Konrigol Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Ostatnio w mojej Hondzie dosłyszalem sie cichych klekotań tak jakby zaworka wydechowego w jednym z garów. Jest to bardzo ciche zjawisko ale jednak slychać. Tak sie dzieje tylko przy najniższych obrotach, powyżej 2 tys. obrotow odgłos znika. Wsluchujac sie zwrociłem uwage ze odgłos najwyrazniej slychac przy jednym z kolanek.Tak jakby zawor wydechowy. Czesto jest tak ze nawet na biegu jałowym nie slychac tego klekotu. Zazwyczaj jak silnik jest goracy to wtedy latwiej uslyszec. W golfie zaworki klekocza mi tak od kilku dziesiaciu tys km takze tam sie nie przejmuje. W przypadku motocykla nie wiem czy spokojnie moge eksploatowac? Czy to juz sie kwalifikuje do zredukowania luzu?Czekam na podpowiedzie. z gory dzieki i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Kiedy ostatni raz kontrolowałeś luzy zaworowe? Może już nadszedł czas. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrigol Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Kiedy ostatni raz kontrolowałeś luzy zaworowe? Może już nadszedł czas.Moto mam od pol roku takze nie wiem kiedy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Moze sie mylę, ale jak kupuje sie moto od kogoś, używane, to od razu mymienia sie płyny, robi wszelkie regulacje, wtedy wychodzi na jaw co jeszcze moze nie grać w motocyklu. Kupiłem niedawno moto, choć można na nim jździc, to profilaktycznie robie regulacje, wymiany i podobne... żeby późnej nie było wątpliwości. Zajrzyj pod pokrywe zaworów, albo zaprowadz do mechanika i niech pomierzy czy zawory są git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrigol Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Zajrzyj pod pokrywe zaworów, albo zaprowadz do mechanika i niech pomierzy czy zawory są git. Narazie niczego nie bede sprawdzał bo te cykania nie są przez cały czas tylko od czasu do czasu. Jak odgłosy beda nieustawały to wtedy sie ym zajmę :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 ech a pozniej kupuje sie sprzeta z wypalonymi gniazdami i niby serwisowany itp.a zawory to wada fabryczna :/ olej tez wymieniasz jak stary jest konsystencji bitexu :?: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrigol Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 olej tez wymieniasz jak stary jest konsystencji bitexu :?:Nie, jezdze do momentu, w którym silnik wyzionie ducha.A pozniej kupuje drugi silnik, zalewam nowym oleje i tak w nieskończoność:P Narazie silnik pracuje bez zarzutów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Ja sie tylko dziwie po co zadajesz pytania jak sam wiesz lepiej ??? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrigol Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Ja sie tylko dziwie po co zadajesz pytania jak sam wiesz lepiej ??? Adam M. Od wczoraj te cykania ustały. Moze powodem bylo inne paliwo albo zbyt wysoki poziom oleju bo po tych zmianach juz nie dochodza zadne niepowolane odglosy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 co nie znaczy ze zaworow sie nie reguluje ,ale to twoj silnik ... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrigol Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 co nie znaczy ze zaworow sie nie reguluje ,ale to twoj silnik ... Zgadzam sie z tym co mowisz ale moto wedlug Niemca wyjechal z serwisu i jest po regulacji zaworow i synchronizacji gaznikow. Raczej mu wierze bo motocykl ma nowe ogumienie i uklad napedowy. A silnik wchodzi i spada z obrotów płynnie. Po obniżeniu poziomu oleju ustały również te podejrzane cykania z jednego z garów. WIdocznie cebra nie lubi zbyt wysokiego poziomu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuzzek Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Zgadzam sie z tym co mowisz ale moto wedlug Niemca wyjechal z serwisu i jest po regulacji zaworow i synchronizacji gaznikow. Raczej mu wierze bo motocykl ma nowe ogumienie i uklad napedowy. A co ma piernik do wiatraka? Gumy i zestaw widać z zewnątrz, więc przed sprzedażą wymienił.Kupując zr7 z przebiegiem niecałych 6 tys. km dałem sprawdzić luzy i synchronizację gaźników, bo nie znałem wcześniejszej historii motocykla. A Twój motocykl ma długą historię... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrigol Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 W sobote odkrece pokrywe i zmierze luzy....:icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2006 he, ty się nie śmiej, bo koledzy dobrze ci radzą. każdy sprzedający gada, że właśnie odebrał z serwisu po wymianach, cud miód malina i w ogóle mucha nie siada. ale generalnie zasadą jest, ze po zakupie używanego moto wymieniasz wszystkie płyny, oleje i filtry. po prostu pewnych rzeczy nie da się zweryfikować....a strzeżonego PZU strzeże.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.