Skocz do zawartości

zawory


Konrigol
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio w mojej Hondzie dosłyszalem sie cichych klekotań tak jakby zaworka wydechowego w jednym z garów. Jest to bardzo ciche zjawisko ale jednak slychać. Tak sie dzieje tylko przy najniższych obrotach, powyżej 2 tys. obrotow odgłos znika. Wsluchujac sie zwrociłem uwage ze odgłos najwyrazniej slychac przy jednym z kolanek.Tak jakby zawor wydechowy. Czesto jest tak ze nawet na biegu jałowym nie slychac tego klekotu. Zazwyczaj jak silnik jest goracy to wtedy latwiej uslyszec. W golfie zaworki klekocza mi tak od kilku dziesiaciu tys km takze tam sie nie przejmuje. W przypadku motocykla nie wiem czy spokojnie moge eksploatowac? Czy to juz sie kwalifikuje do zredukowania luzu?

Czekam na podpowiedzie. z gory dzieki i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze sie mylę, ale jak kupuje sie moto od kogoś, używane, to od razu mymienia sie płyny, robi wszelkie regulacje, wtedy wychodzi na jaw co jeszcze moze nie grać w motocyklu. Kupiłem niedawno moto, choć można na nim jździc, to profilaktycznie robie regulacje, wymiany i podobne... żeby późnej nie było wątpliwości.

 

Zajrzyj pod pokrywe zaworów, albo zaprowadz do mechanika i niech pomierzy czy zawory są git.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajrzyj pod pokrywe zaworów, albo zaprowadz do mechanika i niech pomierzy czy zawory są git.

 

Narazie niczego nie bede sprawdzał bo te cykania nie są przez cały czas tylko od czasu do czasu. Jak odgłosy beda nieustawały to wtedy sie ym zajmę :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ech a pozniej kupuje sie sprzeta z wypalonymi gniazdami i niby serwisowany itp.a zawory to wada fabryczna :/ olej tez wymieniasz jak stary jest konsystencji bitexu :?:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co nie znaczy ze zaworow sie nie reguluje ,ale to twoj silnik ...

 

Zgadzam sie z tym co mowisz ale moto wedlug Niemca wyjechal z serwisu i jest po regulacji zaworow i synchronizacji gaznikow. Raczej mu wierze bo motocykl ma nowe ogumienie i uklad napedowy. A silnik wchodzi i spada z obrotów płynnie. Po obniżeniu poziomu oleju ustały również te podejrzane cykania z jednego z garów. WIdocznie cebra nie lubi zbyt wysokiego poziomu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam sie z tym co mowisz ale moto wedlug Niemca wyjechal z serwisu i jest po regulacji zaworow i synchronizacji gaznikow. Raczej mu wierze bo motocykl ma nowe ogumienie i uklad napedowy.

 

A co ma piernik do wiatraka? Gumy i zestaw widać z zewnątrz, więc przed sprzedażą wymienił.

Kupując zr7 z przebiegiem niecałych 6 tys. km dałem sprawdzić luzy i synchronizację gaźników, bo nie znałem wcześniejszej historii motocykla. A Twój motocykl ma długą historię...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

he, ty się nie śmiej, bo koledzy dobrze ci radzą. każdy sprzedający gada, że właśnie odebrał z serwisu po wymianach, cud miód malina i w ogóle mucha nie siada. ale generalnie zasadą jest, ze po zakupie używanego moto wymieniasz wszystkie płyny, oleje i filtry. po prostu pewnych rzeczy nie da się zweryfikować....

a strzeżonego PZU strzeże....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...