RuDeK Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Mam mały problem który dopiero teraz zauwazułem a więc: gdy naciskam hamulec nożny w mz to tłumik mi się lekko wygina w strone ramy, chciałem go jakoś inaczej ustawić bo jest to lekko denerwujące. NIe dalo to żadnych rezulatów bo się go nie da inaczej ustawić bo haczy o podnożek kierowcy :smile: I teraz przejdzmy do sedna sprawy: czy we wszystkich mz etz 150 tak jest czy tylko u mnie ? myślałem żeby zrobić lekkie wgniecenie w tłumiku ale mi go szkoda :banghead: podzielcie się jakimiś pomysłami jak to rozwiązaliście lub cuś. z góry dzięki :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domieniek Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Hmm u mnie nie ma tego problemu. W żadnym miejscu nic nie obciera, może jakąś fotkę byś zrobił, bo troche trudno zaradzić jak się tego nie widzi... Cytuj Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Moze masz zle ustawione kolanko i dlatego tłumik jest w innym miejscu niz powinien, tez tak miałem w etz, poluzowałem wtedy nakretke od kolanka dopasowałem i było git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuDeK Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Nie ma niestety żadnej fotki :/ i nie mam zabardzo czym zrobić :banghead: wydech haczy gdzieś tak mniej więcej 3-4 cm od tej gumy na której kierowca trzyma nogę. Kwas próbowałem i nic z tego :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Tłumik jest prosty czy lekko podgięty. Bo jak prosty to kupiłeś tłumik od ts 150. Sprawdź mocowania może masz te pod silnikiem odwrotnie założone, lub ten pręt z tyłu za krótki lub za wysoko zaczepiony. A na starym tłumiku było ok.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuDeK Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Mzpower Tłumik jest lekko zagięty tj z ETZ bo nawet na nim z tyłu pisze :smile: Tłumik mam ten od kupienia Mz czyli od lipca, tylko wcześniej mało jeździłem i mi się to nie rzuciło w oczy. Pręt z tylu jest zaczepiony zaraz obok mocowania amortyzatora czyli dobrze. Została taka możliwość że faktycznie mam za krótki ten pręt i dlatego. Ma on długość ~33 cm, niech jak ktos może to niech zmierzy ile u niego ma ten pręt. Bylbym wdzięczny :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepes Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 (edytowane) Sprawć czy nie masz wygiętej dzwigni hamulca porównaj ją z nową Edytowane 4 Kwietnia 2006 przez Pepes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuDeK Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 (edytowane) Dźwignia jest prosta ;p juz rozwiazalem problem :flesje: Zrobilem malego wgniota na tłumiku i gitara gra :D ;) (wiem ze jestem glupi :banghead: ) Dzieki wszystkim za checi :smile: Edytowane 4 Kwietnia 2006 przez RuDeK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adik Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 To bylo chyba najgorsze wyscie.. trzeba bylo tylko popuscic obejmy na tlumiku i ustawic go odpowiednio. Przypominam, ze MZ maja to do siebie, ze jezeli tlumik jest zle ulozony to sie w przyspieszonym tepie zapycha nagarem szczegolnie w ETZ 250 ale ty masz 150... A wgniecenie w tlumiku:1-oszpeca tlumik2-utrudnia wylot spalin3-zwieksza prawdopodobienstwo osadzania sie nagaru i sadzy.. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuDeK Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Oszpeca ale troszke bo jest to prawie nie widoczne. Próbowałem chyba wszystkich możliwych ustawień ale zawsze tłumik opierał się o podnóżek kierowcy, i wciśnięcie hamulca powodowało wykrzywienie tłumika w strone ramy... :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adik Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 (edytowane) Ahm, rozumiem. Drastycznie, ale skutecznie.. tez bedzie.. hehe. Ale powiem jedno.. Niemieckie motocykle maja to do siebie ze zawsze wszystko jest na swoim miejscu i nic o nic nie ociera, to wszystko gra, a jak sie zacznie robic prowizorki to sie tak dzieje. Wiec to nie jest wada fabryczna, bo u mojego kumpla w mz etz 150 nic nie ociera.. pzdr Edytowane 5 Kwietnia 2006 przez Adik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuDeK Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Czyli najprawdopodobniej mam "tjuningowany" ten pret mocujacy tlumik ;/ szlag by trafil wszystkich tjuningowcow :banghead: :cool: Innego wyjscia z tej sytuacji nie widze :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.