thomek187 Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Mam Honde CBR 600 PC19 z roku 88, kupiłem ją w grudniu przejechane ok 49tys. Jeżdżę nią dopiero trzy dni i na początu wszystko ok. Wyjechałem dziś na trasę, rozpędzałem się na 4 doszłem do ok 8 tys obrotów, później 5 i na szóstym biegu przy prędkości 120km/h przy obrotach ok 5tys zauważyłem że jak by ją dławiło jechałem a ona miała takie zrywy hamujące. Więc zwolniłem i jechałem dalej. Gdy wjechałem do miasta jadąc na czwórce nagle spadły mi obroty mimo dodawania gazu, wcisnąłem sprzęgło i potem normalnie się zachowywał, ale powtarzały się sytuacje w których moto zachowywał się jakby mu brakowało benzyny. Zrywa ma dobrego przyspieszenie też, ale obawiam się że do 160km/h będzie miała bide dojść, a co dopiero do 220I pojawiają się pytania:Czy może być to spowodowane brudnym filtrem paliwa lub powietrza?Czy może ona być ograniczona tylko na 6 biegu czy ogólnei ma ograniczoną moc?Co powinienem zrobić? Z góry dzięki Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Kupic, lub sciagnac z netu serwisowke, a potem sprawdzic:Filtr powietrza czy nie brudny, kranik paliwa czy dziala prawidlowo.Olej i filtr radze wymienic natychmiast. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Nie wiem czy Twoja CBR ma pompe paliwa tak jak nowsze, ale wygląda to na kłopoty z ilością dostarczanego paliwa do gaźników. Może być gdzieś wąż zagiety, lub jakas usterka pompy lub elektryki.Byc może zapchany filtr paliwa lub kranik.Ponadto za rada Adama zmień od razu olej. To podstawowa sprawa po kupnie motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Jeżeli nie jesteś pewny że sobie poradzisz to zapraszam do serwisu na szybką wymianę oleju w promocji i sprawdzenie usterki.Podejrzewam że motocykl jest lekko zaniedbany i dawno nikt nie czyścił gaźników nie mówiąc już o synchronizacji. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomek187 Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Z filtrami, kranikiem i olejem sobie poradze, ale jeżeli i to nie da rezultatów to zajże do serwisu:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kalin Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Podobno PC-19tki miały wadliwą pompę paliwa. Może właśnie te "ustrojstwo" jest przyczyną dławienia. Coś się tam działo z elektryką (styki czy cuś) :cool: Ale wymiankę zrobić musowo (olej i filtry). Może też gaźniki wyczyścić i przeregulować?? Pozdrawiam :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomek187 Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2006 (edytowane) Dziś ściągłem bak i dobrałem się do filtra, jego stan był dobry, nie był brudny tylko przedmuchałem z kurzu, ale zauważyłem,iż te gumowe ruły doprowadzajace do filtru powietrze jeden z nich był zaklejony taśmą, więc udrożniłem dopływ powietrza i myślałem że przez to. Ale niestety nie dalej są te objawy od 4-6 biegu na obrotach ok 5-6tys takie ma wybryki, że troche gfo muli, kołysze itp. Mam też podstawy sądzić ze cebra jest blokowana, bo zauważyłem w kolektorze ssącym takie tulejki zamontowane poprzecznie i moze one ją tak mulą. Normalnie nie wiem.Chyba będe ją musiał do serwisu oddać Panie Piotrze, a ile u was kosztuje przegląd techniczny, co by ustalił przyczynę usterki? Edytowane 21 Kwietnia 2006 przez thomek187 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Dziś ściągłem bak i dobrałem się do filtra, jego stan był dobry, nie był brudny tylko przedmuchałem z kurzu, ale zauważyłem,iż te gumowe ruły doprowadzajace do filtru powietrze jeden z nich był zaklejony taśmą, więc udrożniłem dopływ powietrza i myślałem że przez to. Ale niestety nie dalej są te objawy od 4-6 biegu na obrotach ok 5-6tys takie ma wybryki, że troche gfo muli, kołysze itp. Mam też podstawy sądzić ze cebra jest blokowana, bo zauważyłem w kolektorze ssącym takie tulejki zamontowane poprzecznie i moze one ją tak mulą. Normalnie nie wiem.Chyba będe ją musiał do serwisu oddać Panie Piotrze, a ile u was kosztuje przegląd techniczny, co by ustalił przyczynę usterki?Przegląd techniczny przed sezonem kosztuje 120 zeta i zawiera 95 punktów kontroli motocykla.Zadzwoń i umów się na termin bo tylko do końca miesiąca jest akcja z rozdawaniem filtrów oleju darmo.pozdroPiotr Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.