rysiu8 Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 (edytowane) Witam.Zaczynam sie powoli wku....... wszystko jest cacy kiedy moto ma temp ponizej 68 stopni gdy tylko zaczyna wzraztas zaczyna przerywac,jakby paliła na dwa lub jeden gar,zas jesli odkrecam manetke jest gitara,przyśpiesza pieknie zadnych probelmów.Wszystko sie dzieje jak silnik zaczyna łapac temp. Wyminiłem swiece i nadal to samo!!!!!!! :) Edytowane 16 Kwietnia 2006 przez rysiu8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor_ Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 a jaki motocykl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rysiu8 Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 W takim razie nikt jeszcze niespotkał sie z tak dziwnym zachowaniem,pare lat temu jak ujeżdząaem Jawe tez miałem podobny przypadek.Wymieniłem świece na 95 i dalej to samo,z tego co pamietam kupiłem nowe tylko podnioslem ich cieplote do 110 i problem zginoł.W chwili obecnej jestem ciemny :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Może wymiana świec na zimniejsze zalatwi sprawę. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 W Jawie to bym obstawil kondensator, przerywacz lub przebicie na cewce, a w suzi, zaczol bym od swiec, przewody? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 (edytowane) Niestety to mi sie nie zdazylo.Mialem przypadek ze zla praca silnika na wyzszych obrotach i bylo to uszkodzenie modulu. Zla praca silnika po nagrzaniu sie byla z kolei wina cewek. Ale nie bylo tak ze po wkreceniu na wysokie obroty silnik znowu pracowal dobrze.Takie zachowanie przypomina raczej przypchane gazniki. Adam M. Edytowane 16 Kwietnia 2006 przez Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rysiu8 Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Po dzisiejszy doświadzceniach obstawiam gażniki.Dziewczyna mnie namowiął na mała przejazdzke,wpaamy do garażu krece maszyne i nagle zonk,silnik staje,cos sie zblokowało.Myśle sobei o kur............ rozpierdoli...... sie coś.Po chwili zajechalo mi wacholina patzre po dmotor i plama świerza,zajebiscie cos jest nietak,wykreciłem świeczki i co,krece i drugi gar caly zalany przez paliwko.Tak wiec drzwi serwisu stoaj przedemna otowrem.jestem umówiony dopiero na 8 maja,mam nadziej ze klijent poradzi sobie z tym ustrojstwem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mierzwa2 Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 który masz rocznik gixera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Puszcza ci zaworek plywaka tego zalanego cylindra. Na poczatek bylo malo i nie wyrabial sie na srednich, ale na wysokich dawal rade, teraz sie pogorszylo i jest tyle wachy ze zablokowal ci hydraulicznie cylinder.Zaworek do wymiany, olej w silniku do wyrzucenia ( trzeba wymienic ). Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Dołącze sie do temetu, gdyż z tym przerywaniem/szarpaniem to jest ciekawa sprawa. Mam podobnie w swoim K2 na wtrysku. Tyle że nia ma znaczenia czy zimny, czy ciepły, zawsze jest tak samo. W zakresie obrotów 1500-3200 trzymając manetke w jednej pozycji strasznie szarpie i moto skacze jak żabka. Powyżej 3500 obr jest juz idealnie. Moto ma 17tys przebiegu udokumentowanego, sportowy dedykowany wydech i wkładke K&N.Świeczki zmienione i żadnej poprawy. Może synchronizacja jest potrzebna, czy co?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awful Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 dorzucę się do tematu : GSX R 400 , rocznik 88bodajze kumpla. jak jest zimny to ładnie pali i jeździ, jak sie nagrzeje to przerywa, gaśnie i nie daje się odpalić. kumpel kombinuje z przerwą na halotronach,ale nie wie jaką ustawić- czasem na czuja wyjdzie mu dobrze i da się śmigać,ale to trzeba dostrajać do aktualnej temperatury silnika... ma ktos moze serwisówkę do tego? (w jakimś ludzkim języku). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rysiu8 Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Rocznik 1996,najsmieszniejsze jeszcze jest to z tego ze przewod Vacum Velve czy jakos tak niejest podłaczony do kranika tylko zaślepiony jakos srubą :wink: W dodatku wystaja jeszcze trzy wezyki tez zaslepione srubka,koles chyba je wyciagnał z akwarium.Kranik niema wejscia na ten przewód vacum valve czy jakos tak.Wczoraj zaczełem studiowac serwisowke i dostzregłem tych kilka drastycznych zmian.Klijent od którego kupilme moto był poj............ co on sobie kur.... wyobrażał.Człowiek jednak uczy sie cąłe zycie :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Czyli co, kranik jest stale ustawiony w polozeniu PRI ( otwarty ), czy jest w polozeniu ON i ma walnieta membrane ???Bo jezeli wezyk podcisnienia jest nie podlaczony to w polozeniu ON benzyna nie powinna leciec. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rysiu8 Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Smieszna sparawa gdyz ten kranik niema wogole membrany i bezroznicy czy przekrece na on czy na rezerwa paliwo leci ciurkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 No to masz nieoryginalny kranik, ktory inaczej dziala niz powinien.Oryginal nie puszcza benzyny w polozeniu ON ( z niepracujacym silnikiem ), a ten puszcza, powodujac staly nacisk slupa benzyny w przewodzie na zaworki komor plywakowych. Jesli ktorys z nich jest podjechany i nie domyka dokladnie to masz wlasnie problem z benzyna zalewajaca silnik. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.