Skocz do zawartości

Jak złapie 70 stopni zaczyna przerywać


rysiu8
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Zaczynam sie powoli wku....... wszystko jest cacy kiedy moto ma temp ponizej 68 stopni gdy tylko zaczyna wzraztas zaczyna przerywac,jakby paliła na dwa lub jeden gar,zas jesli odkrecam manetke jest gitara,przyśpiesza pieknie zadnych probelmów.Wszystko sie dzieje jak silnik zaczyna łapac temp. Wyminiłem swiece i nadal to samo!!!!!!! :)

Edytowane przez rysiu8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie nikt jeszcze niespotkał sie z tak dziwnym zachowaniem,pare lat temu jak ujeżdząaem Jawe tez miałem podobny przypadek.Wymieniłem świece na 95 i dalej to samo,z tego co pamietam kupiłem nowe tylko podnioslem ich cieplote do 110 i problem zginoł.W chwili obecnej jestem ciemny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety to mi sie nie zdazylo.

Mialem przypadek ze zla praca silnika na wyzszych obrotach i bylo to uszkodzenie modulu. Zla praca silnika po nagrzaniu sie byla z kolei wina cewek. Ale nie bylo tak ze po wkreceniu na wysokie obroty silnik znowu pracowal dobrze.

Takie zachowanie przypomina raczej przypchane gazniki.

 

Adam M.

Edytowane przez Adam M.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dzisiejszy doświadzceniach obstawiam gażniki.Dziewczyna mnie namowiął na mała przejazdzke,wpaamy do garażu krece maszyne i nagle zonk,silnik staje,cos sie zblokowało.Myśle sobei o kur............ rozpierdoli...... sie coś.Po chwili zajechalo mi wacholina patzre po dmotor i plama świerza,zajebiscie cos jest nietak,wykreciłem świeczki i co,krece i drugi gar caly zalany przez paliwko.Tak wiec drzwi serwisu stoaj przedemna otowrem.jestem umówiony dopiero na 8 maja,mam nadziej ze klijent poradzi sobie z tym ustrojstwem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Puszcza ci zaworek plywaka tego zalanego cylindra. Na poczatek bylo malo i nie wyrabial sie na srednich, ale na wysokich dawal rade, teraz sie pogorszylo i jest tyle wachy ze zablokowal ci hydraulicznie cylinder.

Zaworek do wymiany, olej w silniku do wyrzucenia ( trzeba wymienic ).

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącze sie do temetu, gdyż z tym przerywaniem/szarpaniem to jest ciekawa sprawa. Mam podobnie w swoim K2 na wtrysku. Tyle że nia ma znaczenia czy zimny, czy ciepły, zawsze jest tak samo. W zakresie obrotów 1500-3200 trzymając manetke w jednej pozycji strasznie szarpie i moto skacze jak żabka. Powyżej 3500 obr jest juz idealnie.

Moto ma 17tys przebiegu udokumentowanego, sportowy dedykowany wydech i wkładke K&N.

Świeczki zmienione i żadnej poprawy. Może synchronizacja jest potrzebna, czy co??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dorzucę się do tematu :

 

GSX R 400 , rocznik 88bodajze kumpla. jak jest zimny to ładnie pali i jeździ, jak sie nagrzeje to przerywa, gaśnie i nie daje się odpalić. kumpel kombinuje z przerwą na halotronach,ale nie wie jaką ustawić- czasem na czuja wyjdzie mu dobrze i da się śmigać,ale to trzeba dostrajać do aktualnej temperatury silnika... ma ktos moze serwisówkę do tego? (w jakimś ludzkim języku).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rocznik 1996,najsmieszniejsze jeszcze jest to z tego ze przewod Vacum Velve czy jakos tak niejest podłaczony do kranika tylko zaślepiony jakos srubą :wink: W dodatku wystaja jeszcze trzy wezyki tez zaslepione srubka,koles chyba je wyciagnał z akwarium.Kranik niema wejscia na ten przewód vacum valve czy jakos tak.Wczoraj zaczełem studiowac serwisowke i dostzregłem tych kilka drastycznych zmian.Klijent od którego kupilme moto był poj............ co on sobie kur.... wyobrażał.Człowiek jednak uczy sie cąłe zycie :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to masz nieoryginalny kranik, ktory inaczej dziala niz powinien.

Oryginal nie puszcza benzyny w polozeniu ON ( z niepracujacym silnikiem ), a ten puszcza, powodujac staly nacisk slupa benzyny w przewodzie na zaworki komor plywakowych. Jesli ktorys z nich jest podjechany i nie domyka dokladnie to masz wlasnie problem z benzyna zalewajaca silnik.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...