>DANIEL< Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Ponawiam pytanie ''Mam pytanie, a motocykl zarejestrowany na 125 lub motocykl musi posiadać kierunkowskazy? Bo w motorowerze wystarczy ręka'' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cytryna ( bandit 400 ) Opublikowano 4 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 kurcze boje sie zakladac tematy bo co moj temat to zaraz jakas kłotnia :buttrock: dzieki za wszystkie odpowiedzi :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qdlaty Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 (edytowane) jęsli jako motorower to dotycza go przepisy dla motorowerów, więc jeśli motorower nie musi mieć kierunków to twój tez nie musiale powinien - łatwiej jest i bezpieczniej dodalem: sorki, nie dotyczałem - myslalem ze pytasz o 125 zarejestowany na motorower Edytowane 4 Maja 2006 przez qdlaty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Lusterka jest wymagane tylko lewe. Światło mijania i postoju, światło tylne stopu. Co do kierunkowskazów to muszą być tam gdzie motor był z nimi produkowany. Ja w swojej k-750 nigdy nie miałem, a jak ojca kiedyś sprawdzali nikt się nie przyczepił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 (edytowane) Czolem! Ponawiam pytanie ''Mam pytanie, a motocykl zarejestrowany na 125 lub motocykl musi posiadać kierunkowskazy? Bo w motorowerze wystarczy ręka'' Mysle, ze odpowiedz jest juz zawarta nie raz w tym watku.Np. tu: Jeśli motocykl posiada fabrycznie wykonane otwory do mocowania lusterek , to oznacza , że w trakcie procesu homologacyjnego producent przewidział stosowanie ich w konkretnym modelu. Wystarczy sprawdzić w tzw. karcie homologacji. Poza tym widac to gołym okiem. Przepisy dotyczące tzw. " Warunków Technicznych " określają to jednoznacznie. Element składowy pojazdu który znajdował się w egzemplarzach które homologowano jako tzw. egzemplarze próbne , powinien być w każdym pojeździe tego typu który został dopuszczonu do ruchu.Tyle suche przepisy.W razie wątpliwosci - PW. Pozdro. Jesli kierunki byly przewidziane przez producenta, to musza byc w pojezdzie. Pozdrawiam Edytowane 6 Maja 2006 przez zbyhu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stary Sierżant Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Dominik !!Opierdziel przyjąłem - więcej nie będę .Wracając do wątku wymaganego wyposazenia - każdy pojazd dopuszczany do ruchu w Polsce MUSI być dopuszczony ( jak wyżej pisałem ) wg. tzw. warunków technicznych. Jeśli posiadacz nie wie czy jego pojazd przechodził homologację w Polsce ( dotyczy to pojazdów sprzedawanych jako nowe ) , może to sprawdzić w Ministerstwie Transportu ,lub u dealera. Szybciej będzie w dealera.Ew. znajdźcie w Necie opisy techniczne .W przypadku kontroli policyjnej , jeśli policjant ma wątpliwości co do wyposażenia , wówczas ma prawo skierować pojazd na DODATKOWE badanie techniczne.Często się zdarza ,że założenie np.innych manetek zmienia ustawienia gniazd mocujących do lusterek , co może pogarszać widoczność.itp. Warto więc sprawdzić do czego służą dodatkowe otwory do mocowania .Moze się okazać np.że inne zamocowanie kierunkowskazów spowoduje gorszą widoczność dla innych użytkowników drogi.W razie wątpliwości - na PW. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stopmen Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 eee tam po co lusterka ja i tak im nie ufam bo wszystkiego nie pokazuja co sie za moto dzieje (lub obok) i dlatego zawsze sie obracam, tak dla pewnosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Lusterka dwa lub przynajmniej jedno / też się z tego śmiałem/, ale prawko robiłem 25 lat temu i mogło się coś zmienić. Używam obecnie tylko lewe ale czasem w mieście brakuje mi prawego, jak chcę się szybko wcisnąć na prawy pasek, chyba przykręcę w końcu to prawe bo kręcenie szyją wiadomo, ale mam już reumatyzm....Kierunkowskazy muszą być za wyjątkiem staroci, prędkościomierz to chyba wszystkie mają ?! Problemy z prędkościomierzami miały kiedyś jedynie ortodoksyjne czopery /zresztą nie tylko z tym/. Te problemy rozwiązuje zazwyczaj coroczna wizyta na przeglądzie technicznym. pzdr. Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.