hivision20 Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Pomiedzy cylindrem a głowicą jest "uszczelka" metalowa u mnie ona nie dokładnie przlega i mam szpakr około1mm czy tak powinno być?? :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwek Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 napewno nie!albo ja poprostu wyjmij (ale sprawdz czy tlok nie wali w glowice!!)Albo dorob inna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 U mnie też tak było... wydawało się jak by coś nie przylegało, ale simek dobrze chodził i nie miał żadnych przedmuchów itp// Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hivision20 Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Bo ja tak w ogóle szukam przyczyn v-maxu 60km/h na cylindrze 60cc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Ale przecież w simsonie nie idzie uszczelka pod głowice. Sam miałem simsona i nigdy nie mialem żadnej uszczelki tam a simson dobrze chodził.Jeżeli kupowałeś nowy ten cylinder to może źle się dotar jeżeli to jest polski shit ja tak miałem z 50ccm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hivision20 Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Hmm np na ag mot są uszczelki pod głowice do sima :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny Bravo Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Ma tam byc bo tam uszczelnia taki stozek w glowicy i w tulei!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herflik Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 czeee Ma tam byc bo tam uszczelnia taki stozek w glowicy i w tulei!!! Gdyby to przetłumaczyć na język polski, to o co tak Ci konkretnie chodzi ? :icon_razz: Co do tematu .. wywal uszczelkę bo nie bylo jej w orginale . Jezeli będą przedmuchy to albo nierówno siadła glowica(nie dokręcałeś jej "na krzyż") albo musisz ją dotrzec do cylindra (np pastą do zaworów). Tak przynajmniej jest w 50-tkach , jezeli w cylindrach 60ccm jest inaczej to prosze mnie poprawic :wink: Hmm np na ag mot są uszczelki pod głowice do sima Do Junaka tez gdzies widzialem uszczelke pod glowice :wink: co nie znaczy ze wszystko co nam probują wcisnąć trzeba kupowac . pozdrawiam herflik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 (edytowane) Uszczelka tam jest jak by ktos splanowal glowice i zeby kompresa nie niszczyla lozysk. (na forum czytalem, i koles dobrze sie znal wiec to nie bajki.) a co do szpary to ty patrzysz na zlozonym silniku no i ci sie zdaje bo tak to wyglada. zeby to zrozumiec poogladaj sobie fotki glowic albo co lepsze zobacz co i jak w swoim simku. ja ci powiem ze tak ma byc bo to wylejka glowicy wystaje te ~2mm ,a o ten twój ~1mm nizej (prawie równo z podctawą) jest kwadrat ktury w naroznikach ma otwory na szpilki :icon_razz: Edytowane 3 Kwietnia 2006 przez MiND Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek775 Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Albo przy dokrecaniu zagniotłeś matteriał-skrzywiłeś głowice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 małą szpare ma byc widac.... uszczelke mozna zalozyc , ja mam i jest dobrze.... a z gaznikiem cos robiles? Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaburas Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 gdybys tam miał milimetrowa dziure to albo simek by wogule nie chodził albo by ci tam dmuchało okropelnie. jak nie ma zadnych przedmuchow i simek pali jak nalezy to pewnie jest tam jakis kolniez tak jak pisali poprzednicy! i dlatego to tak wyglada. a przyczyn niskiej predkosci szukaj w ustawieniu gaznika, zapłonu ,moze zle go docierałeś, a moze sprzegło sie slizga!! pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.