Skocz do zawartości

chart problem


karol0545
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam jestem nowy i na wstepie chciałbym pozdrowic wszystkich uzytkowników tego forum.

Przejde do rzeczy mam problem mój chart palił zawsze z pierwszego kopa a przedwczoraj nei chciał zapalic a raczej zapalał ale strasznie kołysał sie na obrotach to znaczy raz były wyższe raz nizsze i nie trzymał wolnych obrotówa jak chciałem jechac to raz szybciej a raz wolniej myslałem ze jak go rozgrzeje to to minie a tu nic dalej tak jest. ustawiłem zapłon przeczyściłem dysze i nic. ddalej tak jest. wymieniłem tez świece i dalej to samo .a wczoraj było to kopnełem zapalił i odrazu był na wysokich obrotach no to jka trzymałem manetke do ooporu to chodził ale po jakims czasie gasł . dasa ei to tak regulowac menetka zeby on chodził ale nei chodzi tak jak powinnien poprostu raz jest na takich obrotach raz na takich a jak puszcze gaz to najcześciej gaśnie. pomocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli masz takie problemy to nabardziej podejrzany jest simmering od strony zaplonu poniewaz tędy moze ciagnac powietrze, jesli bys mial rozwalony simmering od strony kosza sprzęglowego to by ci strasznie kopcil i bylby slaby. Jesli nie pomoze wymiana simmeringu, sprawdz cewke indukującą prąd( w zaplonie masz 3 cewki, 2 sa zmostkowane i odpowiadaja za oswietlenie pipczek itd... a ta pozostala to jest wlasnie to co cie interesuje. Musisz ją wymienic albo sprawdzic czy nie ma w jakims miejscu styku z masą) Tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość KrzyChules
' date='14 Kwiecień 2006 - 10:37' post='572137']

Jesli masz takie problemy to nabardziej podejrzany jest simmering od strony zaplonu poniewaz tędy moze ciagnac powietrze, jesli bys mial rozwalony simmering od strony kosza sprzęglowego to by ci strasznie kopcil i bylby slaby. Jesli nie pomoze wymiana simmeringu, sprawdz cewke indukującą prąd( w zaplonie masz 3 cewki, 2 sa zmostkowane i odpowiadaja za oswietlenie pipczek itd... a ta pozostala to jest wlasnie to co cie interesuje. Musisz ją wymienic albo sprawdzic czy nie ma w jakims miejscu styku z masą) Tyle.

nie bylbym tego taki pewien czy tam sa 3 cewki :] o ile dobrze pamietam byly tam 4 cewki +impulsator

kiedys wypadl mi simmering z prawej strony i bytlo podobnie ale jechał

posprawdzaj simmeringi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyszło mi do głowy ze to moga być wyrobione ząbki na iglicy. iglica pzreskakuje między ząbkami i różnie sie zatrzymuje.. raz dobrze a raz niżej i mnie paliwa sie dostaje. przez to te wahania obrotów. ja tak kiedyś w ogarze miałem. głównie było to uporczywe ze nie dało sie wolnych obrotów ustawić bo iglica na różnych ząbkach sie zatrzymywała. sprawdź to. nic nie kosztuje a będziesz miał pewnosc czy to to czy nie to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bylbym tego taki pewien czy tam sa 3 cewki :] o ile dobrze pamietam byly tam 4 cewki +impulsator

kiedys wypadl mi simmering z prawej strony i bytlo podobnie ale jechał

posprawdzaj simmeringi

 

Jesli nie jestes pewien to sie nie udzielaj. Mowie jak jest i jestem przekonany ze tak jest. Jesli mowimy o tym samym silniku (Ogar200) to sa 3 cewki i basta. A jesli chodzi o simmering, bedzie wygladal na normalny ale pewnie bedzie stwardnialy tak na prawde. Sprawdz iglice w gazniku a jesli to nie pomoze to wydlub srubokretem simmering i go wymien, jesli to nie pomoze to na bank bedzie to cewka. Jezdzilem Ogarem 200 7 lat temu i dokladnie pamietam ile sie z tym meczylem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

' date='14 Kwiecień 2006 - 20:50' post='572759']

Jesli nie jestes pewien to sie nie udzielaj. Mowie jak jest i jestem przekonany ze tak jest. Jesli mowimy o tym samym silniku (Ogar200) to sa 3 cewki i basta. A jesli chodzi o simmering, bedzie wygladal na normalny ale pewnie bedzie stwardnialy tak na prawde. Sprawdz iglice w gazniku a jesli to nie pomoze to wydlub srubokretem simmering i go wymien, jesli to nie pomoze to na bank bedzie to cewka. Jezdzilem Ogarem 200 7 lat temu i dokladnie pamietam ile sie z tym meczylem...

kolego czytaj na co odpowiadasz mowa o charcie 210 typ silnika 027 cztery cewki + impulsator.

A z tym semerem od strony oleju i kopceniem nie zawsze jest tak samo , raz kopci a raz nie i często prowadzi to do omyłek dobrych mechaników .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja generalnie stawiam na elektrykę . Jeśli impulsator ma przebicie ,lub cewka ładująca impulsator jest nie tegeś , można to poprawić przez ustawienie jak najmniejszej przerwy na świecy . Oczywiście jest to metoda na dojazd do celu , a nie jazdę nontop . Takie uszkodzenie najczęściej objawia się falowaniem wyższych obrotów .

 

ps.

Daj znać co to było.

Edytowane przez goorny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...