wally Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Mam pytanie czy kawasaki zx7r mozna zdławić np do 60 KM?Jezeli tak to kto sie tym zajmuje w polsce? Z góry Dzieki :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 A może lepiej kupić słabszy motocykl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 nie musi byc koniecznie ten :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Chyba był podobny temat i zadam to samo pytanie ?? PO CO ?? Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrew Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Po co? To chyba oczywiste. Jestes poczatkujacym motocyklista i zamiast ladowac kase 2 razy w 2 rozne moto to kupiujesz od razu taki jakim bedziesz jezdzil pozniej (jak juz nabedziesz wprawy).A zdlawic jest w miare latwo - najprosciej (nawet wlasnymi silami mozna probowac) to wstawic dodatkowa podkladke pod gazniki zmniejszajaca srednice gardzieli (zazwyczaj wyciety otwor ma ksztalt gwiazdowato-sloneczkowaty). Na ile koni mniej zdlawi to ciezko wyliczyc. Czasami mozna kupic gotowe podkladki od ludzi, ktorzy taka metoda mieli zdlawione moto ale sobie oddlawili. Byc moze po takiej operacji trzeba bedzie takze wybrac inne dysze (no i regulacja). Powodzenia, po glebszym zastanowieniu gdybym mogl cofnac sie w czasie to bym tak wlasnie pierwszy moto kupowal. MREW Cytuj ******************** Triumph Speed Triple :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Dzieki mrew wkońcu sensowna a zarazem pomocna odpowiec.Czy w serwisie kawasaki moga to zrobic jak myslisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Po co? To chyba oczywiste. Jestes poczatkujacym motocyklista i zamiast ladowac kase 2 razy w 2 rozne moto to kupiujesz od razu taki jakim bedziesz jezdzil pozniej (jak juz nabedziesz wprawy). Ja tego nie nazywam ładowaniem kasy dwa razy, tylko normalną ewolucją kierowcy. Sorry, ale nie zrozumiem dławienia sportowego motocykla "żeby 2 razy nie wydawać kasy". Równie dobrze można odpowiedzieć - odkręcaj tylko do 6 tys.obr, będzie wtedy nawet ZX-7 nie będzie potworem - metoda najprostsza, nie potrzeba w nią inwestować nawet złotówki. A co do dławienia - musi być wszystko zgrane. Pamiętam jak kiedyś dla w celach EKSPERYMENTU wyciągnąłem ograniczniki otwarcia przepustnic z GS500, nie zmieniając dysz. Chodził jak stara k**a na wybiegu, przy 7 tys dostawał czkawki itp. Dopiero po zamontowaniu dysz, ustawieniu iglicy itp motocykl był oddławiony i chodził prawidłowo. Tak więc zanim zaczniesz we własneym zakresie wykrawać jakieś podkładki pod gaźniki proponuję się dobrze zastanowić. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaaro Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Skoro juz bardzo chcesz dławić "siódemkę" to proponuje wstawić kryzy w dolocie. Ja kiedyś zmieniłem airbox w swojej VFRce, wstawilem duży stożek i przez dobór odpowiedniej średnicy kryzy (rurki) w dolocie stroiłem całość tak aby chodziła najlepiej. Gdy wstawiłem kryzę średnicy ok. 3 cm motocykl wkręcał się jedynie do średnich obrotów, później już się dusił. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.