Komarek Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 SiemaDziś podczas wymiany uszczelki w silniku(korek spuszczania oleju ze skrzyni biegów) okazało się, że gwint tej śróby jest zerwany. :P miał ktoś może takie problemy?Jak tak, to proszę o pomoc. :) Z góry dziękuję :D, i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niagara Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 kupic nowy korek? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Komarek Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 sorry, pomyliłem się.Zerwany jest gwint w karterze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 sorry, pomyliłem się.Zerwany jest gwint w karterze To trzeba przegwintować na grubszą śrube i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Odkrec korek i przyjzyj sie dokladnie gwintowi w karterze. Jezeli troche gwintu jeszcze zostalo to wystarczy poszukac troche dluzszy korek.Mozesz tez probowac wkrecic korek na klej do gwintu, badz tasme do skrecania rur, pakuly itp. Jak to nie pomoze to tak jak wyzej - gwintowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Od razu zajmij się zrobieniem nowego gwintu, bo robienie na uszczelniacz czy pakuły to jest tylko na jakiś czas bo pózniej i tak sie wszystko rozszczelni. Jak robić to już pożonnie:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aftys6 Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 zamontuj wkłądke gwintującą, fajna rzecz, stosunkowo niedroga, a gwint nie do zerwania, albo poprostu dopasuje wieksza o numer srube i przegwintuj karter, zapomnije lepiej o uszcelniaczach bo to sie sprawdzi ale na krotką metę... :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Komarek Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 30 minut roboty i zrobione :( Pożyczyłem gwintownik M12 od znajomka i już mam gwint :evil: Potem śruba przycięta na odpowiednią długość + uszczelka i jest super.Tylko łeb śruby wielgachny :flesje: jak w tirze :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.