karol0545 Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 witam jestem nowy i na wstepie chciałbym pozdrowic wszystkich uzytkowników tego forum. Przejde do rzeczy mam problem mój chart palił zawsze z pierwszego kopa a przedwczoraj nei chciał zapalic a raczej zapalał ale strasznie kołysał sie na obrotach to znaczy raz były wyższe raz nizsze i nie trzymał wolnych obrotówa jak chciałem jechac to raz szybciej a raz wolniej myslałem ze jak go rozgrzeje to to minie a tu nic dalej tak jest. ustawiłem zapłon przeczyściłem dysze i nic. ddalej tak jest. wymieniłem tez świece i dalej to samo .a wczoraj było to kopnełem zapalił i odrazu był na wysokich obrotach no to jka trzymałem manetke do ooporu to chodził ale po jakims czasie gasł . dasa ei to tak regulowac menetka zeby on chodził ale nei chodzi tak jak powinnien poprostu raz jest na takich obrotach raz na takich a jak puszcze gaz to najcześciej gaśnie. pomocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Sprawdź czy gaźnik jest dobrze dokręcony do cylindra, czy jest tam uszczelka i głowice też możesz sprawdzić czy jest dokręcona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Sprawa orista;]Ciagnie ci lewe powietrze;]Mozliwe ze poszedl ci simering od strony magneta,albo uszcelka pod cylindrem lub na polowce silnika;]ale stawiam na cylinder :buttrock: sory pomylilem nie stawiam na simering:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG x] Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Jesli masz takie problemy to nabardziej podejrzany jest simmering od strony zaplonu poniewaz tędy moze ciagnac powietrze, jesli bys mial rozwalony simmering od strony kosza sprzęglowego to by ci strasznie kopcil i bylby slaby. Jesli nie pomoze wymiana simmeringu, sprawdz cewke indukującą prąd( w zaplonie masz 3 cewki, 2 sa zmostkowane i odpowiadaja za oswietlenie pipczek itd... a ta pozostala to jest wlasnie to co cie interesuje. Musisz ją wymienic albo sprawdzic czy nie ma w jakims miejscu styku z masą) Tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 ' date='14 Kwiecień 2006 - 10:37' post='572137']Jesli masz takie problemy to nabardziej podejrzany jest simmering od strony zaplonu poniewaz tędy moze ciagnac powietrze, jesli bys mial rozwalony simmering od strony kosza sprzęglowego to by ci strasznie kopcil i bylby slaby. Jesli nie pomoze wymiana simmeringu, sprawdz cewke indukującą prąd( w zaplonie masz 3 cewki, 2 sa zmostkowane i odpowiadaja za oswietlenie pipczek itd... a ta pozostala to jest wlasnie to co cie interesuje. Musisz ją wymienic albo sprawdzic czy nie ma w jakims miejscu styku z masą) Tyle.nie bylbym tego taki pewien czy tam sa 3 cewki :] o ile dobrze pamietam byly tam 4 cewki +impulsator kiedys wypadl mi simmering z prawej strony i bytlo podobnie ale jechał posprawdzaj simmeringi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol0545 Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 a skąd mam wiedziec czy to własnie simering jak zdejme zapłon to on bbędzie taki jakby wypadł czy mam zmienic i koniec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahadt80lc2 Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 przyszło mi do głowy ze to moga być wyrobione ząbki na iglicy. iglica pzreskakuje między ząbkami i różnie sie zatrzymuje.. raz dobrze a raz niżej i mnie paliwa sie dostaje. przez to te wahania obrotów. ja tak kiedyś w ogarze miałem. głównie było to uporczywe ze nie dało sie wolnych obrotów ustawić bo iglica na różnych ząbkach sie zatrzymywała. sprawdź to. nic nie kosztuje a będziesz miał pewnosc czy to to czy nie to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG x] Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 nie bylbym tego taki pewien czy tam sa 3 cewki :] o ile dobrze pamietam byly tam 4 cewki +impulsator kiedys wypadl mi simmering z prawej strony i bytlo podobnie ale jechał posprawdzaj simmeringi Jesli nie jestes pewien to sie nie udzielaj. Mowie jak jest i jestem przekonany ze tak jest. Jesli mowimy o tym samym silniku (Ogar200) to sa 3 cewki i basta. A jesli chodzi o simmering, bedzie wygladal na normalny ale pewnie bedzie stwardnialy tak na prawde. Sprawdz iglice w gazniku a jesli to nie pomoze to wydlub srubokretem simmering i go wymien, jesli to nie pomoze to na bank bedzie to cewka. Jezdzilem Ogarem 200 7 lat temu i dokladnie pamietam ile sie z tym meczylem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goorny Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 ' date='14 Kwiecień 2006 - 20:50' post='572759']Jesli nie jestes pewien to sie nie udzielaj. Mowie jak jest i jestem przekonany ze tak jest. Jesli mowimy o tym samym silniku (Ogar200) to sa 3 cewki i basta. A jesli chodzi o simmering, bedzie wygladal na normalny ale pewnie bedzie stwardnialy tak na prawde. Sprawdz iglice w gazniku a jesli to nie pomoze to wydlub srubokretem simmering i go wymien, jesli to nie pomoze to na bank bedzie to cewka. Jezdzilem Ogarem 200 7 lat temu i dokladnie pamietam ile sie z tym meczylem...kolego czytaj na co odpowiadasz mowa o charcie 210 typ silnika 027 cztery cewki + impulsator.A z tym semerem od strony oleju i kopceniem nie zawsze jest tak samo , raz kopci a raz nie i często prowadzi to do omyłek dobrych mechaników . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omka Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 w gażniku charta nie ma ruchomej iglicy jest na stałe zalana w przepustnicy, sprawdż w ciemnym pomieszczeniu czy impulsator nie iskrzy bo lubiały dostawa przebicia mowa jest o silniku 027 DEZAMET Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG x] Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Zwracam honor i szacunek ;) Kumpel powiedzial mi ze to jest prawie to samo co Ogar 200 :) U nas na pomorzu praktycznie nie ma takich pojazdow wiec sorry...:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goorny Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 (edytowane) Ja generalnie stawiam na elektrykę . Jeśli impulsator ma przebicie ,lub cewka ładująca impulsator jest nie tegeś , można to poprawić przez ustawienie jak najmniejszej przerwy na świecy . Oczywiście jest to metoda na dojazd do celu , a nie jazdę nontop . Takie uszkodzenie najczęściej objawia się falowaniem wyższych obrotów . ps.Daj znać co to było. Edytowane 15 Kwietnia 2006 przez goorny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Osobiście miałem kiedyś takie coś w charcie jak źle uszczelniłem 2 połówki silnika i tam ciągło lewe powietrze. Także sprawdź to u mnie to w miejscu nieszczelności aż paliwo się wydobywało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.