Skocz do zawartości

Wada Fabryczna ?


RuDeK
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam mały problem który dopiero teraz zauwazułem a więc: gdy naciskam hamulec nożny w mz to tłumik mi się lekko wygina w strone ramy, chciałem go jakoś inaczej ustawić bo jest to lekko denerwujące. NIe dalo to żadnych rezulatów bo się go nie da inaczej ustawić bo haczy o podnożek kierowcy :smile: I teraz przejdzmy do sedna sprawy: czy we wszystkich mz etz 150 tak jest czy tylko u mnie ? myślałem żeby zrobić lekkie wgniecenie w tłumiku ale mi go szkoda :banghead: podzielcie się jakimiś pomysłami jak to rozwiązaliście lub cuś. z góry dzięki :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mzpower Tłumik jest lekko zagięty tj z ETZ bo nawet na nim z tyłu pisze :smile: Tłumik mam ten od kupienia Mz czyli od lipca, tylko wcześniej mało jeździłem i mi się to nie rzuciło w oczy. Pręt z tylu jest zaczepiony zaraz obok mocowania amortyzatora czyli dobrze. Została taka możliwość że faktycznie mam za krótki ten pręt i dlatego. Ma on długość ~33 cm, niech jak ktos może to niech zmierzy ile u niego ma ten pręt. Bylbym wdzięczny :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dźwignia jest prosta ;p juz rozwiazalem problem :flesje: Zrobilem malego wgniota na tłumiku i gitara gra :D ;) (wiem ze jestem glupi :banghead: ) Dzieki wszystkim za checi :smile:

Edytowane przez RuDeK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To bylo chyba najgorsze wyscie.. trzeba bylo tylko popuscic obejmy na tlumiku i ustawic go odpowiednio. Przypominam, ze MZ maja to do siebie, ze jezeli tlumik jest zle ulozony to sie w przyspieszonym tepie zapycha nagarem szczegolnie w ETZ 250 ale ty masz 150... A wgniecenie w tlumiku:

1-oszpeca tlumik

2-utrudnia wylot spalin

3-zwieksza prawdopodobienstwo osadzania sie nagaru i sadzy.. pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oszpeca ale troszke bo jest to prawie nie widoczne. Próbowałem chyba wszystkich możliwych ustawień ale zawsze tłumik opierał się o podnóżek kierowcy, i wciśnięcie hamulca powodowało wykrzywienie tłumika w strone ramy... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ahm, rozumiem. Drastycznie, ale skutecznie.. tez bedzie.. hehe. Ale powiem jedno.. Niemieckie motocykle maja to do siebie ze zawsze wszystko jest na swoim miejscu i nic o nic nie ociera, to wszystko gra, a jak sie zacznie robic prowizorki to sie tak dzieje. Wiec to nie jest wada fabryczna, bo u mojego kumpla w mz etz 150 nic nie ociera.. pzdr

Edytowane przez Adik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...