Skocz do zawartości

Gaźniki GS 400 - potrzebna pomoc i pomysły


Greedo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Objaw jest nastepujący - lewy gaźnik nie reaguje na krecenie sruba powietrza. Jednoczesniej lewy tłumik i cylinder wolniej sie grzeją, i tłumik daje mniejsze uderzenie spalin w reke. Gaźniki są po sychronizacji a zapłon po regulacji. Co to moze byc? Czy wpływ na to moze miec peknieta guma łacząca gaźnik i AIR BOX?? Prosze o pomoc....

Edytowane przez Greedo

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na twoim miejscu przy okazji wymiany gumy wyczyściłbym gaźniki dokumentalnie. Nieraz się zdarza że za przyczyną takich mankamentów stoi zasyfiały gaźnik, może być również to wina świecy. A przy okazji załóż filterek paliwa - taki mały, najtańszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie sprawa wyglada identycznie. Tyle, że zaobserwowałem ciekawą rzecz. Po wymianie świec oba tłumiki zaczęły tak samo "dymić"....pojeździłem jeden dzień i znowu jest to samo (świece NGK). Myślę, że jeżeli winne są świece to zamiana ich miejscami powinna być widoczna po pracy i "dymieniu"...wtedy sprawa jasna. Pęknięta guma również może powodować nierówną pracę - mniejszy opór przy zasysaniu powietrza = wiecej powietrza przy takiej samej dawce paliwa. Jedyne co mi przychodzi do glowy to wyjać filtr powietrza i porownać pracę obu cylindrów. Czy silnik wchodzi na obroty bez problemów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie sprawa wyglada identycznie. Tyle, że zaobserwowałem ciekawą rzecz. Po wymianie świec oba tłumiki zaczęły tak samo "dymić"....pojeździłem jeden dzień i znowu jest to samo (świece NGK). Myślę, że jeżeli winne są świece to zamiana ich miejscami powinna być widoczna po pracy i "dymieniu"...wtedy sprawa jasna. Pęknięta guma również może powodować nierówną pracę - mniejszy opór przy zasysaniu powietrza = wiecej powietrza przy takiej samej dawce paliwa. Jedyne co mi przychodzi do glowy to wyjać filtr powietrza i porownać pracę obu cylindrów. Czy silnik wchodzi na obroty bez problemów?

 

Tak, wkreca sie i schodzi normalnie. Jedynie z lewego tłumika potrafi strzelic nierzadko, jadac np 60-70 na 4 biegu. Pozatym, dzis zrobiłem mały test - zatkałem na chwile lewy tłumik i zadnej roznicy w pracy silnika, zatkałem prawy to zaczał przygasac....

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie mysle o tym twoim problemie, ale to troche potrwa, bo jednoczesnie musze rozgwozdzic Amale mojej BSA.

Czy te sruby regulacyjne to sruby powietrza czy mieszanki i dlaczego tak sadzisz ?

 

Adam M.

 

W serwisówce są podpisane Luftschraube czyli sruby powietrza. Innych, przynajmniej na widoku, nie ma w tym gaźniku, poza pokrętłem do obrotów i od sychnronizacji. A ze nie reaguje to wnosze po tym, ze prawy albo gaśnie albo wchodzi na obroty jak sie kreci tą Luftschraube, a lewy nic.

Edytowane przez Greedo

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli musi miec jakis dodatkowy doplyw powietrza, ktory powoduje mozliwosc pracy nawet ze sruba wkrecona do konca.

Musisz go po prostu znalezc i zlikwidowac.

 

Adam M.

 

A czy możliwe jest to przez nieszczelny gdzieś układ wydechowy? Gdzie tego szukać? Króćce gaźnikowe czy gdzies indziej?

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Dobra rada: jeśli sprzęt lubi popalić sobie olej to przerzućcie się na DENSO. Ja tak zrobiłem i naprawdę sprzęt chodzi o niebo lepiej.

 

Co do uszczelnienia gum przy gażnikach: na początku zaopatrz się w 4-ry opaski zaciskowe, a same króćce myślę, że można potraktawać cienką warstwą sylikonu (tylko tak żeby się nie dostało do środka króćca).

Ja tak zrobiłem i na razie wszystko jest ok.

 

A co do strzelania ta najpierw zacznij od uszczelnienia wydechów przy głowicy, być może nowe uszczelniacze załatwią sprawę...:crossy:

 

 

Pucjan :banghead:

 

A co do sprawdzenia szczelności to słyszałem o jednym sposobie. Bieżesz jakiś dezodorant w sprayu i pryskasz na włączonym silniku w miejscach gdzie może być nieszczelność. Jeśli jest nieszczelność to silnik powinien dostać wyższych obrotów :banghead:

Mój kumpel to testował na Yamasze Maxim 400 i mówił, że działa... :P

 

Pucjan :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...