Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 7 miesięcy temu...

witam gdzie można sprawdzić a może ktoś się orientuje czy cbr 929 wychodził z malowaną ramą na czarno i srebrnym wachaczem

gdzie można sprawdzić malowania danego modelu na dany rok (orginalne)

 

A próbowałeś dowiedzieć się w serwisie firmowym? Tam powinni mieć takie info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam!

Mam takie pytanko. Kupmel kupił taką cebrę jak w temacie. W korkach w mieście pokazuje mu temp. silnika ok 88/92 stC. Czy to normalna temp. czy za wysoka??? Zastanawia mnie, czy latem w upały nie bedzie coś się przegrzewać???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Mam takie pytanko. Kupmel kupił taką cebrę jak w temacie. W korkach w mieście pokazuje mu temp. silnika ok 88/92 stC. Czy to normalna temp. czy za wysoka??? Zastanawia mnie, czy latem w upały nie bedzie coś się przegrzewać???

 

 

 

 

W mieście w czasie upału bedzie dawać po jajach, ale to standard. Takze luz, nie ma sie czym przejować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam!

Właśnie zastanawiam się nad kupnem CBR 929. Nie znalazłem zbyt wielu informacji nt. tego modelu, a chciałbym o niektóre zapytać.

Bardzo proszę o odpowiedzi osób, które mają doświadczenie z TYM konkretnie modelem, tj. 929!!!

Więc:

Na co uważać przy zakupie tej maszyny, jakieś typowe usterki, dolegliwości?

Słyszałem, że pod względem usterkowości/trwałości jest to znacznie gorszy model od np. sc33. Czy to prawda?

Ile spala ta maszyna? Jak się tym lata w trasie, a jak w mieście?

Pozdrawiam serdecznie

dudek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam jej nie miałem ale moja CBR to rozwinięcie tego modelu... Z typowych usterek to chyba tylko regulator napięcia - żadnych mechanicznych błeów i nnych pierdołek chyba nie było. Ogólnie widzę, że już śmigasz na Bladym Franku także chyba wiesz czego się po niej spodziewać? Bezawaryjności i bezpłuciowości w oddawaniu mocy... :crossy: Ogólnie niczym nie zaskoczy, ale wspaniały kompan na dłuugie lata :flesje:

 

W razie gdybyś chciał sobie poczytać test, porównania i wszystko co na jej temat jest wskakuj koniecznie na stronkę miłośników:

 

www.fireblade.pl

 

Tam wszystko znajdziesz :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!

Od razu powiem, że nie jestem mechanikiem specjalistą, chociaż papiery mówią co innego:) Ale do rzeczy:

słabe punkty-też przed zakupem się dowiadywałem i jako takich nie ma. Chodzi oczywiście o pewniaki. Wiadomo-jak dbasz tak masz. Jak była katowana ( a jest duże prawdopodobieństwo na takie coś) to może polecieć drugi bieg (sprawdzisz podczas jazdy), łożyska główki ramy, sprzęgło. Reszta jest raczej idiotoodporna. Chcesz konkretów to uderz do Piotra Dudka albo Pawła Boruty (naprawdę kumaci ludzie, zatem masz w nich kopalnię wiedzy).

Kupując swoją wiedziałem że była po szlifie, miała lekko wgnieciony ogranicznik skrętu zatem sądziłem że była po dużym dzwonie. Wziąłem ją na serwis, rozebraliśmy z owiewek i się okazało, że był to wynik naprawdę lekkiego w skutkach szlifu, który jednakże zostawił ślad na ograniczniku. Po dokładnych pomiarach okazało się że nic nie jest krzywe i maszyna jest jak najbardziej warta kupna. Polecam skorzystanie z serwisu-wydasz 350 zł ale możesz wiele zaoszczędzić.

Ile pali-powiem Ci, że znacznie więcej niż poprzedni model. Przy bardzo spokojnej jeździe udało mi się zejśc do 7 litrów z kawałkiem ale co to za jazda. Przy wykorzystaniu jej potencjału w większym stopniu licz się z około 8,5-9 litrów. Przy jeszcze ostrzejszej jeździe 10 nie stanowi problemu:) Ale za to zabawa przednia.

Jak się spisuje w mieście i w trasie. Nie ukrywajmy-nie jest to motocykl turystyczny. Jednakże w porównaniu do innych supersportów jest naprawdę duży i w miarę wygodny, chociaż nadgarstki będziesz czuł. Na trasie jeździ się fajnie ale przynajmniej ja po 200 km odczuwam potrzebę odpoczynku chociaż na chwilę (i tak zaraz zapali się kontrolka rezerwy:):icon_razz: ). W mieście dosyć poręczny ale wszelkie koleiny, dziury, podskoki itp będziesz wyraźnie odczuwał. Co więcej-hmmm-maszyna fajna, nie ma deficytu mocy, dobrze wykonana, świetnie się prowadzi. Jak trafisz na zadbaną to będziesz zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...