Rof Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 jako ze jestem swiezo upieczonym posiadaczem NTV - ki, chciałem sie zapytać gdzie na tym wskazniku jest temperatura optymalna? wczoraj sprawdzałem wentylator włacza sie przy ok 3/4 pola wskaznika. Wczoraj kiedy bylo w miarę ciepło i jezdziłem po miescie to wskaznik był maksymalnie przy 1/4 wskaznika. Dziś kiedy jest dość zimno to wskazówka lekko wychyliła sie za tą kreskkę nad "c" , a jechałem ponad 13 km po miescie psile trzymacie na ssaniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur-ntv Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Zaczne od konca. Ssanie wylaczam jak juz pracuje bez ssania z obrotami rzedu 1000/min, co w roznych sprzetach nastepuje po roznym czasie, albo ruszam powoli na ssaniu i wylaczam po drodze. Z tego co napisales wskaznik temp. masz sprawny. PzdrArt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredi Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Z innej beczki. Macie może serwisówkę do NTV w wersji elektronicznej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sitars Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Tutaj jest: http://www.kis.p.lodz.pl/~wbieniec/moto/ntv/index.html Pozdrawiam Cytuj SQ7NSQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rof Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 a mozesz mi napisać gdzie sie dolewa/sprawdza poziom płynu w chłodnicy? tak pro forma chcialem srawdzić.Widze tam zbiorniczek za 2 cylindrem, ale nie wiem jak sie tam dostać, (jesli to to :D ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sitars Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Ten pojemnik za cylindrem to chyba zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodzącego. Jest na nim wskaźnik napełnienia Upper/Lower. Jeśli poziom płynu nie jest między znacznikami trzeba uzupełnić, jednak może czas wymienić stary płyn na nowy. Dostać sie tam można przez zdjęcie lewego plastika (jest na wcisk, u mnie przynajmniej). Pozdrawiam Cytuj SQ7NSQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur-ntv Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Poziom plynu uzupelnia sie tylko poprzez dolanie do chlodnicy (czyli przez termostat). Dojscie uzyskasz po zdjeciu zbiornika paliwa. Zobaczysz przy glowce ramy korek na elemencie do ktorego dochodza 3 gumowe wezyki. Plyn lepiej zmienic na nowy. Wchodzi go raptem 1,6 litra. Spuszcza sie go przez srubka w najnizszym miejscu moto, czyli na pompie wodnej (po lewej stronie moto, pod dzwignia zmainy biegow). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sitars Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 WitamNo właśnie powiedzcie mi jak to jest. Oczywiście zgadzam się, że nowy płyn (przy pustym układzie chłodzącym) nalewamy głównym korkiem (tym przy główce ramy). Jednak w serwisówce jest napisane, żeby uzupełniać, podkreślam uzupełniać, przez zbiorniczek wyrównawczy. Cytuj SQ7NSQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rof Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 no wczoraj dobiłem sie do tego zbiorniczka :P od razu znalazlem regulacje zawieszenia :icon_biggrin:I za bardzo nie widze tego płynu (poziomu) zmartwiło mnie to, bo moze byc go za mało, jednak silnik nie odpalany był przez 1 dzien, czy to ma jakies znaczenie? psco ile wymieniamy olej w kardanie i jak sprawdzić jego stan? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur-ntv Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 W kardanie oleum wymienia sie co 36kkm, stan sprawdza sie poprzez wykrecenie sruby z kolnierzem ma bocznej powierzchni dyfra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rof Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 jeszcze was pomęcze :icon_biggrin: sprawdzałem poziom oleju i wygląda na to ze mam za duzo... powyzej górnej kreski na bagnecie, ale i tak musze wymienić (jest ciemny i pachnie spalinami) chciałem sie więc zapytać jaki olej polecacie aha i w serwisówce jest fotka jak dolewają płyn do chłodnicy przez zbiorniczek wyrównawczy :P a mi mówili zeby szukać korka na chłodnicy, a jak wy robicie? (płynu mam troche nad "min" ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sitars Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 HejJak sprawdzałeś poziom oleju: wkręcając korek z bagnetem, czy nie ?Powinno sprawdzać się nie wkręcajac korka. Jak wkręciłeś to rzeczywiście może wydawać się, że oleju jest za dużo.Ja na ten sezon zalałem motula (Motul 5100 ESTER 10W40) Pozdrawiam Cytuj SQ7NSQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PNT_CB1 Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 ...gdzie na tym wskazniku jest temperatura optymalna?... Temp najbardziej optymalna to taka, kiedy "zaraz" włączy się wentylator chłodnicy albo właśnie się wyłączył, czyli w twoim przypadku 3/4 skali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rof Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 no to bardzo cięzko bedzie chyba mi osiągnąc taką tempreaturę... wczoraj kiedy na spotkaniu forumowym jezdzilismy w grupie, w spacerowym tempie, kiedy kumplowi w CBR włączył sie wentylator, to ja miałem na 1/4 wskaznika, a jak wyjechalismy poza miasto ,wskazówka spadła na pierwszą kreskę (bliziutko nad C ) i nie ruszyła sie ani troche... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukimaster Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 no to bardzo cięzko bedzie chyba mi osiągnąc taką tempreaturę... to ja miałem na 1/4 wskaznika, a jak wyjechalismy poza miasto ,wskazówka spadła na pierwszą kreskę (bliziutko nad C ) i nie ruszyła sie ani troche... mam tak samo jak kolega, z tym ze w Hondzie CB 500, wskazówka od temperatury jest bardzo leniwa :crossy: prawie tak jak ja :buttrock: pamiętam, ze jak w lutym ją kupowałem - to stała tak zapalona ze 2 h, i dopiero pod koniec jazd wskazówka podeszłą pod połowę skali i włączył się wentylator (na zwenątrz było - 5st) Zobaczymy jak w lato w upałach się będzie sprawowała:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.