Skocz do zawartości

Suzuki GSF 600 N Bandit


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Planuje w niedlugim czasie zmienic maszyne i bedzie to na 99% Banditka 600 bo cena nie jest wysoka i slyszalem duzodobruch opinii o niej.

 

Prosze podajcie tu swoje dobre i zle spostrzezenia odnosnie tego motocykla, osiagi, spalanie i na co zwracac uwaga przy zakupie.

 

Z gory dzieki za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam same dobre zdania o tym motocyklu ale czy aby nie będzie on troche za ciężki i za wysoki dla Ciebie. Motocykl jest łatwy w prowadzeniu ,mocy i dynamiki mu nie brakuje no i serwisowanie jest w miare tanie.

Twój wybór jest słuszny i nie zmieniaj zdania ale może wcześniej spróbuj jakiejś lżejszej maszyny.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko za ciezki nie bedzie napewno :buttrock: jezdzilem przez tydzien na wiosce u kumpla na Kawie z lat 70 ktora wazyla ponad 250 kg i rade dalem , nie narzekalem a tak na marginesie siłownia tez nie jest mi obca :( .

 

A jak wyglada ze spalaniem i osiagami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak wyglada ze spalaniem i osiagami?

 

Mój Bandiorek chyba lubi sobie wypić.Spalanie ok.5-7 l po mieście.Wiadomo ,jak mocno odkręcasz manetke.

W Twoim przypadku może być więcej bo jak siłownia nie obca to cieżar ciała większy ,klata szersza ,opór powietrza się zwiększa i już mamy wyższe spalanie :( :buttrock:

Osiągi są zupełnie wystarczające.Prędkość max osiągnięta przeze mnie to 200 km/h i taka też jest Vmax wg.katalogu.Oczywiście miejsce ku temu było odpowiednie.

Przyspieszenie do 100km/h wg.kalogu to 4s. I tak jest.

 

Ogólnie sprzet wyśmienity z trwałym silnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja 4 dni temu przesiadłem się z Dt 125 właśnie na Bandita i musze powiedzieć, że jest poprostu boski, tylko ma to też swoje wady chciałbym nim ciągle śmigać i nie moge się na niczym innym skupić, a egzamin na prawko dopiero za 4 tygodnie:/, jak raz wsiądziesz na Bandyte i wciśniejsz ten magiczny guzik to już nie będziesz mógł się od niego uwolnić, a tak przy okazji mam pytanie do użytkowników: po pierwsze gdzie jest wlew oleju przekładniowego, a po drugie słyszałem że bandit ma blokade kierwonicy uruchamioną za pomocą stacyjki ale nie wiem jak ją włączyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak przy okazji mam pytanie do użytkowników: po pierwsze gdzie jest wlew oleju przekładniowego, a po drugie słyszałem że bandit ma blokade kierwonicy uruchamioną za pomocą stacyjki ale nie wiem jak ją włączyć?

Jeżeli Bandytę obsługuje się podobnie do innych motocykli to:

ad 1. nie ma oleju stricte przekładniowego - wlew ten sam co do silnika

ad 2. w XJ blokuje się kierownicę wciskając lekko kluczyk w położeniu "0" i przekręcając go w lewo, pewnie tu jest podobnie

Polecam instrukcję obsługi :(

Pozdro

Edytowane przez Kaszpir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Największa wadą na początek użytkowania Bandita, był brak wskaźnika paliwa (nawet chińskie skutery mają) do roku chyba 2002, mój niestety 2001r. Przeszkadza trochę waga i to że żeby szybko jechać trzeba ostro ciągnąć. Jak na pierwsze moto okazał się strzałem w 10, jednak po 2 sezonach brakuje mocy, niestety na obecną chwilę musi tak zostać.

 

Podsumowując nie żałuje mojego wyboru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratukuje wyboru :) super maszynka i bardzo przyjazna zarowno dla ucha jak i kieszeni ;) Aczkolwiek nigdy nie mialem okazji posmigac 600 to za to po B12 mam jak najlepsze wspomnienia, choc XJR'a wydaje mi sie ciut lepsza ale to tylko takie subiektywne odczucia :D Jezeli chodzi o model to dla mnei istnieje wylacznie wersja N, bo ta z owiewka to wyglada juz nie jak rasowy motocykl...

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twój wybór jest słuszny i nie zmieniaj zdania ale może wcześniej spróbuj jakiejś lżejszej maszyny.

 

Zgadzam się z Przedmówcą i również radzę Założycielowi wątku nabrać wprawy na jakiejś mniejszej maszynie.

Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co powiecie na gsx1200 :) :D a co do tematu ,TO DASZ RADE ,STARY ;) moto jak marzenie :D ladniejszy goly ale sprobuj jechac dluzej ze160 to wtedy docenisz "szybu"PZDR

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z przedmówcami :bigrazz: Po całym długim weekendzie na moim B12 po prostu nie chce mi się choćby na chwilę z niego zsiadać. Dwa pełne baki już wyjezdzilem, a ciągle mi mało :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wypowiedzi przedmówcy to jak wczoraj w nocy zszedłem do garażu i zobaczyłem Bandyte to nie mogłem pół nocy zasnąć, tak chciałem się przejechać, ale dziadek mi Cinqusiem wyjazd zastawił : / wogole najchętniej bym z niego nie zsiadał, ale nie mogłem wyjeździć nawet jednego zbiornika bo nie mam jeszcze prawidła, ale takie małe rundki robie, a przy okazji mam jeszcze jedno pytanie, jak dobrać się do filtra powietrza, trzeba ściągać zbiornik czy wystarczy zdjąć te obudowy za gaźnikami? I czy filtr jest jednorazowy czy można go czyścić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...