początkujący Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Witam wszystkich:) Interesuje mnie zakup motocykla Honda NSR 125 R w przyszłości, a nie znam się prawie w ogóle na mechanice motocyklowej. Mam w związku z tym pytanie które może wydać się banalne: jak to jest ze smarowaniem silnika w tym motocyklu? Wiem że jest wyposażony w automatyczne smarowanie, czyli nie trzeba wlewać mieszanki benzyny z olejem do baku, jak np. w motocyklach typu wsk, ale gdzie w takim razie wlewany jest olej?? Jak jest to rozwiązane? Benzyna bezołowiowa 95 do baku, a olej?? Z góry dzięki za rady:)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-985 Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Jest taki dozownik w nsr dokladnie niewiem gdzie jest/ Ale zazwyczaj jest po siedzeniem . I wache lejesz do baku a olej masz juz zalany w dozowniku i on sobie sam tam dozuje. Jeżeli olej sie konczy masz kontrolke oil ktora sie swieci dolewasz i jezdzisz dalej. Bardzo wygodne:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
początkujący Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Jest taki dozownik w nsr dokladnie niewiem gdzie jest/ Ale zazwyczaj jest po siedzeniem . I wache lejesz do baku a olej masz juz zalany w dozowniku i on sobie sam tam dozuje. Jeżeli olej sie konczy masz kontrolke oil ktora sie swieci dolewasz i jezdzisz dalej. Bardzo wygodne:) Wielkie dzięki za odpowiedź, a moze znasz kogoś w Rzeszowie kto ma Nsr 125 i mógłby podzielić się wiadomościami na temat tego motocykla? Aha i jeszcze jedno- czy powinno sie do tej hondy używać olejów wysokiej jakości, czy raczej silnik zadowala się tańszymi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...