kochanski4 Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 A czy macie jakieś namiary na firmy akcesoryjne, które produkują lub sprzedają części do tego modelu? Jak na razie znalazłam tylko jedną : www.ermax.com.pl Będę wdzięczny za każdy namiar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boby Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 witam gdzie można sprawdzić a może ktoś się orientuje czy cbr 929 wychodził z malowaną ramą na czarno i srebrnym wachaczem gdzie można sprawdzić malowania danego modelu na dany rok (orginalne) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 witam gdzie można sprawdzić a może ktoś się orientuje czy cbr 929 wychodził z malowaną ramą na czarno i srebrnym wachaczem gdzie można sprawdzić malowania danego modelu na dany rok (orginalne) A próbowałeś dowiedzieć się w serwisie firmowym? Tam powinni mieć takie info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekL Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Witka cbr 929 nie miało czarnej ramy. tutaj jest wszystko w temacie Fireblade www.cbr900.de Pozdrówki Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroMCZ Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Witam! Mam takie pytanko. Kupmel kupił taką cebrę jak w temacie. W korkach w mieście pokazuje mu temp. silnika ok 88/92 stC. Czy to normalna temp. czy za wysoka??? Zastanawia mnie, czy latem w upały nie bedzie coś się przegrzewać??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziur Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 normalna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczor012 Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Witam! Mam takie pytanko. Kupmel kupił taką cebrę jak w temacie. W korkach w mieście pokazuje mu temp. silnika ok 88/92 stC. Czy to normalna temp. czy za wysoka??? Zastanawia mnie, czy latem w upały nie bedzie coś się przegrzewać??? W mieście w czasie upału bedzie dawać po jajach, ale to standard. Takze luz, nie ma sie czym przejować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rudee Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 u mnie w trumpku temp dochodzi do 103... potem sie wlacza wentylator ... poki co wszystko jezdzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 witam a jaka jesy maxymalna bezpieczna temperatura pracy motocykla - chodzi mi o horneta 600, pytam bo chce sobie zaprogramowac kontrolke ostrzegawcza w licznikupzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudek Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Witam!Właśnie zastanawiam się nad kupnem CBR 929. Nie znalazłem zbyt wielu informacji nt. tego modelu, a chciałbym o niektóre zapytać.Bardzo proszę o odpowiedzi osób, które mają doświadczenie z TYM konkretnie modelem, tj. 929!!!Więc:Na co uważać przy zakupie tej maszyny, jakieś typowe usterki, dolegliwości?Słyszałem, że pod względem usterkowości/trwałości jest to znacznie gorszy model od np. sc33. Czy to prawda? Ile spala ta maszyna? Jak się tym lata w trasie, a jak w mieście? Pozdrawiam serdeczniedudek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Sam jej nie miałem ale moja CBR to rozwinięcie tego modelu... Z typowych usterek to chyba tylko regulator napięcia - żadnych mechanicznych błeów i nnych pierdołek chyba nie było. Ogólnie widzę, że już śmigasz na Bladym Franku także chyba wiesz czego się po niej spodziewać? Bezawaryjności i bezpłuciowości w oddawaniu mocy... :crossy: Ogólnie niczym nie zaskoczy, ale wspaniały kompan na dłuugie lata :flesje: W razie gdybyś chciał sobie poczytać test, porównania i wszystko co na jej temat jest wskakuj koniecznie na stronkę miłośników: www.fireblade.pl Tam wszystko znajdziesz :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gab. Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Witam!!Od razu powiem, że nie jestem mechanikiem specjalistą, chociaż papiery mówią co innego:) Ale do rzeczy:słabe punkty-też przed zakupem się dowiadywałem i jako takich nie ma. Chodzi oczywiście o pewniaki. Wiadomo-jak dbasz tak masz. Jak była katowana ( a jest duże prawdopodobieństwo na takie coś) to może polecieć drugi bieg (sprawdzisz podczas jazdy), łożyska główki ramy, sprzęgło. Reszta jest raczej idiotoodporna. Chcesz konkretów to uderz do Piotra Dudka albo Pawła Boruty (naprawdę kumaci ludzie, zatem masz w nich kopalnię wiedzy).Kupując swoją wiedziałem że była po szlifie, miała lekko wgnieciony ogranicznik skrętu zatem sądziłem że była po dużym dzwonie. Wziąłem ją na serwis, rozebraliśmy z owiewek i się okazało, że był to wynik naprawdę lekkiego w skutkach szlifu, który jednakże zostawił ślad na ograniczniku. Po dokładnych pomiarach okazało się że nic nie jest krzywe i maszyna jest jak najbardziej warta kupna. Polecam skorzystanie z serwisu-wydasz 350 zł ale możesz wiele zaoszczędzić.Ile pali-powiem Ci, że znacznie więcej niż poprzedni model. Przy bardzo spokojnej jeździe udało mi się zejśc do 7 litrów z kawałkiem ale co to za jazda. Przy wykorzystaniu jej potencjału w większym stopniu licz się z około 8,5-9 litrów. Przy jeszcze ostrzejszej jeździe 10 nie stanowi problemu:) Ale za to zabawa przednia.Jak się spisuje w mieście i w trasie. Nie ukrywajmy-nie jest to motocykl turystyczny. Jednakże w porównaniu do innych supersportów jest naprawdę duży i w miarę wygodny, chociaż nadgarstki będziesz czuł. Na trasie jeździ się fajnie ale przynajmniej ja po 200 km odczuwam potrzebę odpoczynku chociaż na chwilę (i tak zaraz zapali się kontrolka rezerwy:):icon_razz: ). W mieście dosyć poręczny ale wszelkie koleiny, dziury, podskoki itp będziesz wyraźnie odczuwał. Co więcej-hmmm-maszyna fajna, nie ma deficytu mocy, dobrze wykonana, świetnie się prowadzi. Jak trafisz na zadbaną to będziesz zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 A czy macie jakieś namiary na firmy akcesoryjne, które produkują lub sprzedają części do tego modelu? Jak na razie znalazłam tylko jedną : www.ermax.com.pl Będę wdzięczny za każdy namiar. www.puig.tv - w internecie znajdziesz polskiego dystrybutora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Witam wszystkich, wypatrzyłem sobie taki oto motocykl http://moto.allegro.pl/item697771721_honda_cbr_929_sc44.html Niestety nie wiem jakie bolączki mają te modele, więc proszę Was o rzucenie kilku porad. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtinho10 Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Co do bolączek to standardowo jak w większości Hond-napinacz łańcucha rozrządu, regulator napięcia ;) A poza tym to spoko sprzęcik :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.