylko te ważniejsze:Masa motocykla suchego: 200,6kgPrędkość maksymalna (z owiewką i wózkiem bocznym): 176km/hSilnik jak zwykle (no prawie zwykle :] ): dwucylindrowy górnozaworowy boxerŚrednica cylindra: 61,7mmSkok tłoka: 58mmObjętość skokowa silnika: 347ccmStopień sprężania: 5,4:1Moc maksymalna: 44-46kmMaksymalne obroty: 6300-6500obr./min.A wracając do TMZ-53, to chyba kazdy chciałby, a wiecie co przypadkiem stoi obok TMZ-53 w tym muzeum? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.