cebu Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Jest nowa-stara ER-6N, prod. 2007, zakupiona jako pierwsze moto - jestem właścicielem od miesiąca.Wszystko mi pasuje (dynamika, pozycja itp.) tylko mam wrażenie, że silnik jakoś głośno pracuje - coś jakby stuka, cyka na wolnych obrotach, ale i podczas jazdy przy wolnej jeździe przy ok 3-4 tys obr/min. Nie mam porównania z innymi egzemplarzami, więc może to typowe dla tego motocykla.Przebieg jedynie 7500 km, serwisowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACKY4 Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 (edytowane) zakładając,że przebieg motocykla jest autentyczny i był on użytkowany,serwisowany prawidłowo,przyczyn stuków może być kilkaczy móglbyś określić z jakiej cześci silnika te stuki dochodzą,tzn. z góry silnika,czy z prawej lub lewej strony? Edytowane 6 Marca 2015 przez BLACKY4 Cytuj TYPE O NEGATIVE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iSatsu Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Jest nowa-stara ER-6N, prod. 2007, zakupiona jako pierwsze moto - jestem właścicielem od miesiąca.Wszystko mi pasuje (dynamika, pozycja itp.) tylko mam wrażenie, że silnik jakoś głośno pracuje - coś jakby stuka, cyka na wolnych obrotach, ale i podczas jazdy przy wolnej jeździe przy ok 3-4 tys obr/min. Nie mam porównania z innymi egzemplarzami, więc może to typowe dla tego motocykla.Przebieg jedynie 7500 km, serwisowany.Motocykl ma już 8 lat, nie ufałbym do końca temu przebiegowi. Jeśli jest to takie delikatne metaliczne postukiwanie, które najbardziej można usłyszeć na rozgrzanym silniku przy wolnych obrotach to może warto już zlecić mechanikowi sprawdzenie luzów zaworowych.Co prawda w serwisówce podają sprawdzanie co 43 tys. km, ale tak jak pisałem z tym przebiegiem... No chyba, że masz pewność co do jego autentyczności. Regulacja droga nie jest, wyniesie Cię ok. 300 złotych, a będziesz miał spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teeron Opublikowano 21 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 Witam :D Wczoraj ogladalem Kawe er6f 2011 listopad czarnom. Ma przebieg 31 tys mil, to duzo jak myslicie? Ma peknieta owiewke z prawej strony w dwoch miejscach. O to bym sie tak nie marwtil ale po krotkiej przejazdzce kiedy wrocilismy pod chate motor zgasl. Odpalilem go jeszcze raz i znowu zgubil obroty i zgasl. To cos powaznzego czy po prostu byl zimny ?? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j.marcin Opublikowano 21 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 Witam kolegę z okolic ale jak oglądałeś ten sprzęt to trzeba było go rozgrzać dobrze, wiedział byś czy gaśnie od tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teeron Opublikowano 21 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 (edytowane) Witam rowniez :) Po pierwsze to prawka jeszcze nie mam. Pogoda byla deszczowa i juz po zmroku. Facet wspomnial jednak ze te obroty do ustawienia sa. iSatsu wspominal o regulacji zaworow i to juz chyba tez przebieg jest (50 tys kilometrow) wiec to moze to? Edytowane 21 Września 2015 przez teeron Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lasska Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Witam wszystkich.Planuje zakup Kawasaki er6n jako pierwszy motocykl tylko zastanawiam sie nad jednym czy wersje z abs czy bez? A moze doradzicie cos jeszcze? Mam jakies 175cm wzrostu i 70kg wagi :p budrzet to jakies 10tys na motocykl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 175cm wzrostu i 70kg wagiTo całkiem zdrowa laseczka, kawał baby wręcz :DJa jeździłem ER-6N bez ABSu, fajny sprzęcik, fajnie ciągnie, bardzo poręczny, ale skrzyni biegów nie lubię. Jakaś taka.... pedalska bardzo. No i osobiście brałbym coś z owiewkami. Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lasska Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Er6n mi sie wlasnie podoba duzo bardziej niz wersja z owiewkami. Napewno chce nakeda. Tylko zastanawiam sie nad abs'em czy az tak jest potrzebny ale skoro to ma byc pierwszy motocykl to raczej lepiej z :) poczekam na opinie doswiadczonych :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Ja tam nie jeździłem na żadnym moto z ABS i żyję :D. Tylko ostrożnie na mokrym i dasz radę ;). Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dokurobei Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 Uszanowanie, Ma ktoś może jakieś doświadczenia z akcesoryjnymi lusterkami (jakieś konkretne modele sprawdzone)? nie wiem na ile kwestią to 'nieujeżdżenia' modelu (pierwszy sezon na er6stce) jeszcze, ale mam wrażenie dość ograniczonego pola widzenia w lusterkach, stąd pomysł wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Er6n mi sie wlasnie podoba duzo bardziej niz wersja z owiewkami. Napewno chce nakeda. Tylko zastanawiam sie nad abs'em czy az tak jest potrzebny ale skoro to ma byc pierwszy motocykl to raczej lepiej z :) poczekam na opinie doswiadczonych :)Zdecydowanie lepiej, ale fakt że moto z ABS trudniej znaleźć. W sytuacji awaryjnej jak spanikujesz, to ciśniesz hebel do końca bez zazstanawiania się czy koło będzie miało uślizg czy nie. Właściwie w takich sytuacjach chyba ABS przydaje się najbardziej. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kociolasty Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Witam,To mój pierwszy post właśnie się przymierzam do zakupu er6f z 2006 roku. Tylko się zastanawiam czy przy moi wzroście 186cm i wadze 106 kg będzie wygodnie.Przeczytałem cały wątek ile ludzi tyle opinii:) Jeździłem 3 sezony temu przez jeden sezon na CB500. Więc można powiedzieć że tak jakby był to mój pierwszy motocykl:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skovronsky Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Luknij na cycle-ergo. Będziesz miał jakieś porównanie na sucho. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teeron Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 (edytowane) ja abs nie mam i raz zlecialem podczas deszczu, byl to moj pierwszy m-c i spanikowalem jak mi gosciu bez migacza zahamowal i zaczal skrecac powolutku ale od tamtej pory minelo 6mcy a mieszkam w irlandii wiec pada czesto zima i juz nie spadam :)mieszka ktos z was w irlandii albo polnocnej? no i wlasnie temat oleju, ostatnio wlalem motul 5100 10w40 polsyntetyk a tu czytam ze niektorzy doradzaja zeby sie nie peniac w lac full syntetyk np motul 7100 10w40 , przebieg siega 63 tys km (sam zrobilem 13tys przez zime) czyli mozna syntetyk? Edytowane 4 Kwietnia 2016 przez teeron Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.