Greedo Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 (edytowane) Objaw jest nastepujący - lewy gaźnik nie reaguje na krecenie sruba powietrza. Jednoczesniej lewy tłumik i cylinder wolniej sie grzeją, i tłumik daje mniejsze uderzenie spalin w reke. Gaźniki są po sychronizacji a zapłon po regulacji. Co to moze byc? Czy wpływ na to moze miec peknieta guma łacząca gaźnik i AIR BOX?? Prosze o pomoc.... Edytowane 14 Kwietnia 2006 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Ja na twoim miejscu przy okazji wymiany gumy wyczyściłbym gaźniki dokumentalnie. Nieraz się zdarza że za przyczyną takich mankamentów stoi zasyfiały gaźnik, może być również to wina świecy. A przy okazji załóż filterek paliwa - taki mały, najtańszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Nikt nic wiecej nie wie?? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 U mnie sprawa wyglada identycznie. Tyle, że zaobserwowałem ciekawą rzecz. Po wymianie świec oba tłumiki zaczęły tak samo "dymić"....pojeździłem jeden dzień i znowu jest to samo (świece NGK). Myślę, że jeżeli winne są świece to zamiana ich miejscami powinna być widoczna po pracy i "dymieniu"...wtedy sprawa jasna. Pęknięta guma również może powodować nierówną pracę - mniejszy opór przy zasysaniu powietrza = wiecej powietrza przy takiej samej dawce paliwa. Jedyne co mi przychodzi do glowy to wyjać filtr powietrza i porownać pracę obu cylindrów. Czy silnik wchodzi na obroty bez problemów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 U mnie sprawa wyglada identycznie. Tyle, że zaobserwowałem ciekawą rzecz. Po wymianie świec oba tłumiki zaczęły tak samo "dymić"....pojeździłem jeden dzień i znowu jest to samo (świece NGK). Myślę, że jeżeli winne są świece to zamiana ich miejscami powinna być widoczna po pracy i "dymieniu"...wtedy sprawa jasna. Pęknięta guma również może powodować nierówną pracę - mniejszy opór przy zasysaniu powietrza = wiecej powietrza przy takiej samej dawce paliwa. Jedyne co mi przychodzi do glowy to wyjać filtr powietrza i porownać pracę obu cylindrów. Czy silnik wchodzi na obroty bez problemów? Tak, wkreca sie i schodzi normalnie. Jedynie z lewego tłumika potrafi strzelic nierzadko, jadac np 60-70 na 4 biegu. Pozatym, dzis zrobiłem mały test - zatkałem na chwile lewy tłumik i zadnej roznicy w pracy silnika, zatkałem prawy to zaczał przygasac.... Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Tak sobie mysle o tym twoim problemie, ale to troche potrwa, bo jednoczesnie musze rozgwozdzic Amale mojej BSA.Czy te sruby regulacyjne to sruby powietrza czy mieszanki i dlaczego tak sadzisz ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 (edytowane) Tak sobie mysle o tym twoim problemie, ale to troche potrwa, bo jednoczesnie musze rozgwozdzic Amale mojej BSA.Czy te sruby regulacyjne to sruby powietrza czy mieszanki i dlaczego tak sadzisz ? Adam M. W serwisówce są podpisane Luftschraube czyli sruby powietrza. Innych, przynajmniej na widoku, nie ma w tym gaźniku, poza pokrętłem do obrotów i od sychnronizacji. A ze nie reaguje to wnosze po tym, ze prawy albo gaśnie albo wchodzi na obroty jak sie kreci tą Luftschraube, a lewy nic. Edytowane 16 Kwietnia 2006 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Czyli musi miec jakis dodatkowy doplyw powietrza, ktory powoduje mozliwosc pracy nawet ze sruba wkrecona do konca.Musisz go po prostu znalezc i zlikwidowac. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Czyli musi miec jakis dodatkowy doplyw powietrza, ktory powoduje mozliwosc pracy nawet ze sruba wkrecona do konca.Musisz go po prostu znalezc i zlikwidowac. Adam M. A czy możliwe jest to przez nieszczelny gdzieś układ wydechowy? Gdzie tego szukać? Króćce gaźnikowe czy gdzies indziej? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Raczej krocce gaznikow, czyli laczniki miedzy gaznikami a glowica. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Raczej krocce gaznikow, czyli laczniki miedzy gaznikami a glowica. Adam M. Teraz tylko pytanie jak mam to sprawdzic, i czym uszczelnic? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucjan Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Witam, Dobra rada: jeśli sprzęt lubi popalić sobie olej to przerzućcie się na DENSO. Ja tak zrobiłem i naprawdę sprzęt chodzi o niebo lepiej. Co do uszczelnienia gum przy gażnikach: na początku zaopatrz się w 4-ry opaski zaciskowe, a same króćce myślę, że można potraktawać cienką warstwą sylikonu (tylko tak żeby się nie dostało do środka króćca). Ja tak zrobiłem i na razie wszystko jest ok. A co do strzelania ta najpierw zacznij od uszczelnienia wydechów przy głowicy, być może nowe uszczelniacze załatwią sprawę...:crossy: Pucjan :banghead: A co do sprawdzenia szczelności to słyszałem o jednym sposobie. Bieżesz jakiś dezodorant w sprayu i pryskasz na włączonym silniku w miejscach gdzie może być nieszczelność. Jeśli jest nieszczelność to silnik powinien dostać wyższych obrotów :banghead: Mój kumpel to testował na Yamasze Maxim 400 i mówił, że działa... :P Pucjan :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.